1. leht 1-st

F11 535ix

Postitatud: 26.03.2022 10:22 55
Postitas crist
Tere, kas keegi seda masinat on vaatamas juba käinud või oskab konkreetse mootori-veoskeemi võimalikest vigadest kirjutada? Youtube abil olen veidi targemaks saanud, aga ikkagi ootaks targemate arvamust.

https://www.auto24.ee/soidukid/3657457

Re: F11 535ix

Postitatud: 26.03.2022 14:59 16
Postitas BumBum
Huvitav kas BMW sai ka teistmoodi-lahjemat korrosioonikaitset sõltuvalt mis riiki autosid toodeti.

Re: F11 535ix

Postitatud: 26.03.2022 19:24 17
Postitas crist
Vaatasin vindecoderiga, et see masin hot climate versioon. Mida see tähendab? Kas talvel mootor ja kabiin ei lähe soojaks?

Re: F11 535ix

Postitatud: 26.03.2022 20:12 14
Postitas kaspar
crist kirjutas: 26.03.2022 19:24 17 Vaatasin vindecoderiga, et see masin hot climate versioon. Mida see tähendab? Kas talvel mootor ja kabiin ei lähe soojaks?
Idee järgi vahetad termostaadi asjakohase vastu ja korras.

Re: F11 535ix

Postitatud: 26.03.2022 21:00 49
Postitas LEDBeam
Jaapani variant.

Re: F11 535ix

Postitatud: 26.03.2022 22:33 28
Postitas BumBum
crist kirjutas: 26.03.2022 19:24 17 Vaatasin vindecoderiga, et see masin hot climate versioon. Mida see tähendab? Kas talvel mootor ja kabiin ei lähe soojaks?
Otsingutulemus andis vastuseks, et kliima on seadistatud kiiremaks salongi jahutamiseks. Kodeeritav.
Mõned väidavad ka erineva koostisega materjale kasutatud, mis võib olla tõsi või ka mitte.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 13:05 42
Postitas priitv8
Vanasti käis hot climate versiooniga kaasas ka võimekam jahutusradikas.
F seeria kohta ei oska öelda.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 15:53 10
Postitas RazzKalbass
225Kw on hea mootor ja lihtsalt tuunitav.

Xdrive - veovõlli kummikotid (eriti esimesed) ja veovõllid ise ka. Kott maksab 60€ OE osa, B osa 20€, vahetus on 2h
Keyless ukselingid vaata et töötavad - üks link on 267.92€ - kui mõni ei tööta võib akut ka tühjendada salaja
Kastiõli tundub, et on vahetatud (OE pannil on kleepsud peal) kui pole siis tasub ära vahetada juba. Ca 400€

Kindlasti tasuks kohe vahekasti õli ära vahetada kohe profülaktika mõttes. (esinduses 93.13€)

Üldiselt kui ma bensukat otsiks siis ma oleks juba seda autot ostma läinud. Ideaalne combo

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 17:25 13
Postitas ssiimuu
Selle müüja autod soovitan lasta pädevas kohas enne ostu üle kontrollida.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 19:19 06
Postitas crist
Käisin vaatamas. No peaaegu, aga siiski mitte päris see mida ootasin minusuguse pedandi maitse jaoks...

Tehnilise poole pealt ilma UMis käimata tundus kõik OK - mootor külmalt käis hästi, midagi ei klobisenud, pöörates ei ragisenud, ei vibranud, jne. Roostet polnud, kapoti alt kõik kuiv ja kena. Kõik lisad töötasid ja armatuuris miskit üleliigset ei põlenud.

Aga häiris see, et masin täielikult üle värvitud ja tagumise parema rattakoopa kohalt ka kõvasti pahteldatud, õnneks kõikide piilarite värvkate seest oli originaal. Juhi istmepadja äär veidi vormist väljas juba, rooli nahk silmaga nähtavalt kulunud, roolil, juhi uksekäepidemel, idrive nupul, käsipiduri nupul ja keskkonsoolil kummikiht kohati narmendas ja mitmed nupud kulunud, sees laes ja ustel, jne kriipse-kraapse-mustust - ilmselt keemilisega saaks paremaks. Esipamper paremalt tugevalt kraabitud. Tundus, et Jaapanis kalla-talla sõidumeeste masin olnud...
Väljas katusereelingute ja ukseliistude kroom tuhm... Tulede plastik ideaalne. Parema esimese udutule klaas veidi tuhm.

Üleüldse kui võrdlen seda enda samuti heleda sisuga 2006.a. E65ga, siis kõik materjalid tunduvad kuidagi odavamad - istmenahk jäik nagu kõva vakstu, suunatule nupud ja muud kangid kõvast "tojootaplastikust", mingi müstiline kummikelme paljudel plastpindadel, mis siit-sealt narmendab, sõidu ajal oli tuulevihinat kusagilt keskelt kosta, arusaadav, et universaal lärmab rohkem, aga ootamatult mürarikas salong ikka - vb lamellide süü ka. Samuti 225kw bens võrreldes mu 170kw dislaga tundus ka kuidagi lahjemalt edasi astuvat...pidi mootori kiljuma ajama, enne kui miskit juhtuma hakkas... Ju siis disla vääne madalalt annab mineku tunnetusele niipalju juurde...

Ma ei tea, vb peabki vana 7se ja järgmise gen. 5-seeria materjalide ja sõidutunnetuse vahe selline olema... Et saaks järjest uuemaid masinaid ikka võimalikult odavalt toota ja kallilt müüa 😐

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 19:25 26
Postitas RazzKalbass
Istmenahk ongi neil selline kõvem jah kui pole just Nappa/Vent iste.
Suunatule ja muud nupud on just F-seerial hästi soliidsed..

F seeria E omast on kindlasti koostekvalieedilt üle :D

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 20:58 18
Postitas nm5
crist kirjutas: 27.03.2022 19:19 06 Käisin vaatamas. No peaaegu, aga siiski mitte päris see mida ootasin minusuguse pedandi maitse jaoks...

Tehnilise poole pealt ilma UMis käimata tundus kõik OK - mootor külmalt käis hästi, midagi ei klobisenud, pöörates ei ragisenud, ei vibranud, jne. Roostet polnud, kapoti alt kõik kuiv ja kena. Kõik lisad töötasid ja armatuuris miskit üleliigset ei põlenud.

Aga häiris see, et masin täielikult üle värvitud ja tagumise parema rattakoopa kohalt ka kõvasti pahteldatud, õnneks kõikide piilarite värvkate seest oli originaal. Juhi istmepadja äär veidi vormist väljas juba, rooli nahk silmaga nähtavalt kulunud, roolil, juhi uksekäepidemel, idrive nupul, käsipiduri nupul ja keskkonsoolil kummikiht kohati narmendas ja mitmed nupud kulunud, sees laes ja ustel, jne kriipse-kraapse-mustust - ilmselt keemilisega saaks paremaks. Esipamper paremalt tugevalt kraabitud. Tundus, et Jaapanis kalla-talla sõidumeeste masin olnud...
Väljas katusereelingute ja ukseliistude kroom tuhm... Tulede plastik ideaalne. Parema esimese udutule klaas veidi tuhm.

Üleüldse kui võrdlen seda enda samuti heleda sisuga 2006.a. E65ga, siis kõik materjalid tunduvad kuidagi odavamad - istmenahk jäik nagu kõva vakstu, suunatule nupud ja muud kangid kõvast "tojootaplastikust", mingi müstiline kummikelme paljudel plastpindadel, mis siit-sealt narmendab, sõidu ajal oli tuulevihinat kusagilt keskelt kosta, arusaadav, et universaal lärmab rohkem, aga ootamatult mürarikas salong ikka - vb lamellide süü ka. Samuti 225kw bens võrreldes mu 170kw dislaga tundus ka kuidagi lahjemalt edasi astuvat...pidi mootori kiljuma ajama, enne kui miskit juhtuma hakkas... Ju siis disla vääne madalalt annab mineku tunnetusele niipalju juurde...

Ma ei tea, vb peabki vana 7se ja järgmise gen. 5-seeria materjalide ja sõidutunnetuse vahe selline olema... Et saaks järjest uuemaid masinaid ikka võimalikult odavalt toota ja kallilt müüa 😐
Kuna endal oli ka hiljaaegu F10 ja E65-ga võrdlus peab hästi paika. Pealtnäha on F10 salong tõesti viisakas ja hea, aga kui aktiivselt mõlema autoga sõidad siis hakkad nägema ja tunnetama kuidas F10/F11 puhul on kohati mindud odavamat teed pidi. Kõik plastikud, mis jäävad sisuliselt põlvedest allapoole (mul on lühikesed jalad :mrgreen: ) on üliodav kõva plastik. Ostes kolisesid/nagisesid minul esimesed turvavööde lukud vastu keskonsooli kõva plastikut (odavad kummipehmendused lahendasid probleemi küll, kuid oleks oodanud veidi enamat BMW puhul). Nahksisu- no kuna e65-l ventileeritav sisu siis selle nahk tundub ikka väga kvaliteetne võrreldes F10-ga mis mul oli. Ilmselgelt antud juhul võrdleme kahte erineva klassi autot olgugi, et aastaarv on erinev, seega veidi arusaadav, et E65 salong on kvaliteetsem. Aga kuna eelnevalt on olnud ka kaks E39 ja mis puudutab salongimaterjalide kvaliteeti, ma ütleks, et E39-l oli see parem. Rehvimüra - jah, F10 on lärmakam, tunduvalt. Aga taaskord, E65 klassi võrra kõrgem masin, seega müraisolatsioonile on rohkem rõhku pandud.

Mis puudutab minekut, siis F10l loeb väga palju mis sõidurežiim sul valitud on, kuna F10 mängib väga palju gaasipedaali tundlikusega. Comfort (ecost ei hakka parem rääkimagi) tekitab suhteliselt suure viivituse sinu soovide ja mootori võimekuse vahel, sellepärast võib tundudagi, et madalalt palju midagi ei juhtu. Küll aga tegelikult suudavad need mootorid (endal oli N20 528i, aga ülesehitus üsna sarnane) väga madalalt head väänet tekitada. Et sellest aru saada, on tarvis panna sõidurežiim spordi peale ja käigukast manuaalrežiimile. Siis on juba päris lõbus sõidukogemus. Muidu tapab kas gaasipedaali tundlikus asja ära või käigukasti soov kohe kõvasti käike alla lapata ja mootorit kiljuma ajada. Lisaks E65 3.0d on väänet pisut enam ja 6ne kast hoiab ka pöördeid veidi paremas vahemikus, seega ilmselt ka sellest tuleb vahe sisse. Omast kogemusest ütleks, et F10 bensukal oleks võinud olla ka üks lisasõidurežiim kus pedaali tundlikus oleks võinud olla spordi oma, aga käiguvahetuse map oleks võinud olla comfordi laadne, mis hoiaks alati ühe käigu madalamal.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 21:03 17
Postitas priitv8
RazzKalbass kirjutas: 27.03.2022 19:25 26 F seeria E omast on kindlasti koostekvalieedilt üle :D
Oled kindel?
Minu meelest on plasti jube palju ja ühtegi kruvi ju enam ei leia. Kõik asjad seisavad klõpsudega koos.
Kui e34 uksekate oli mittekolisevast paberisegust siis f10 juba täisplastik.
Sama nende “puitliistudega”. Need on alt plastikust ja pealt vaata et pool pinnast on hõbedane plast. Ehk väärisspooniga on kõvasti kokku hoitud.
No G seeria on seest juba täiesti hõbedane.
PS mulle garantii ajal UM küll esimeste poolasside tolmukatete vahetamist ei pakkunud.
Läksid terved poolassid. 1200€ tükist.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 21:20 12
Postitas oja86
Kui nüüd g ja f võrrelda ss kõige hullem asi g seerial on ukse sulgemine. Lõõd kinni sellise häälega nagu riisil. Õudne. F läheb veel soliidse mütsuga.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 21:25 42
Postitas Tauri_T
Ma olen F’il comfort mode kangi tõmmanud vasakule, siis koguaeg käik madalam. Ilmselt päris sport mode pole, äkki ongi mingi vahepealne.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 21:42 03
Postitas nm5
Tauri_T kirjutas: 27.03.2022 21:25 42 Ma olen F’il comfort mode kangi tõmmanud vasakule, siis koguaeg käik madalam. Ilmselt päris sport mode pole, äkki ongi mingi vahepealne.
See on käigukasti sportrežiim. Enda puhul comfort driving mode-i peal jäi gaasitundlikus samaks, lihtsalt hoidis kõrgemat käiku ning vahetas entusiastlikumalt käike alla.

EDIT: Endale see ei sobinud, tahtis hoopis liiga madalat käiku hoida (hoidis ca 2k rpm minimum, oleks eelistanud 1,5k rpm miinimum).

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 21:54 32
Postitas RazzKalbass
priitv8 kirjutas: 27.03.2022 21:03 17
RazzKalbass kirjutas: 27.03.2022 19:25 26 F seeria E omast on kindlasti koostekvalieedilt üle :D
Oled kindel?
Minu meelest on plasti jube palju ja ühtegi kruvi ju enam ei leia. Kõik asjad seisavad klõpsudega koos.
Kui e34 uksekate oli mittekolisevast paberisegust siis f10 juba täisplastik.
Sama nende “puitliistudega”. Need on alt plastikust ja pealt vaata et pool pinnast on hõbedane plast. Ehk väärisspooniga on kõvasti kokku hoitud.
No G seeria on seest juba täiesti hõbedane.
PS mulle garantii ajal UM küll esimeste poolasside tolmukatete vahetamist ei pakkunud.
Läksid terved poolassid. 1200€ tükist.
Pakub nüüd ka eraldi tolmukotte. Vanasti vb oli aint poolassiga koos.

Aga F koostekvaliteet on küll E-seeriast üle. mulle f meeldib.

Re: F11 535ix

Postitatud: 27.03.2022 23:05 01
Postitas priitv8
RazzKalbass kirjutas: 27.03.2022 21:54 32 Pakub nüüd ka eraldi tolmukotte. Vanasti vb oli aint poolassiga koos.
Minu kogemus pärineb läinud oktoobrist. Saab näha, äkki Extendo garantii(pikendus)kindlustusega on asjad teistmoodi.
RazzKalbass kirjutas: 27.03.2022 21:54 32 Aga F koostekvaliteet on küll E-seeriast üle. mulle f meeldib.
E60 ja E65 ei oska võrrelda, aga E34 ja E39 võrreldes on odavnemist silmaga näha.
Eks raha kulub mujale ka. Elektroonikasse näiteks.
Minu silmale ongi E60 konkurentsitult koledaim bmw kohe E36 järel. Eriti salongid riivavad silma.
Aga see on vaid minu arvamus.