Põhiliselt peab jälgima seda et teha ostueelne kontroll ja ongi kõik. Ei tasu osta läbisõitu. Ei tasu võtta turu odavamat. Mida rohkem lisasid seda parem. Peale ostueelset sõida ja naudi
X5l ket on vast kõige väiksem probleem sellel mudelil
kui mingi vigase asja saad siis pane 4-6000€ juba valmis. Ilmselt M57 on veidi töökindlam.
Probleemideks on kapoti alused plastikud enamikel katki, siis hakkab vesi jooksma 4 5 6 pihustitele ja lõpuks ajukarbile ka, võib palju kurja teha
Rehvid on kas vanad või täiesti kulunud, vahest ka vales mõõdus (premium norm rehv kestab 10-13000km) ehk 1 hooaja
Käigukast võib trikke teha kas mehaaniline või tarkvaraline viga
Vahekast võib jupsida (tavaliselt aitab õlivahetusest oe õliga)
Tagatuled kipuvad streikima
vale aku on ka mõnikord peal olnud, pole AGM või on vale näiduga
panoraamkatus võib streikida
klapikambrikaas võib olla vigane ja tuleb uus kaas osta (õnneks pole kallis)
suur turbolõdvik tavaliselt katki ja parandatud teibiga (eriti n57)
n57 kütusesüsteem võib kas olla juba pekkis või kohe minna (võtab kaasa kõik pihustid ja KSP - remont on ca 6000€ kui teha uute asjadega, kasutatult 1500€, ostueelses tuleb kontrollida)
esimene kardaan irdub oma kohalt ja lõhub käigukasti ka ära (mingiaeg vahetati neid UM´is tasuta, aga kas nüüd ka ei tea)
eelsüüteküünlad kas läbi või relee (tavaliselt viimane siiski)
tihti on puudu põhjakatted, õli lekib, pidurikettad ja klotsid on otsas.
termostaadid on tavaline kuluosa mis läbi
käsipiduri elektroonilised vead on ka suhteliselt tavalised.
n57 pidi saale ja väntvõll ka nõrk olema, ühte tean mis kokku jooksis isiklikult ka aga see pigem tagajärg hooldamata masinast. Õlifilter oli metallipuru täis ja saaled läksid. ning tean isiklikult ühte n57 kus läksid KSP ja pihustid. Remont oli 6k euri.
jälgima peab ka avariilisuse tunnuseid, eelnevat ajalugu jne.
Nii et oled saksa luksusmaasturi omamiseks valmis?