4.0 tähisega 230kw disla

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
siimandr
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 09.08.2013 18:49 29

4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas siimandr »

Tere

Palju kogemusi kellelgi 230kw biturbo motoga (N57D30T1)

Kuuldavasti nõrk alumine pool ja kuulnud nii mitmelgi auto, kus kepsu küljelt välja löönud.

Kas ongi nõrk mootor ja tasub eemale hoida?

Kas on veel mingeid probleeme antud tüübi moootoriga, ning kas FL mudelitel moto poolt midagi ka paremaks tehti või jäeti sama ?
—-
Lisan juurde küsimuse ka 3.0 benade kohta, kas suuremad probleemid kummitavad ka seal? Tean et veepump on olnud murekohaks- kestvus ca 100tkm ja maksab ca 500€, kuid see pole suur kulu, kui teaks, et kogu küttesüsteemi pool bensukal parem?
Viimati muutis siimandr, 22.08.2021 11:22 16, muudetud 1 kord kokku.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas Ma®tin »

Hoia eemale muidugi, kõik nad on juba 7-8 aasta ja 500k pealt katki.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas AARE540 »

Vaata Alari teemat, sealt peaks nii mõndagi teada saama.
siimandr
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 09.08.2013 18:49 29

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas siimandr »

Tänud! Ülevaatlik teema.
siimandr
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 09.08.2013 18:49 29

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas siimandr »

Martin- eks siin jah, ls on nagu ln, aga tean ka, kus originaal ls pealt alla 200 samad mured tekkinud.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas Ma®tin »

Mul on endal pea 100k (200k ls on kauge minevik) selle mootoriga seljataga ja jagub ainult kiidusõnu, võimsuse ja kulu suhe on ebareaalselt hea.

Tutvusringkonnas päris mitu sama mootoriga erinevat BMW-tüüpi sõiduautot ning kellelgi pole probleeme olnud. Ise ei viitsi otsida, aga Volum või keegi võiks mingid tehnilised erinevused välja tuua kahe turboga variantide puhul, kuna väntvõll ja plokk on sama koodiga mis ühe turboga variantidel. Samuti on väntvõll sama algusest saati, ehk siis 180kW e90test alates.

Küll aga on vanem F10 220kW ning F01 ja E70 225kW variandi plokk erinev 190/230 omast.
siimandr
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 09.08.2013 18:49 29

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas siimandr »

Ma®tin kirjutas: 22.08.2021 11:33 12 Mul on endal pea 100k (200k ls on kauge minevik) selle mootoriga seljataga ja jagub ainult kiidusõnu, võimsuse ja kulu suhe on ebareaalselt hea.

Tutvusringkonnas päris mitu sama mootoriga erinevat BMW-tüüpi sõiduautot ning kellelgi pole probleeme olnud. Ise ei viitsi otsida, aga Volum või keegi võiks mingid tehnilised erinevused välja tuua kahe turboga variantide puhul, kuna väntvõll ja plokk on sama koodiga mis ühe turboga variantidel. Samuti on väntvõll sama algusest saati, ehk siis 180kW e90test alates.

Küll aga on vanem F10 220kW ning F01 ja E70 225kW variandi plokk erinev 190/230 omast.
Rõõm kuulda, edaspidi samuti muretuid km. Endal üks kuuene silmapiiril, 178tkm ls-ga.. kuna kuuene ise(f13/06)on endi silmis üks ilusamaid mudeleid, mida BMW tootnud on, siis isu oleks ka diisli poole. Bensuka peale on ka mingid mõtted kogunenud, kuna diisli kohta probleemseid märkusi tulnud, mis ei tähenda, et bensukal neid ei oleks, aga pole veel joudnud kõike uurida.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas Ma®tin »

N55 ainuke ok bensuka valik ja see on tõesti suhteliselt probleemivaba, küll aga oluliselt kõrgem kütusekulu sarnase dünaamika juures. Lisaks väga keeruline hea varustusega 640i leida.
siimandr
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 09.08.2013 18:49 29

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas siimandr »

Ma®tin kirjutas: 22.08.2021 12:41 07 N55 ainuke ok bensuka valik ja see on tõesti suhteliselt probleemivaba, küll aga oluliselt kõrgem kütusekulu sarnase dünaamika juures. Lisaks väga keeruline hea varustusega 640i leida.

Tõsi, sõbral kuuene muidugi n55ga õli armastab, selline 1-1.5tkm peale ikka liiter meeldib. 60tkm ls ostetud, hetkel 150tkm kella peql

Aga just, 640i leida hea paketiga, ootad mitu kuud enne kui Euroopas miskit leidub, mis sobiks.

A24 see lätis olev valge ja punase sisuga on isegi üsna vinge, aga sisu kuidagi ei lähe peale + natuke järsa litri ka ette saanud, kui seda autot isegi mõtleks
hobo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
Peamine sõiduk: Liisingupill
Asukoht: Tallinn

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas hobo »

siimandr kirjutas: 22.08.2021 12:55 30
Tõsi, sõbral kuuene muidugi n55ga õli armastab, selline 1-1.5tkm peale ikka liiter meeldib. 60tkm ls ostetud, hetkel 150tkm kella peql
Selline õlikulu mahub ka tootja ettenähtud tolerantsidesse?
siimandr
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 09.08.2013 18:49 29

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas siimandr »

hobo kirjutas: 23.08.2021 16:26 32
siimandr kirjutas: 22.08.2021 12:55 30
Tõsi, sõbral kuuene muidugi n55ga õli armastab, selline 1-1.5tkm peale ikka liiter meeldib. 60tkm ls ostetud, hetkel 150tkm kella peql
Selline õlikulu mahub ka tootja ettenähtud tolerantsidesse?
Sügavalt kahtlen. 10tkm peale selline kulu oleks ma usun aksepteeritav. Ilmselt kas turbost või kuskilt kohalt x see ikka kaotsi läheb.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas sigaelmar »

Tootjate tolerantsid võivad väga kõrged olla, selles ära kahtle. Küll aga ei tähenda see, et asi korras selle pärast on. Näiteks ühe populaarse rahvaauto õlikulu peab olema üle poole liitri tuhande km kohta et algatada garantiijuhtum.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
priidik
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 18.04.2003 18:23 51

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas priidik »

Tere kõigile. Elustaks veidi seda teemat. Lugedes nende mootorite kohta, siis tundub parajalt õnnetu värk olema. Küll on rauapuru kütusesüsteemis, siis on kollektorite elutähtsad jupid ja klapikambrikaaned plastikust jnejne. Siinkohal küsiks, kui kellelgi on kogemusi jagada, et kas mingist aastast asjad paranesid ka? A la facelift mudelitel täiustatud kütusepump vms või ongi nii, et kui ootamatult teele jääda ei soovi, siis profülaktika mõttes arvutad auto ostuhinna kahekordseks ja viid teenindusse kohe?
Kasutaja avatar
kickdown
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 22.02.2022 22:44 56
Peamine sõiduk: 540i

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas kickdown »

priidik kirjutas: 23.04.2023 09:46 40 Tere kõigile. Elustaks veidi seda teemat. Lugedes nende mootorite kohta, siis tundub parajalt õnnetu värk olema. Küll on rauapuru kütusesüsteemis, siis on kollektorite elutähtsad jupid ja klapikambrikaaned plastikust jnejne. Siinkohal küsiks, kui kellelgi on kogemusi jagada, et kas mingist aastast asjad paranesid ka? A la facelift mudelitel täiustatud kütusepump vms või ongi nii, et kui ootamatult teele jääda ei soovi, siis profülaktika mõttes arvutad auto ostuhinna kahekordseks ja viid teenindusse kohe?
Klapikambrikaas
Turbode vaakumvoolikud
Kardaanrist
Saaled
Kett

Viimased 2 muutuvad tõenäoliseks probleemiks alates 200k ls. Samas 40d puhul võivad saaled minna ka 100k ls juures. :mrgreen:
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas oja86 »

Eesti autoturu 200k tähendab siis just saksast tulnud (tegelik 500k)
BMW g11 740e M Sport
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas LEDBeam »

Biturbo juhtklappide võimalik anomaalne nöökimine ja väikese turbo seisukorra kontrollimise võimatus ilma seda maha võtmata on tõsine miinus. Kuni 150 Mm võib olla ok, pärast seda võimalik korralik PITA. Tehase diagnostikaprogrammid probleemi lokaliseerimiseks suurt ei aita.

Klapikambrikaasi diagnoositakse valdavas enamuses valesti, reeglina ikka uus tihend ja ok.
Mootori ülemine kett ja ketiratas on kulumaterjal. Järgmine 10 € maksev INA kett lahendab jälle mõneks ajaks teema. Seda saab kasti mahavõtmata sisse keerata.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: 4.0 tähisega 230kw disla

Postitus Postitas RazzKalbass »

priidik kirjutas: 23.04.2023 09:46 40 Tere kõigile. Elustaks veidi seda teemat. Lugedes nende mootorite kohta, siis tundub parajalt õnnetu värk olema. Küll on rauapuru kütusesüsteemis, siis on kollektorite elutähtsad jupid ja klapikambrikaaned plastikust jnejne. Siinkohal küsiks, kui kellelgi on kogemusi jagada, et kas mingist aastast asjad paranesid ka? A la facelift mudelitel täiustatud kütusepump vms või ongi nii, et kui ootamatult teele jääda ei soovi, siis profülaktika mõttes arvutad auto ostuhinna kahekordseks ja viid teenindusse kohe?
Pigem auto hind + 3-4000 jätta remondifondiks kohe.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Vasta