1. leht 1-st

E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 23.11.2014 22:20 47
Postitas Marthin
Tervist.

Oskab keegi antud isendi puhul miskit rääkida või teab sellest midagi?

http://www.auto24.ee/used/1835922" onclick="window.open(this.href);return false;

Kummaline on see, et isendil on manuaal käigukast, kuid VIN koodi järgi peaks olema automaat.


Parimat,
M.

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 24.11.2014 03:28 01
Postitas Kalmer K.
Tehaseandmete järgi on ikkagi manuaalkast.

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 24.11.2014 10:29 50
Postitas Marthin
Kalmer K. kirjutas:Tehaseandmete järgi on ikkagi manuaalkast.
Oskad õelda veel kas on M tehasepakett või on ise pandud?

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 24.11.2014 14:20 08
Postitas Jokker
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Siin lehel VIN koodi 7 viimase numbri järgi näeb kohe ära, et manuaal ja M-tech 2 pakett tehases külge pandud.

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 24.11.2014 14:35 00
Postitas Marthin
Käisin täna vaatamas. Väliselt väga korralik, roostet ei esinenud. Sisu ka üsna puhas ja korralik. Naisterahva käsutuses olnud alates 2006a. Eelnevalt olnud United Motorsi käsutuses.

Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.

Ning kas tasub carmastersi ostueelsele ülevaatusele veel teha united motorsi ajaloo kontroll?

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 24.11.2014 18:33 22
Postitas Tauri_J
ära osta autot läbisõidu järgi

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 25.11.2014 11:51 27
Postitas hobo
Marthin kirjutas: Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.
Natuke naljakas teooria :) . Kui see on antud auto reaalne läbisõit, siis 200 000-ni on aega küll ju. Niikuinii tuleb kasutatud auto puhul midagi remontida - sellest ei pääse. Väiksema läbisõiduga 12 aastat vana bemmi vaevalt, et leiad.

Lühidalt, kui ostueelses kontrollis öeldakse, et auto on tiptop korras, siis minu arust pole mõtet väga muretseda.

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 25.11.2014 14:18 56
Postitas Marthin
hobo kirjutas:
Marthin kirjutas: Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.
Natuke naljakas teooria :) . Kui see on antud auto reaalne läbisõit, siis 200 000-ni on aega küll ju. Niikuinii tuleb kasutatud auto puhul midagi remontida - sellest ei pääse. Väiksema läbisõiduga 12 aastat vana bemmi vaevalt, et leiad.

Lühidalt, kui ostueelses kontrollis öeldakse, et auto on tiptop korras, siis minu arust pole mõtet väga muretseda.
No eelmise e46ga tiksus mul pooleteise aastaga 50k km. Nüüdsest kui googeldanud olen piisavalt selle mootori kohta siis olen jõudnud otsusele, et ei tasu riskida. Pole sellist pappi, et sinna veel mingisugune kilo+ alla panna ühe laksuga.

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 25.11.2014 18:31 31
Postitas pd5wmd
Täitsa umbes jutt tundub nagu tavaline pereauto, mis vajab tavalist hooldust! Sul ikka raha on olemas?

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 25.11.2014 18:38 07
Postitas Marthin
pd5wmd kirjutas:Täitsa umbes jutt tundub nagu tavaline pereauto, mis vajab tavalist hooldust! Sul ikka raha on olemas?
Muidu ma ei oleks seda teemat algatanud, kui raha ei oleks.
Muretsema paneb sellel autol peal olev N42 tüüpi mootor, millele netis väga raske head tagasisidet leida.

Kuigi auto ise varustuse poolest üsna hea.

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 25.11.2014 18:56 15
Postitas jass161
Marthin kirjutas:
pd5wmd kirjutas:Täitsa umbes jutt tundub nagu tavaline pereauto, mis vajab tavalist hooldust! Sul ikka raha on olemas?
Muidu ma ei oleks seda teemat algatanud, kui raha ei oleks.
Muretsema paneb sellel autol peal olev N42 tüüpi mootor, millele netis väga raske head tagasisidet leida.

Kuigi auto ise varustuse poolest üsna hea.
Ennem sõida oma m47 edasi, sest see mootor on täis saast. Pm M-paketi ja olematu lisade eest 5k maksata :roll:

Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP

Postitatud: 26.11.2014 18:46 00
Postitas pd5wmd
selle rahaeest leiad muidugi midagi asjalikumat :roll: :!: