Tahtsin küsida BMW 6 GT diisel ja benziin mootori kohta, et kui vastupidav on. Ja kumba tasub osta. BMW 6 GT head ja veab
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 17.01.2024 00:10 39
Postitas kickdown
**** kirjutas: ↑14.01.2024 20:06 28
Tahtsin küsida BMW 6 GT diisel ja benziin mootori kohta, et kui vastupidav on. Ja kumba tasub osta. BMW 6 GT head ja veab
Mõlemad on vastupidavad. Kui sõidad vähe ja põhiliselt linnas siis tasub bensukat kaaluda. 640i oleks õige valik, sest 630i jääb lahjaks nii suure auto jaoks. Kui diisel siis 630d või 640d. 640i võtab muidugi 3-5l rohkem sajale võrreldes diisliga.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 21.01.2024 09:57 54
Postitas sigaelmar
Ma ei usu, et see küttekulu vahe nii suur on. Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba ja 640i on ju R6, mitte V8? Mul on praegu 2006 aasta 750 V8 ja ennem oli 2006 aasta 730d ja isegi nende küttekulu vahe pole nii suur.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 21.01.2024 12:11 26
Postitas priitv8
sigaelmar kirjutas: ↑21.01.2024 09:57 54
Ma ei usu, et see küttekulu vahe nii suur on. Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba ja 640i on ju R6, mitte V8? Mul on praegu 2006 aasta 750 V8 ja ennem oli 2006 aasta 730d ja isegi nende küttekulu vahe pole nii suur.
Minu N55 F10-l võtab praegu linnas rõõmsalt 16 sajale.
Muide, M62B44TU, peale keti vahetust, E39 keres leppis 13,5-ga.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 21.01.2024 16:53 42
Postitas RazzKalbass
sigaelmar kirjutas: ↑21.01.2024 09:57 54
Ma ei usu, et see küttekulu vahe nii suur on. Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba ja 640i on ju R6, mitte V8? Mul on praegu 2006 aasta 750 V8 ja ennem oli 2006 aasta 730d ja isegi nende küttekulu vahe pole nii suur.
Mu 3.0d 195kw nelik näitab linnas keskmist 6.3. Milline bensukas sama teeb millel r6 ja töömahtu 3l?
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 21.01.2024 18:35 09
Postitas Tarmo
Siis kui prouale uut autot valisime, siis tema oleks tahtnud 540xi saada, aga kui ma UM pealikult kes tol hetkel just sellisega sõitis uurisin, et palju linnas reaalselt kulu on, siis vastus oligi, et sinna 16l kanti.
Kui 530xd võtab 8 linnas siis oled juba poolega võidus.
Minu enda 740xd pikaajaline keskmine on 8,4 ja poola tripil sain keskmiseks 6,1 vist.
sigaelmar kirjutas: ↑21.01.2024 09:57 54
Ma ei usu, et see küttekulu vahe nii suur on. Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba ja 640i on ju R6, mitte V8? Mul on praegu 2006 aasta 750 V8 ja ennem oli 2006 aasta 730d ja isegi nende küttekulu vahe pole nii suur.
Mu 3.0d 195kw nelik näitab linnas keskmist 6.3. Milline bensukas sama teeb millel r6 ja töömahtu 3l?
sigaelmar kirjutas: ↑21.01.2024 09:57 54
Ma ei usu, et see küttekulu vahe nii suur on. Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba ja 640i on ju R6, mitte V8? Mul on praegu 2006 aasta 750 V8 ja ennem oli 2006 aasta 730d ja isegi nende küttekulu vahe pole nii suur.
Mu 3.0d 195kw nelik näitab linnas keskmist 6.3. Milline bensukas sama teeb millel r6 ja töömahtu 3l?
Kuressaare on küla mitte linn
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 21.01.2024 23:36 34
Postitas RazzKalbass
Täitsa muutumata ka Tallinnas või Tartus.
Lisaks veel on ilmselt kiirem kui 530i või 540i. või siis 0...koma midagi aeglasem. Seega disla igakell
0k vaatasin 0-100 5.4 sek vs 540i 4.8 kütust võtab poole vähem
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 01:12 20
Postitas priitv8
RazzKalbass kirjutas: ↑21.01.2024 23:36 34
0k vaatasin 0-100 5.4 sek vs 540i 4.8 kütust võtab poole vähem
Õnneks kütust on vabalt saada, erinevalt talongiaastatest.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 09:34 02
Postitas RazzKalbass
Jah aga kogu see rohepööre on kütuse hinna kunstlikult nii üles viinud ja küll ta kasvab veel kuni see elektriautode bullshit edasi käib. Ega diisel ka odav pole tegelt
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 10:01 48
Postitas oja86
RazzKalbass kirjutas: ↑21.01.2024 23:36 34
Täitsa muutumata ka Tallinnas või Tartus.
Lisaks veel on ilmselt kiirem kui 530i või 540i. või siis 0...koma midagi aeglasem. Seega disla igakell
0k vaatasin 0-100 5.4 sek vs 540i 4.8 kütust võtab poole vähem
5.6 sek on g31 tehase andmed. Ja sel teemal on juba rääkitud. Kui küte oleks tasuta kõigil käes ei sõidaks keegi diisliga. Enamusel oleks v8 pensukad.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 11:14 52
Postitas Tauri_J
Ja kui oleks elekter tasuta sõidaks kõik elektrikatega.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 11:29 45
Postitas RazzKalbass
Ma ei vahetaks isegi siis v8 r6 diisli vastu.
Mõnus nurruv diisel on linnas parem
Eks autotootjad ka panustasid rohkem diislisse. Normaalseid uusi bensukaid on üksikuid. Näiteks VAG pole suutnyd ühtegi norm bensukat teha. Kõik mingi hälbega, bmw N mootorid sama
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 13:06 53
Postitas unis
RazzKalbass kirjutas: ↑22.01.2024 11:29 45
Mõnus nurruv diisel on linnas parem
Milline diisel sul nurrub võrreldes v8ga?
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 13:13 26
Postitas RazzKalbass
Milline stock v8 head hââlt teeb? Vaiksed tanapaeval nagu teslad
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 17:27 38
Postitas sigaelmar
Aga ikka parem kui diisli lõrin
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 17:50 44
Postitas RazzKalbass
Uuemad diislid ei teegi häält ei kohapeal ega salongis
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 18:39 03
Postitas sigaelmar
Nagu Teslad
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 22.01.2024 20:30 02
Postitas Ma®tin
RazzKalbass kirjutas: ↑22.01.2024 11:29 45
Normaalseid uusi bensukaid on üksikuid. Näiteks VAG pole suutnyd ühtegi norm bensukat teha. Kõik mingi hälbega, bmw N mootorid sama
Aasta on 2024 ja N-seeria mootoreid uute bensukatega samas tekstis välja tuua… B-seeria hakkab ka juba eluea lõputsüklisse jõudma.
EA8xx mootorid VAGil väga head, nii R4, R5 kui V8.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 23.01.2024 09:27 48
Postitas sigaelmar
RazzKalbass kirjutas: ↑22.01.2024 11:29 45
Eks autotootjad ka panustasid rohkem diislisse. Normaalseid uusi bensukaid on üksikuid. Näiteks VAG pole suutnyd ühtegi norm bensukat teha. Kõik mingi hälbega, bmw N mootorid sama
Kõik BMW N diiselmootorid on samamoodi hälbega. Mitte ükski pole nendest töökindel nagu esimese põlvkonna M57 oli.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 23.01.2024 09:52 30
Postitas kickdown
RazzKalbass kirjutas: ↑22.01.2024 17:50 44
Uuemad diislid ei teegi häält ei kohapeal ega salongis
RazzKalbass kirjutas: ↑22.01.2024 11:29 45
Eks autotootjad ka panustasid rohkem diislisse. Normaalseid uusi bensukaid on üksikuid. Näiteks VAG pole suutnyd ühtegi norm bensukat teha. Kõik mingi hälbega, bmw N mootorid sama
Kõik BMW N diiselmootorid on samamoodi hälbega. Mitte ükski pole nendest töökindel nagu esimese põlvkonna M57 oli.
No f seeria diislist tasub eemale hoida va 2.0d tundub jah. Liigagi palju neid katki juba. Eks vanust hakkab ka tulema .
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 23.01.2024 12:34 33
Postitas chillbill
sigaelmar kirjutas: ↑21.01.2024 09:57 54
Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba
Samas, kehtima jääb tõdemus, et kui võtta sama kogus diislit ja sama kogus bensiini, siis diislis on summa summarum rohkem "pauku" (energiat).
diesel fuel is denser than petrol and contains about 15% more energy by volume (roughly 36.9 MJ/litre compared to 33.7 MJ/litre).
Ergo, kui jätta kõrvale mass, ülalpidamiskulud jne, peaks diisel võrdväärse bensiini ees vähem kütust kulutama.
(Mis aga ei tähenda, et ma foorumikasutaja Ilvesega analoogiliselt kunagi veel diiselmootoriga asja omada tahaks.)
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 23.01.2024 14:47 17
Postitas sfelym
sigaelmar kirjutas: ↑21.01.2024 09:57 54
Ma ei usu, et see küttekulu vahe nii suur on. Kaasaegsetel autodel on diisli ja bensuka kulu vahe üsna väike juba ja 640i on ju R6, mitte V8? Mul on praegu 2006 aasta 750 V8 ja ennem oli 2006 aasta 730d ja isegi nende küttekulu vahe pole nii suur.
RazzKalbass kirjutas: ↑22.01.2024 11:29 45
Eks autotootjad ka panustasid rohkem diislisse. Normaalseid uusi bensukaid on üksikuid. Näiteks VAG pole suutnyd ühtegi norm bensukat teha. Kõik mingi hälbega, bmw N mootorid sama
Kõik BMW N diiselmootorid on samamoodi hälbega. Mitte ükski pole nendest töökindel nagu esimese põlvkonna M57 oli.
No vähemalt 20 aastat vana mootorit on suht kohatu näiteks N57 mootoriga võrrelda. On või oli tõesti hea mootor see vana m57, aga praegu on juba n57 ka ajalugu ja on ka hea mootor kui saaled, ketid ja õli õigel ajal vahetatud.
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 23.01.2024 22:01 45
Postitas Oliver.L
Re: Tere! BMW 640i 3.0 GT
Postitatud: 23.01.2024 22:57 07
Postitas sigaelmar
Martin750 kirjutas: ↑23.01.2024 18:50 37
Aga praegu on juba n57 ka ajalugu ja on ka hea mootor kui saaled, ketid ja õli õigel ajal vahetatud.
Siinkohal lähevad meie arvamused heast mootorist lahku. Heal mootoril ei pea kette ega saalesid vahetama.