Korralik majanduslik häving, kui 9K eest on pidanud remontima möödunud aasta jooksul. Jääb arusaamatuks, miks peale sellist rahapaigutust vaja auto kohe maha müüa
Re: F01 740iL
Postitatud: 19.03.2022 18:19 22
Postitas TheDiegoMedia
PeeterA kirjutas: ↑19.03.2022 17:19 21
Korralik majanduslik häving, kui 9K eest on pidanud remontima möödunud aasta jooksul. Jääb arusaamatuks, miks peale sellist rahapaigutust vaja auto kohe maha müüa
Üldiselt sellistes muinasjuttudes tegi remondi eelmine välismaa omanik ja arved samuti kahtlase väärtusega.
Re: F01 740iL
Postitatud: 19.03.2022 18:51 37
Postitas sigaelmar
Tavaliselt nende kohta arveid pole sest sõbra garaažis tehti jne
Re: F01 740iL
Postitatud: 19.03.2022 23:43 04
Postitas Artur_L
Mul ostis sugulane kunagi pea 20k eest 750i f01
Investeeris sinna 8k€ sisse ja siis müüs 15k eest maha.
Mootori remont tehti bm’is ja kõik arves olid olemas.
Eks põhjused võivad olla erinevad, aga keegi võiks huvi korral ikka vaatamas käia ka
Re: F01 740iL
Postitatud: 19.03.2022 23:57 18
Postitas BumBum
Ei pea nii skeptiline olema. Kui on võimalus teha auto korda ja kõik asjad korraga, siis sellised summad ei ole midagi üllatavat. Müügi põhjuseid võib mitmeid olla. Mõni mees kulutab 500 eurot remondile ja mõtleb, ei ei, see auto on liiga kallis, müün kiiresti maha. Seal võib asi olla samamoodi, võibolla sa mootor remonti ja teab, et veermik vajab ka varsti hooldust. Võibolla on raha lihtsalt niipalju, et tahab uuemat osta. Lisage sinna 9000 hulka ka poleerimine, mille eest maksaksite ka juba päris korraliku summa.
Google annab kiire vastuse ja arvestades tegevusala, võiks raha liikuda küll, et sellist asja tõeks pidada.
Suured probleemid ikka. Kulutad raha remondile, keegi ei usu, raha ei kuluta, siis usutakse, et üliheas seisukorras auto, otse tehasest.
Re: F01 740iL
Postitatud: 20.03.2022 08:55 45
Postitas sigaelmar
patrik kirjutas: ↑09.09.2021 09:55 27
Radar vajab adapteerimist= on pöördutud juba mitme venna poole ja lahendust ei saanud
Seesama esimeses postituses olev auto on ka praegu jälle müüa. Kas sa tead ehk midagi veel selle auto kohta peale kiirusehoidja vea?
See on ju rohkem kui ainult "paar tonni". Ja see pisike number on nii inetu seal auto küljes Ma arvan, et sel juhul ma paneks juba "paar tonni" juurde ja ostaks G31 ja nii ta lappesse läheb
Re: F01 740iL
Postitatud: 02.04.2022 10:20 27
Postitas PeeterA
sigaelmar kirjutas: ↑29.12.2021 18:18 13
Otsustasin, et ostan kas midagi töökindlamat või siis odavamat.
sigaelmar kirjutas: ↑29.12.2021 18:18 13
Otsustasin, et ostan kas midagi töökindlamat või siis odavamat.
Mis siis sellest otsusest sai?
Midagi pole veel saanud. Lasin vahepeal praegusel autol mootori ära vahetada ja korraks juba mõtlesin, et jään mingiks ajaks sõitma temaga aga nüüd hing ihkab ikka midagi muud. Tegelikult tahaks hirmsasti 550 saada aga selle mootor on samasugune õnnetus nagu Cayenne oma ja kas ma ikka kaks korda järjest sama reha otsa tahan astuda. Kiusatus on küll suur...
Re: F01 740iL
Postitatud: 02.04.2022 13:23 46
Postitas oja86
Ligi muidugi 550. Kuressaare on nii väike linn kui laiali lendab ss rattaga pääseb kiiresti igalepoole
Re: F01 740iL
Postitatud: 02.04.2022 14:46 51
Postitas sigaelmar
Kui peres on teine auto ka, siis saab hakkama
Re: F01 740iL
Postitatud: 02.04.2022 14:48 18
Postitas sigaelmar
Muidu üks manuaal 550 on praegu müüa ja seal on mingit mootori remonti tehtud ka aga need arved on üsna napisõnalised ja tundub, et ainult alumist otsa on tehtud.
Re: F01 740iL
Postitatud: 02.04.2022 18:50 06
Postitas RazzKalbass
Parem osta 3.0D 190kw bensukad ei ole head bemmil
Mul oli 740I, mu arust see 225kw ei liigu üldse, ainult kõrgel pöördel midagi teeb. Selline tuim Ilmselt nad mõeldud Bahnil sõitmiseks kõrgel pöördel
Lisaks kui mootori õlivahetusel on näha metallipuru on asi kusine
Cayenne 4.8 BiT 368kw on kindlasti vastupidavam kui 550i
Re: F01 740iL
Postitatud: 02.04.2022 20:21 31
Postitas sigaelmar
Ma ei ütleks et need Bemmi diislid paremad on kui bensukad. Samamoodi peab saalesid ja kette vahetama. Sinna juurde siis magustoiduks veel DPFi jamad. Mulle tundub üks saast kõik, võta siis juba selline nagu omale meeldib.
Re: F01 740iL
Postitatud: 03.04.2022 12:36 03
Postitas marek555
Seda videot ei soovita siis vaadata neil, kel tõsised 550i ostuplaanid
Re: F01 740iL
Postitatud: 03.04.2022 12:44 32
Postitas sigaelmar
YouTube on täis neid "N63 worst engine" videoid. Üldse üks pull teema nende V8'tega. Kes omal ajal arvas, et vanostega M62 on s**t mootor, sellele BMW tõestas N62'ga, et ta eksib. Enne F01 oli YouTube täis "N62 worst engine" videoid. Jällegi suutis BMW N63 tulekuga inimestele näidata, et pole sellel N62 suurt viga midagi.
Ma olen nii vana küll, et mäletan neid aegu, kui TDS oli BMW maalimas häbiplekk. Tänases päevas, kui "ainult" kettide ja saalede tüüpvigadega diislit peetakse siiralt heaks mootoriks, oleks TDS oma keema minemise puhul kõveraks mineva plokikaane ja küttepumba rikke tüüpveaga mootor lausa töökindluse ikoon.
Re: F01 740iL
Postitatud: 03.04.2022 12:54 12
Postitas RazzKalbass
Ma ei tea ühtegi tüüpi kes saalesid vahetanud on N57 enginel..ja kett on lihtsalt kuluosa nagu hammasrihm. Loogiline et ta kulub ka. Ja see 1000€ ketivahetuseks ei ole müstiline summa küll aga on müstiline summa 550i rebuild mis on seal 10k kanti
Re: F01 740iL
Postitatud: 03.04.2022 13:10 51
Postitas sigaelmar
Kui e91 on N57, siis ma tean vähemalt ühte inimest isiklikult. Ja ma ei usu, et ta ainus oli.
Razz, arvestades mis masinatega sa nooruspõlves ringi lasid siis tegelikult ma imestan, et sinust diislikummardaja saanud on Ja ma ausalt ka ei usu, et sa bensiini autodesse enam osta ei jaksa