1. leht 1-st

BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 10.10.2017 22:33 43
Postitas reigo94
Millist varianti diislit soovitate? 135kw? 160kw? 190kw? Lahjemaid variante kui 135kw ei soovi ning üle 190 ilmselt ka mitte. :shock:

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.10.2017 00:40 50
Postitas ttsys
Osta uus ja vahet pole milline. Kui kasutatud eff3* otsid siis leia nende seast kõigepealt selline, mille diisel juba ei rapsi, ei värise, ei lödise ega ei tudise. Kui selline on leitud siis seda konkreetset võib ka suure sihtmärgiga soovitada.
Ennustan, et selle leidmine saab olema keeruline, et mitte öelda - väga keeruline. Eriti nende seast, mis LL välbaga sõtnud ja üle 70 000km hodomeetril.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.10.2017 08:15 36
Postitas reigo94
Olen vaadanud saksast hodomeetri näiduga 90tkm- 120tkm. Arvasin, et seegi küllaltki väike LS...

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.10.2017 08:34 17
Postitas Artur_L
See on kohe kohe tehase garantii lõpp. Sellepärast nad müüki lähevadki, et edasist remonti vältida.
Meie õnnelikult võtame nad endale kaela, lootes, et kuni 350k km ei juhtu midagi.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.10.2017 14:13 05
Postitas reigo94
Njah. Kas tõesti BMW mootorid on nii kehvad? Endal hetkel Audi A4 2009 2.0TDI ja ostsin selle 4a tagasi. Nüüdseks olen sellega sõitnud 110tkm ja odomeetril 280tkm. 270tkm andis kõrgsurvepump otsad aga seda siis juba 270tkm pealt. Kas tõesti et BMW diisel siis ei pruugi 200tkm kesta? Tean et vanematel 2005-2010 aasta diislitel lendasid turbod umbes 220-270tkm pealt...

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.10.2017 14:32 31
Postitas ttsys
Kõigil on probleemid, millel LL välp. Audi on veel hullem. Seesama A4, 2.0TDI ja 22 000km sõitnud.
https://www.youtube.com/watch?v=oOVobl76Pm8

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.10.2017 14:41 45
Postitas Artur_L
Marketing. Uus tapetakse võimalikult kiiresti maha, et sa kohe veel uuema ostaksid :mrgreen:
Lase korralikult üle vaadata, ja kui ostad, siis vaata ketid üle. Mootori pesu võiksid ka teha, kui tahad et asi kestaks. Võibolla “laiendatud” hooldus pikendab eluiga. Võibolla remondid ära ja sõidad rahulikult edasi :lol:

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 13.10.2017 12:42 25
Postitas RazzKalbass
Ärge ehmatage poissi ära lolli jutuga. Probleem hakkab kettidega 200-300 tuh vahel. Need mootorid annavad juba varakult märku kui külmalt käivitades paar sekki "klõbin" sees on. UM´is ketivahetus ~~2000EUR. Seega kui sõidad kuskil 200-300 vahele pead sellega arvestama. Muidu on väga head mootorid, liiguvad hästi, ökonoomsed ja vastupidavad. Probleeme võib olla veel DPF/ADBLUE anduritega. Välp hoia 10k juures, kestavad ka turbod jms.

Kindlasti kui ostma hakkad vali vähemalt Sportline või ModernLine paketiga ja kindlasti LED päevatuledega, need halogen tuledega ja tavaliste pinkidega F30nded on ikka väga imelikud autod. Suur ekraan maitse asi, neid leidub vähe, küll aga normaalne iste võiks olla. Edu otsingutel. Ei tasu üle mõelda ;) Enamus mis Eesti turul on tulnud siia Itaaliast, Prantsusmaalt (ehk siis Leedust) ja nende odod on kolossaalsed ja puuduliku ajalooga. Siis pole imestada et laiali on kohe ja naabrile kirjuda kui **** masin..peab ainult arvestama, et korralik "Kolmene" maksab. Kui ostuabi soovid void kirjutada.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 13.10.2017 13:47 40
Postitas ttsys
Rõõmuga kuulan selgitusi, miks kõne all olevad 70 000km+ diislid lödisevad, värisevad, katkuvad ja lagisevad.;)
Üks tuttav küsis seda minult mitte kaua aega tagasi, kui oli Eestis BMW margi müüjate järelturu sõidukimudelite pakkumiste seast 14 autot läbi vaadanud. Mõni ütleb, et "nii peabki olema - see ju diisel". ;) Ega ikka ei pea.
Heaga kuulan teisi kogemusi.

PS: Kett ei ole teemas kesksel kohal aga loomulikult on sellel oma roll ka lagisemisel. Kõige masendavam on aga asjaolud, mis toimub mootoriga, millel on pikaajalised määrdeprobleemid. Kett on selles ahelas kõigest tagajärgi kandev üks pisike osa kogu masenduse raamistikus.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 14.10.2017 01:23 44
Postitas 750iM
ttsys jutt vastab 100% tõele, kahjuks nii see asi ongi, et meelega on tehas teinud nii, et autod enam ei kestaks. Kes on vähe rohkem autodega kursis, uut Bmwd jms ostes, siis see võibolla laseb õli tihedamini vahetada (üks odavamaid ja vajalikemaid hooldusi auto juures), aga üldiselt lastakse ikka jah mingi 25-30k välpasid ning see on surm mootorile.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 16.10.2017 10:13 29
Postitas Juss1
750iM kirjutas:ttsys jutt vastab 100% tõele, kahjuks nii see asi ongi, et meelega on tehas teinud nii, et autod enam ei kestaks. Kes on vähe rohkem autodega kursis, uut Bmwd jms ostes, siis see võibolla laseb õli tihedamini vahetada (üks odavamaid ja vajalikemaid hooldusi auto juures), aga üldiselt lastakse ikka jah mingi 25-30k välpasid ning see on surm mootorile.
Aga siin peab vahet tegema, et see ei ole pahatahtlik, vaid puhas kalkuleeritud ärihuvi. Meie, kes me siin oleme enamuses teised, kolmandad jne kasutajad ei ole tootjale prioriteediks ja miks peakski olema, esinduses käivad need autod ju vähe ja originaalvaruosi ka ei tarbi (enamuses).

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 09.11.2017 07:13 03
Postitas reigo94
Auto leitud. Nii väikese läbisõiduga ei leidnud nagu teie soovitasite. Tänud kes viitsisid vastata.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... MATIC_GEAR" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 09.11.2017 19:33 53
Postitas ttsys
Viimane hooldusvälp 109 976-66 181 = 43 795km ?
Pilt

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 09.11.2017 20:03 11
Postitas reigo94
Õnneks siiski mitte. Õlivahetus + filtrivahetus on tehtud 88000km peal. Paber selle jaoks oli neil ette näidata.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 10.11.2017 13:27 26
Postitas reigo94
UM ütleb ka et on 88000km pealt suur hooldus tehtud... Mingil põhjusel vahest autod ei võta seda märget sisse öeldi UM-ist...
Keskmine hooldusvälp siis umbes 22tkm mis ei olegi nii halb kui ettenähtud lausa 30tkm... Või mis arvate?

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 11.11.2017 12:17 10
Postitas sigaelmar
Eks seal lõpupoole halvenevad õli omadused kiiremini nii et kindlasti on 22 parem kui 30.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 25.01.2018 15:08 52
Postitas martin54
Tere, vabandust, et teise mehe teemasse postitan, aga mida näiteks sellest arvate? Kas võiks arvata, et selline auto kestab ka peale garantii lõppu?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 78ab4f40b7" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 25.01.2018 16:51 06
Postitas Tauri_J
martin54 kirjutas:Tere, vabandust, et teise mehe teemasse postitan, aga mida näiteks sellest arvate? Kas võiks arvata, et selline auto kestab ka peale garantii lõppu?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 78ab4f40b7" onclick="window.open(this.href);return false;
uuemad BMW-d ei taha garantiiajalgi eriti kesta, mis siis veel peale seda :lol:

aga see suht normaalne pakkumine UMi poolt

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 25.01.2018 17:59 39
Postitas martin54
Pole enne ühtegi nii uut BMWd olnud. Mis nende juures siis põhiliselt ei kesta? Mootorikettidest on küll palju juttu olnud ja ma mäletan, et eelmise põlve 3 seeria hädade nimekiri oli pikk, aga millegipärast lootsin, et viimane on vähe parem. Kas see roolilattide häda on ikka veel teema? Mul on ikka päris mitu bemarit aegade jooksul olnud ja ilma roolilati vahetuseta pole kordagi pääsenud :)

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 25.01.2018 18:55 36
Postitas Tauri_J
Mootorid ikka nõrgad kohad.

Muidugi see võib olla juba uuem b47 mootor, selle kohta veel vähe informatsiooni.

Re: BMW F30/F31 Diisel

Postitatud: 31.01.2018 23:22 55
Postitas Slava_323
Ah mis te hirmutate siin.. N47 väga hea mootor, ainuke et kett 200 000 peal vajaks vahetust. Muu väga hästi toimib ja kulu ja minek suhe suurepärane. Mitmeid tuttavaid nendega ja 0 probleemi. Suurim ls tuttavatest 360000 ja kusjuures sama kettiga. Endal f31 320d ja mitte midagi pole vaja teha va hooldused.