copypaste kirjutas:warden kirjutas:
Huvi pärst küsiks, mis see kõige ökom auto oli?

accent 0,19€/km 10500km/10kuud - esimene auto, sõbralt sain hea hinnaga, käras küll
e46 318 0,21€/km 4600km/3kuud - esimene bmw, sain selle ka hea hinnaga
e46 320cia 0,38€/km 6500km/4kuud - teine bmw, tegin liiga hästi korda ja siis minek ei rahuldanud enam...
2007 octavia 1,8TSI 0,32€/km 11200km/6kuud - millegipärast ostsin viisaka auto, aga liiga igav oli...
325d 0,18€/km 28700km/13kuud/0,18€/km - sellega olin rahul, aga töölt anti uus octavia ja sellega on peaaegu tasuta sõit
Kõige ökom oligi tegelt bemm, accent oli sama odav...
viimase auto tegi odavamaks ka see, et ma ei arvestanud enam töösõitude kütust enda jaoks rahana, aga üldiselt jäi ikka 20 sendi juurde, lisaks sattusin vist hea isendi otsa ja varasemast olid olemas näiteks korralikud suverehvid (jälle sääst)...
aronz12 kirjutas:500 kuus tuli koos kütusega siis jah?
Ise valiks kindlasti r6 ja automaadi ja eelistaks vist nelikut (Kuidas see neil on üldse? Kuskil müttamas ei käiks aga lumes ja lobis on ikka kasu?)
Eelistaks vist bensukat aga kuna nende valik on pm olematu siis vist peab ikka diisli poole vaatama (3,0 170kw mis enamus on)
Aga kuidas nendel mootoritel see keti teema on? Kas enamusel juba vahetatud või pigem hakkab tulema?
Mis algul selle 600 eest ära tehti? Kas see koos tööga? Endal see boonus, et töötan ise autoeriala peal ja töid saan ise teha. Kuidas see 3.0 170kw diisel on?
500 on jah kütusega, see 0,2€/km sisaldab absoluutselt kõiki kulusid (kindlustus, kuluvahendid, remondid)
Eks kõik sõltub muidugi sinu läbisõidust, ostuhinnast ja auto olukorrast... võib olla rohkem, aga vähemaks on keerukas saada. Olen arvutanud, et tutikas auto liisingusse on umbes sama 0,2-0,3€/km - aga ise eelistan osta autod välja ja mitte maksta kaskosid.
mul oli 325, ehk 3 liitrit ja 145kw - ausaltöelda ei kurda ka selle mineku üle, ilmselt 170kw veidi teravam aga lootus on, et 145 ei ole nii ihaldatud ja vähem peenestatud

Endal oli tagavedu ja enamvähem korralik talverehv. Kordagi ei tundnud, et kinni jääks või hakkama ei saaks, ilmselt löga sees on nelikvedu parem jah, eriti kohalt minemasaamisel. Lisaks lootsin sellele, et võtab 1l vähem kütust ja on vähem asju, mis katki saavad minna.
Esimese tiiruga vahetati:
käigukasti õli ja tihendid, turbo tihendid, geneka rihm, kõik muud vedelikud (õli, pidurivedelik, jahutusvedelik) ja kõik filtrid. Natukese aja pärast vahetasin piduriklotsid.
Hiljem vahetati poolas see geneka rihm koos rullikutega. Keti osas ei oska öelda, endal muret ei valmistanud ja ei hoiatatud ka. Hind tööga jah, lasin BMautol teha asju.
Iseenesest arvan, et see BMauto (või muu taolise koha kontroll) on ülihea, kui endal pole kohta kus üle vaadata ja testida, ma sain väga selge pildi, mida peaks tegema ja mida võiks teha ja mis on ebaoluline viga.
RaikoK kirjutas:6000€ aastaga päris julm 3nda seeria kohta
edit: ei lugend,et kütus ja jooksvad kulud ka sees seal
see jah kogu muusikaga, ka hinnalangus (1500€ oli vist).
Uue auto liisingud on 350 ringis, 50 kaskodele ja siis paarisaja eest kütet ka ja tuleb rahulikult sama või suurem nr... Väärtust kaotab ka omajagu. Mina ei kujuta väga palju odavamat lugu ette.