X5 E70 diisel

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
J36
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 13.01.2016 01:44 40

X5 E70 diisel

Postitus Postitas J36 »

Tervist,

Vaatan hetkel endale E70 x5 diislit. Sooviks, et oleks LCI.
Märkasin, et ka LCI variante on 210kw m57 motoga saada.

Sooviksin teada, mida pigem soovitaks kas m57 210kw või n57 225kw.

Ja mida nende motode puhul jälgima peaks? Olen kuulnud, et põhiline probleem nendel kett ja see, et see asub salongi pool.

Vaatadin, et paljudel, mis a24s üleval on kangi juures sport nupp, ehk adaptive drive. Kas sellest pigem eemale hoida?

Tänud.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: X5 E70 diisel

Postitus Postitas RazzKalbass »

Põhiliselt peab jälgima seda et teha ostueelne kontroll ja ongi kõik. Ei tasu osta läbisõitu. Ei tasu võtta turu odavamat. Mida rohkem lisasid seda parem. Peale ostueelset sõida ja naudi :P

X5l ket on vast kõige väiksem probleem sellel mudelil :D kui mingi vigase asja saad siis pane 4-6000€ juba valmis. Ilmselt M57 on veidi töökindlam.

Probleemideks on kapoti alused plastikud enamikel katki, siis hakkab vesi jooksma 4 5 6 pihustitele ja lõpuks ajukarbile ka, võib palju kurja teha
Rehvid on kas vanad või täiesti kulunud, vahest ka vales mõõdus (premium norm rehv kestab 10-13000km) ehk 1 hooaja
Käigukast võib trikke teha kas mehaaniline või tarkvaraline viga
Vahekast võib jupsida (tavaliselt aitab õlivahetusest oe õliga)
Tagatuled kipuvad streikima
vale aku on ka mõnikord peal olnud, pole AGM või on vale näiduga
panoraamkatus võib streikida
klapikambrikaas võib olla vigane ja tuleb uus kaas osta (õnneks pole kallis)
suur turbolõdvik tavaliselt katki ja parandatud teibiga (eriti n57)
n57 kütusesüsteem võib kas olla juba pekkis või kohe minna (võtab kaasa kõik pihustid ja KSP - remont on ca 6000€ kui teha uute asjadega, kasutatult 1500€, ostueelses tuleb kontrollida)
esimene kardaan irdub oma kohalt ja lõhub käigukasti ka ära (mingiaeg vahetati neid UM´is tasuta, aga kas nüüd ka ei tea)
eelsüüteküünlad kas läbi või relee (tavaliselt viimane siiski)
tihti on puudu põhjakatted, õli lekib, pidurikettad ja klotsid on otsas.
termostaadid on tavaline kuluosa mis läbi
käsipiduri elektroonilised vead on ka suhteliselt tavalised.
n57 pidi saale ja väntvõll ka nõrk olema, ühte tean mis kokku jooksis isiklikult ka aga see pigem tagajärg hooldamata masinast. Õlifilter oli metallipuru täis ja saaled läksid. ning tean isiklikult ühte n57 kus läksid KSP ja pihustid. Remont oli 6k euri.
jälgima peab ka avariilisuse tunnuseid, eelnevat ajalugu jne.

Nii et oled saksa luksusmaasturi omamiseks valmis? :D
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: X5 E70 diisel

Postitus Postitas LEDBeam »

Lisada veel veidi nõder elektroonikaplatvorm (eriti FRM-i osas) ja kui vanem M57 210 kW, siis plokis silindriseinte mõranemine ja õlikulu. Elektrisüsteemi jaburuse osas võiks märkida, kui on mõni can-busi jama, siis kaotab tihti ka ühenduse diagnostikaga- st võid käia 3 päeva ümber masina, vahetada juppe, lammutada masinat, uurida kõikvõimalikke kahtlasi kohti, mõõta ja mängida lolli, masinast infot ei saa, millega ta ei ole rahul. Kes selle napakuse tõttu arved maksab?
Kui võimsuse osas hullustust pole, siis mitme turboga asja vältida, mootori juures kohe peavalu kordades turbote arvuga.
Lühidalt, E-st võiks käia kaarega ja vaadata F-i, kui tõesti tahtmist. Samas ka kehtib nende puhul turbote jutt. F-seeriaga üldiselt tundub, et tehasele tehti viimane hoiatus si*atootmine lõpetada ja nad võtsid ennast veidi kokku. Kui bemmi siiski muretseda, siis oma diagnostika omamine on tungivalt soovitav.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: X5 E70 diisel

Postitus Postitas RazzKalbass »

Ahjaa, legendaarsed elektroonika probleemid jäid mainimata jah :D eks enamik neid e70 on juba päris vanad ka (esimesed tulid juba 2006 lõpus) läbisoidud on seal ca 500 tuh kandis kui mitte rohkem. Kui nii võtta siis ju kestnud küll
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Vasta