BMW F11

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
kri500
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 28.03.2010 14:52 13
Asukoht: Tartu

BMW F11

Postitus Postitas kri500 »

Tere!

Plaanin taaskord pärast mõneaastast kooselu VW'i ja Škodaga üle minna BMW peale ning pakub huvi just F seeria. Hetkel on silma jäänud ning olen ise vaatamas käinud neid kahte isendit:

1. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3446789
2. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3433023

Mõlemad autod välisel vaatlusel ilusad ja salongid ka korras. AutoDNA ja teisedki sellised saidid näitavad mõlemad, et läbisõit peaks olema mõlemal õige ning hooldused on tehtud esindustes. Kindel plaan on ka selline, et ükskõik, millise nii suure läbisõiduga auto ostan, kohe lähen ketivahetusse, et tulevikus suuremaid probleeme vältida. Sellega olen juba arvestanud. Samuti on plaan käia enne ostu ka inchcape's kontrollis.

Küsimusi on tegelikult palju, kuid ei oskagi neid väga sõnastada. Esimesel autol on põhimõtteliselt kõik lisad olemas, mida hing võiks ihata. Kas on miskit, mida nende puhul tähele panna või piisab esindusest kontrollimisel? Teisel autol on lisasid ka (küll mitte nii palju), kuid puudub xDrive. Samas ma ei teagi, kas see on lõpuks pluss või miinus? Mainin siis ka, et sõidan suurema osa ajast maanteel rahulikult kruiisides.

Ühesõnaga väga küsimusi ei tekkinudki, lihtsalt huvitab, mida nende autode puhul eriliselt jälgida? Kas Inchcapes kontrollida lastes saab piisavalt hea ülevaate auto seisukorrast ja ajaloost?

Ette tänades
Kristjan
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW F11

Postitus Postitas sigaelmar »

Kõrgsurvepump vaheta siis ka juba ennetavalt ära. Palju lihtsam ja odavam kui pärast tagajärgedega tegeleda.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
kaspar
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas kaspar »

Esimesel isendil on puudu üks väga oluline lisa ehk Comfort istmed. Olen ise pikemat kasvu ning minu hinnangul on see vahe a'la taburett vs tugitool. Comfort istmed on ikka kordades mugavamad (eriti pikemal sõidul).
Kasutaja avatar
M5power
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 16.12.2019 10:08 27
Peamine sõiduk: X5 3.0d 160kw

Re: BMW F11

Postitus Postitas M5power »

kaspar kirjutas: 04.01.2021 10:37 23 Esimesel isendil on puudu üks väga oluline lisa ehk Comfort istmed. Olen ise pikemat kasvu ning minu hinnangul on see vahe a'la taburett vs tugitool. Comfort istmed on ikka kordades mugavamad (eriti pikemal sõidul).
Mis on Comfort iste ? Kas selline mis on teises kuulutuses :?: :idea:
BMW
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 2992
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas Oliver.L »

Teises kuulutuses lihtsalt sportistmed.
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2896
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Re: BMW F11

Postitus Postitas marek555 »

M5power kirjutas: 04.01.2021 12:26 03 Mis on Comfort iste ? Kas selline mis on teises kuulutuses :?: :idea:
Comfort istmel on seljatoe ülemise osa kalle eraldi reguleeritav, samuti saab elektriliselt peatoe kõrgust reguleerida, samuti on küljepolstrid elektriliselt reguleeritavad ja peatoe patjal saab muuta kumerust, et see toetaks rohkem pead külg suundadelt.
Kõige lihtsam vahet teha istme küljel olevate nuppude järgi, kui selliseid nuppe, nagu parempoolsel istmel näha on, pole, siis pole tegemist comfort istmega (LCI ja pre LCI mudelitel nuppude asetus väheke erineb).
Pilt
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW F11

Postitus Postitas oja86 »

sigaelmar kirjutas: 03.01.2021 22:43 41 Kõrgsurvepump vaheta siis ka juba ennetavalt ära. Palju lihtsam ja odavam kui pärast tagajärgedega tegeleda.
Jälle see ksp jutt. Sa peaksid olema ju vw ja skoda esinduses tõõl? Peaks ss tõõkoda täis olema ksp rikkega masinaid?
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW F11

Postitus Postitas RazzKalbass »

Õigel viiesel on :
3.0 diiselmootor + 8ne käimar
M-pakett
Comfort istmed vent ja soojendusega
Tänapäevased lisad ala ACC, head up jne
Suur navi

:D

Kui nendest valima peaks võtaksin ehk esimese, rohkem kulinaid peal, samas teine on välimuselt kenam ja parem iste
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW F11

Postitus Postitas ttsys »

Õigel viiesel ei ole kindlasti surnud tehnoloogiat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
RazzKalbass kirjutas: 05.01.2021 12:12 39 Õigel viiesel on :
3.0 diiselmootor + 8ne käimar
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4332
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: BMW F11

Postitus Postitas PeeterA »

2014 a. on N57 diiselmootor ju sama top 10 parima mootori hulka arvatud. Tänaseks päevaks võibolla juba tõesti surmaeelses korinas tehnoloogia :mrgreen:
tel. 51 949 859
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW F11

Postitus Postitas ttsys »

Oli ja täna surnud. Puhas mineviku patoloogia ehk tänaseks koolenud tehnoloogia.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW F11

Postitus Postitas RazzKalbass »

3.0d on ja jääb legendaarseks nagu 2JZ Toyota
Juba E39 peal oli 3.0d tegija :D (siiamaani)
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW F11

Postitus Postitas ttsys »

Muuseumi eksponaadid.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW F11

Postitus Postitas RazzKalbass »

Jajah, need uued 1.0 R3 VAG JA R3 BMW mootorid on sitaks paremad :D

F ja G kere 3.0d 190-280kw diislid ja muud polegi eluks tarvis
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW F11

Postitus Postitas ttsys »

2020 veel BMW B58 ja ei ole vaja segast vahele peksta. 2021 võib juba mustrit nihutada, aga kindlasti mitte surnud tehnoloogia suunas.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW F11

Postitus Postitas RazzKalbass »

Kurjad keeled räägivad, et 2021 pidi N57 tagasi tulema.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW F11

Postitus Postitas ttsys »

Võimatu. USA-s ei ületa normatiive ja EU-s on lisaks poliitikale pangad sellise tehnoloogia toetuse maha matnud. Ka koroona ei pööra seda enam, pigem vastupidi on uute tehnoloogiate reitingud kasvanud.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW F11

Postitus Postitas sigaelmar »

oja86 kirjutas: 05.01.2021 07:59 51
sigaelmar kirjutas: 03.01.2021 22:43 41 Kõrgsurvepump vaheta siis ka juba ennetavalt ära. Palju lihtsam ja odavam kui pärast tagajärgedega tegeleda.
Jälle see ksp jutt. Sa peaksid olema ju vw ja skoda esinduses tõõl? Peaks ss tõõkoda täis olema ksp rikkega masinaid?
Kas sa ei usu, et bemmidel need läbi lähevad või miks selline postitus? Mu vend sai enda omal küll kogu toitesüsteemi selle pärast ära vahetada ja seda on ju teistelgi juhtunud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW F11

Postitus Postitas oja86 »

Vag grupi autod kasutavad seda sama bosch cp4 ksp.
Ma ei vaidle vastu et juhtub, aga tüüpveaks seda nimetada on palju. Samahästi võiks õelda, et kui hammasrihm läheb mõnel katki siis kohe tüüpviga?
BMW g11 740e M Sport
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: BMW F11

Postitus Postitas Volum »

RazzKalbass kirjutas: 05.01.2021 20:28 12 Kurjad keeled räägivad, et 2021 pidi N57 tagasi tulema.
Seda ei saa mitte kunagi mitte kuidagi juhtuda. :D

KSP teema ei saa tüüpviga olla, sest probleem tekib suuremas osas alati peale tankimist.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW F11

Postitus Postitas RazzKalbass »

Miks heidite n57t? :(

3.0 diisel on kōikidel hea

Bemmil
Mersul
Audil

ja nüüd hakkavad mingeid mikrokaid peale
toppima. Mb juba teeb 2.1 mootoriga S klassi ka. Püha jumme
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Raivo
Huviline
Postitusi: 3605
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas Raivo »

Tean et VAG'il (peamiselt Audi 2012-2019a) 3.0D 150-200kw mootoreid ei kiideta. Neil saab vahetada kõike manti vähemalt 3-5K eest. 3.0bti pidavat aga pommikindel olema.

Missugune bemmi mootor siis nö pommikindel on mida soovitatakse?
530d
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW F11

Postitus Postitas oja86 »

M57 ja m47
BMW g11 740e M Sport
Raivo
Huviline
Postitusi: 3605
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas Raivo »

Mhmh, mäletan et eelmisel sajandil kiideti M30't, pidavat väga pommikindel olema :mrgreen:

Aga ütleme siis nii et 2015-2020a mis oleksid selliseid töökindlamad versioonid?
530d
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW F11

Postitus Postitas oja86 »

B58
BMW g11 740e M Sport
kaspar
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas kaspar »

Raivo kirjutas: 06.01.2021 09:21 05 Tean et VAG'il (peamiselt Audi 2012-2019a) 3.0D 150-200kw mootoreid ei kiideta. Neil saab vahetada kõike manti vähemalt 3-5K eest. 3.0bti pidavat aga pommikindel olema.

Missugune bemmi mootor siis nö pommikindel on mida soovitatakse?
Selline mõiste nagu "pommikindel" on väga suhteline ning sinu üldistus ei pea paika.

Üldiselt EGR, DPF, turbodega jne seonduvad probleemid on omased igale diiselmootorile - kõik oleneb hooldamisest, kasutamisest, läbisõidust, vanusest jne, kuid tegemist on ju kuluosadega, mille hooldus/remont/uuendamine pole mitte ainult paratamatud, vaid täiesti normaalne :) Sama nagu piduriklotse tuleb aeg-ajalt vahetada, kuid kuna tegemist on kallimate ja pigem harvaesinevate töödega (võrreldes tavahooldustega), siis on tihtipeale hala rohkem kui asi väärt on.

3.0TD 150kw, 180kw, 184kw, 193kw, 230kw (BiTD), 235kw (BiTD) on nö. konstruktsiooniveana vahekarteri leke. Osadel autodel on need garantii ajal tehtud, osadel tuleb hiljem teha (esinduse ajaloo olemasolu korras rakendub tehase Goodwill). Facelift'i isenditel (193kw, 235kw) tundub probleemi olevat tunduvalt vähem.

3.0TD 160kw, 200kw on nö. konstruktsiooniveana nukkvõllide kulumine. Vahekarteri lekete kohta info puudub, kindlasti esineb oluliselt vähem kui PRE-FL mudelitel.

BiTD mudeleid (230kw, 235kw) loetakse "pommikindlaks" seetõttu, et need pole varustatud 7-käigulise S-Tronic topeltsiduriga kastiga (õrn, kulukas remontida, kohati laguneb ette hoiatamata), vaid 8-käigulise Tiptronic kastiga, mis on väga vastupidavad. Samuti on 8-käigulise Tiptronic kastiga varustatud A8 mudel (184kw ja 193kw FL). Muud diiselmootori iseärasused on ka neile omased!
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: BMW F11

Postitus Postitas BumBum »

Teemast välja või BMW kaitseks :D

Lisaks VAG katuseluugi probleemid. Siin üks Audi E-tron omaniku probleem. Kommentaaridest selgub, halb disain ja kas ei saada aru veast või taheta tunnistada(planeeritud kulu omanikule).
kaspar
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas kaspar »

Luksusautodel on kohati nii palju haigeid vigu (esinevad juba täiesti uutel või väga vähe kasutatud autodel), et tekib üldse küsimus, et millega on selline müügihind põhjendatud. Ei pääse nendest nii BMW, Audi kui ma Mercedes. Kuid unistame ja ostame (ning hiljem kohati kahetseme) ju ikkagi :D
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW F11

Postitus Postitas sigaelmar »

No sinu loogika põhjal peaksid siis kõige kallimad autod olema Corollad ja Fabiad jms põhjakiht, kus polegi eriti asju mis läbi läheksid. Ja kõige odavamad siis luksusautod ja maasturid. Ma olen kunagi kohanud ühte vanemat meest kes ei saanud aru kuidas V8 Bemm hoopis rohkem maksab kui diisel Focus. Focus on ju palju ökonoomsem, miks peaks keegi sellise Bemmi eest rohkem maksma :D
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
kaspar
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11

Postitus Postitas kaspar »

Ei see päris kindlasti ei ole minu loogika :lol: :lol: :lol:

Sõidumugavus, tehnoloogiline innovatsioon (kui me räägime sama ajastu autodest), dünaamika, enamikel juhtudel sise- ja välisdisain, kasutatud materjalid (materjalid mida sa katsud/puutud igapäevaselt ehk tükike kasutajakogemusest) ja eelkõige turvalisus räägivad kõik premiumi kasuks. Olles elanud läbi ühe päris korraliku avarii F02 740'ga võin julgelt väita, et ma ei osta kunagi pikemate vahemaade läbimiseks Toyota Yarist, olenemata sellest kui vastupidav see on ja kui odav on seda üleval pidada - vahe on kas tõsise avarii korral jalutad autost omal jalal välja või tõenäoliselt jääd sinna igaveseks!

Aga saan ka täiesti aru inimestest, kes mõtlevad teistmoodi ning kelle jaoks auto on sarnane tarbeese nagu röster või külmkapp. Mina olles juba 18a BMW klubi foorumlane ilmselgelt nii ei arva :cool:
Vasta