Hinnaklass ca 40k ning seal on valikut igasugust. Aga nagu ikka, siis vähem (kuni 100k) sõitnud plangud ja rohkem (100-150k) sõitnud paremas varustuses isendid ehk kuldset keskteed raske leida. Saan aru vanast tõest, et osta seisukorda, mitte läbisõitu, aga kuna viimane mõjutab ka hilisemat järelturuväärtust, siis on ta mingil määral argument. Äkki kellelgi on võrdlusmomenti ka Q7'ga näiteks?
Otsin diiselmootorit, comfort sisu, juhiabidest miinimumprogrammina adaptiivset kruiisi ja korraliku helisüsteemi. Kuna arvatavasti peaks teda ca 3 aastat, siis kas kellelgi on kogemusi, mis tüüpvigu/üllatusi võiks oodata kui osta suurema LS'ga variant? A'la 150-180k ostuhetkel ning sinna peale sõita kolme aastaga järgmised 100.
Praegu kasutusel olev F-seeria viiene ei ole küll võibolla 101% läbipaistva ajalooga algusest peale (oli ostuhetkel väga heas seisukorras), aga viimased kolm aastat korralikult hooldatud ja ennast suhteliselt hästi ülal pidanud kuni läbisõiduni 195k. Vahemikus 195-200 on nähtud mootorituld, ära vajunud taguotsa, kahte õlileket st võttis (paljusõitnud) bemmi isu täitsa ära korraks
