1. leht 1-st

Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 22.02.2014 13:43 16
Postitas disabl3d
Kas on kellelgi infot selle sõiduki kohta? Kui keegi on vaatamas käinud, siis võib olla oskab ka auto seisukorrast rääkida?
Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
Kuhu võib autot veel kontrolli viia peale UMi Tartus?

Sõiduk siis järgmine:
http://www.auto24.ee/used/1687553" onclick="window.open(this.href);return false;

Igasugune info on teretulnud!

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 22.02.2014 17:24 55
Postitas c4rb0n
Mine UMi ära hoia kokku :roll:

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 23.02.2014 04:00 58
Postitas disabl3d
disabl3d kirjutas: Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
See küsimus jäi minu jaoks endiselt lahtiseks. Oskab keegi sel teemal sõna võtta?

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 23.02.2014 15:10 18
Postitas MSJ
Esimene amortisaator/õhkpadi on kirves um-is 1tk. 839.03 ülejäänud vast x5 omanikule üle jõu ei tohiks käia :roll:
Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.
Hoolldusraamat olemas, küsi vin kood ja vaata mida um selle kohapealt räägib võib-olla õhkapadjad/amordid hiljuti vahetatud!

esimene amort
Pilt


Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03
Pilt

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 23.02.2014 15:15 30
Postitas disabl3d
Liia kirjutas:Esimene amortisaator/õhkpadi on kirves um-is 1tk. 839.03 ülejäänud vast x5 omanikule üle jõu ei tohiks käia :roll:
Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.

esimene amort
Pilt


Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03
Pilt

Kui suur nende amortide/õhkpatjade eluiga on? Ehk siis mitme tuhat kilomeetrit umbes kulub kui need asjad hakkavad otsa andma?

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 23.02.2014 15:17 11
Postitas MSJ
Äkki um-ist saad selle vastuse :roll:

võid küsida näiteks sellise kasutaja käest nagu eero ehk oskab tema vastata

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 24.02.2014 16:31 59
Postitas disabl3d
disabl3d kirjutas:Kas on kellelgi infot selle sõiduki kohta? Kui keegi on vaatamas käinud, siis võib olla oskab ka auto seisukorrast rääkida?
Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
Kuhu võib autot veel kontrolli viia peale UMi Tartus?

Sõiduk siis järgmine:
http://www.auto24.ee/used/1687553" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab veel keegi X5-e teemal sõna võtta?

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 24.02.2014 17:22 56
Postitas PeeterA
Saab ka soodsama hinnaga õhkvedrustuse juppe:
Esisild:
Delphi
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 1c3ca23405
Arnott
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 25868f4b09" onclick="window.open(this.href);return false;

Tagasild:
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 5d3e1806fc

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 24.02.2014 19:03 32
Postitas Mart_L
Konkreetse auto puhul hakkab pildi peal silma kaks asja. Esiteks mingil põhjusel värvitud uste/akende iluliistud ja teiseks täiesti kõveralt küljes istuv kojameeste hoovastik. Tasuks välja uurida, kas masin ikka kindlasti Saksast ja tervena tulnud. Huvitaval kombel ei ole sakslane nahksisule ka istmesoojendust tellinud (muidugi on ka neid erandeid aga üsnagi vähe).

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 26.02.2014 01:51 37
Postitas tafkin
disabl3d kirjutas:
Liia kirjutas:Esimene amortisaator/õhkpadi on kirves um-is 1tk. 839.03 ülejäänud vast x5 omanikule üle jõu ei tohiks käia :roll:
Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.

esimene amort
Pilt


Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03
Pilt

Kui suur nende amortide/õhkpatjade eluiga on? Ehk siis mitme tuhat kilomeetrit umbes kulub kui need asjad hakkavad otsa andma?
Eluiga ~200 000km
Omal kogemus olemas 4 analoogse vedrustusega X5-ga.
Kui on Eesti auto olnud, siis tõenäoliselt lühem aga antud auto ei ole saksa ega Eesti auto.
Kui on vähe kehvem padi, siis võib see peale UM-i testi sinna platsile jäädagi kõhupeale, ilma naljata.
Kui on itaalia või muu lõunamaa riigi auto olnud, siis hoolduse ajalugu ei ole nähtav. Vaid garantii aga siis ongi väike läbisõit ja auto veel värske. Itaalia bmw-sid keritakse Itaalias, saksas ja ka Eestis isuga, kuna pole tõestatav elektrooniline ajalugu v.a. juhul, kui on olemas hoolduse arved ja kogu TÜV-i org.paberid.

Edu ostmisel!

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV

Postitatud: 03.03.2014 20:52 52
Postitas redbull888
Omal sama masin ja 200.000 peal vahetasin mõlemad esi amorte(tellisin USAs maksid mingi 600€ tk aga juba mitu aastad tagasi) 2aasta tagasi vahetasin tagumised ōhkpadjad( USAs olid 110€ tk) ja eelmisel aastal hakkas streikima kompressor,sai lahti vōetud ja kolbi kummi rōngas ära määritud töötab siiamaani muidu saab Venemaal remondikomplekti tellida maksab mingi 100€.5aasta jooksul välja vahetatud kōik 4 kōrguse andurid umis maksid mingi 70€ tk.kui ōhkvedrustus töötab siis sõita väga pehme.