
Ettetänades.
Sellest olen teadlik, nelikut ei vaata .RazzKalbass kirjutas: ↑24.01.2020 21:19 03 Nelikul on probleeme vahekastidega (nii pre kui fl)
Käimarid jah kipuvad juba250k otsi andma. KUi adblue pealsiis võib selles ahelas probleeme olla
Tuttava f31 2.0d alles hiljuti hakkas ksp metalli tootma.mystery kirjutas: ↑24.01.2020 15:18 29 KSP on mulle teadaolevalt olnud ainult R6 pärusmaa. FL isenditel EGR probleemid ning tehase tagasikutsed. Õhkpatjade pärast pole küll minu arust vaja muretseda, endal vahetasin tungraua otsas ära ja töö on lihtne ning padjad odavad. On olnud ka käigukastide laiali lendamisi 250k läbisõidu kandis, mis tähendab ~3k väljaminekut.
S**ta kütust ei saa välistada.
Tundub reaalne.btm kirjutas: ↑03.08.2021 22:33 47 Mõtlesin, et võiks teha ühe postituse ausalt bmw f11 3.0 xdrive'ist. Paljud vast googeldavad, aga vastust ei saa. Lühidalt: mõnus auto, kui BMW mark oluline, aga laguneb. 1,5 aastat omanud, selle aja jooksul vaja liiga tihti remonti. Autot ostes esimene viga pedestrian protection system error. Lõpuks programmeeriti välja, remont liiga kallis ja mõttetu. Mõlemad tagumised õhkpadjad läinud katki, 2x200 +tööraha. Siis hakkas auto jõnksutama ühtlasel kiirusel sõites, pikalt otsiti viga, kõik näidud olid käest ära. Lõpuks egr jahuti, sisselaskekollektor, lambda andur kokku 2000 euri. hoolduses esimesed piduriklotsid, pidurikettad, õõtsapuks 600 euri. Radikas puru, pea 300 euri. tavaline õlivahetus 90 euri. Nüüd adblue küttetoru ja tasemeandur. Külmal perioodil aku error, aku on korras, aga vist käibki bmwdega kaasas, nagu remondist öeldud. Lisaks läks navi errorisse, lõpuks sõitsin antarktikas, kui autol Peipsi järvest villand sai. See parandamine oli ka vist ca 200-300 euri.
Eks ole oma head küljed ka. Talvel pole auto kordagi käest läinud, paksu lume sisse kinni jäänud või käivitamata jäänud. Möödasõidud kiired ja sujuvad, gaasi vajutades läheb auto mõnusalt edasi. Keda küttekulu huvitab, siis ainult pikki otsi maanteel sõites ja veidi linnas tuli 7,1 l/100 km kõige paremal ajal. Tavaline linn + vahel maantee 8,5 l /100km. Juhil ja kõrvalistujal mõnusalt ruumi, taga kitsas. Jalaruumi nagu polekski. Samas pagassi mahub nii külmkapp kui ka jalgratas vabalt ära.
Ei oskagi öelda, kas ise sattusin mingi jonniva bemmi otsa või käibki kaasas BMWdega selline jama. Olengi kahevahel, naudin sõitu megalt, aga selline peavalu on kah nendest remontidest.
ttsys kirjutas: ↑04.08.2021 12:08 11 Need sissekanded siin kõlavad nagu "oodid planguks tapetud rudolfitele".![]()
![]()
![]()
Miks peaks F11 tabama kuidagi parem tulevik, kui vaesusevaakumit kannatavate E60-ga(?) E60 poleeritud ja justkui sõidavad, aga niipea, kui lähedalt vaadata siis karjub tont näkku ehk mingi sent romulale võlgu.Pigem tehakse uued rekordid selle F11-ga, mida kõike saab sealt maha keerata, maha väänata, välja kodeerida, ära kohitseda, sisse istutada, tsipovnjut
jne, et ikka kuidagi veel poleerpastat kannatab.
![]()