1. leht 1-st

X5 G05

Postitatud: 14.03.2024 17:55 59
Postitas Reims1
Tere
Silma jäänud selline mudel BMW-lt, kumba eelistada, kas 3.0 bensiini 250kw või 3.0 diislit 195kw? Aastane läbisõit kuskil 20k piires. Oskate tuua välja plusse- miinuseid? Kuidas BMW xdrive töökindlusega lood on?

Re: X5 G05

Postitatud: 14.03.2024 21:13 27
Postitas RazzKalbass
Diisel kindlalt. 195 on väga võimekas sellel. Ilmselt kiirem ka kui see 3.0 bens
xdrivega = töökindel va vahekasti õlivahetused regulaarselt

Re: X5 G05

Postitatud: 14.03.2024 21:24 17
Postitas Oliver.L
RazzKalbass kirjutas: 14.03.2024 21:13 27 Diisel kindlalt. 195 on väga võimekas sellel. Ilmselt kiirem ka kui see 3.0 bens
Diisel tervelt sekund aeglasem 0-100ni. :D

Re: X5 G05

Postitatud: 14.03.2024 21:59 22
Postitas RazzKalbass
Aga 3x ökom samal ajal :D

Re: X5 G05

Postitatud: 14.03.2024 22:12 42
Postitas Oliver.L
Seda küll.

Re: X5 G05

Postitatud: 15.03.2024 09:58 33
Postitas Kert11
siin tuleks sellele ka mõelda, et kas plaanis pidada 22 aastat teda ja lõpuni/lammarini sõita, või mingi hetk 5 aasta pärast ikka panna müüki. Ehk kui plaan millalgi turgu lükata, siis diisel oluliselt likviidsem ja atraktiivsem kaup kui bens (saad paremat hinda ja kiiremini müüdud)

Re: X5 G05

Postitatud: 15.03.2024 10:14 57
Postitas kickdown
Reims1 kirjutas: 14.03.2024 17:55 59 Tere
Silma jäänud selline mudel BMW-lt, kumba eelistada, kas 3.0 bensiini 250kw või 3.0 diislit 195kw? Aastane läbisõit kuskil 20k piires. Oskate tuua välja plusse- miinuseid? Kuidas BMW xdrive töökindlusega lood on?
B58 on väga töökindel ja ülisuure potentsiaaliga mootor. G05-se paigaldatakse uuendatud mootorit, kus on lihtsustatud keti üleeshitus ja parema tootlusega kütusepump. Kerge vaevaga saab 360kw ja 700nm kätte. B58 mootoritel tunned väänet kohe madalalt, sest turbo hakkab spoolima ~1k rpm pealt. Kütusekulu on ca. 40% võrra kõrgem kui 30d autol, kuid pakub tunduvalt sujuvamat ja vaiksemat sõitu.

B58 tüüpvead -

klapikambrikaanes olev membraan ja klapikambrikaas võib rikki minna
vanos
jahutusvedeliku leke - tihti ülemine kaas/kork hakkab läbi laskma

Re: X5 G05

Postitatud: 15.03.2024 10:56 05
Postitas kaspar
Diisel ikka jura kuubis aga isegi mina kui diislivihkaja pean tunnistama, et G05 2023a 210kw mildhybrid 3.0 diisel tundus sobivat sellele autole kui rusikas silmaauku. Kiirendus kehvem kui bensukal tõesti aga X5 ongi ju pigem cruiser kui pulsi kiirendamiseks mõeldud auto, seega savi. Jalgu ei jää kuskil. 210kw MHEV muidugi omade kiiksudega, nt. comfort seades ei saa start/stopp'i välja lülitada, mis on eriti tüütu jms.

Re: X5 G05

Postitatud: 15.03.2024 11:11 36
Postitas lairer
kaspar kirjutas: 15.03.2024 10:56 05 Diisel ikka jura kuubis aga isegi mina kui diislivihkaja pean tunnistama, et G05 2023a 210kw mildhybrid 3.0 diisel tundus sobivat sellele autole kui rusikas silmaauku. Kiirendus kehvem kui bensukal tõesti aga X5 ongi ju pigem cruiser kui pulsi kiirendamiseks mõeldud auto, seega savi. Jalgu ei jää kuskil. 210kw MHEV muidugi omade kiiksudega, nt. comfort seades ei saa start/stopp'i välja lülitada, mis on eriti tüütu jms.
Teema algataja vast vaatab veel G05 esimesi mudeleid, millel ilma MHEV mootorid. Enda 5sel(ca 2,2tonni masin) ka 210kw MHEV peal. Väga rahul kütusekulu ja kiirenduse suhtele. Ja isiklult see start/stopp´i puudumine ka ei häiri. See MHEV mahendab selle väga hästi ära. Panen lingi antud mudeli erinevatest mootoritest ja näitajatest. https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-g05-generation-6296

Re: X5 G05

Postitatud: 23.03.2024 22:47 31
Postitas Reims1
Tänud väikse tagasiside eest, kuigi tundub, et ega seda siit väga palju loota olegi. Viimased 7 aastat Audiga sõidetud ja sellel pole neliveoga mingeid iseärasusi olnud. Kahjuks pole võimalusi olnud bmw-ga lumel sõitmist ja libedaga sõitmist praktiseerida. Kahjuks ei saanud aru ka sellest viitest nn vahekasti hooldusele. Kas BMW jõuülekande üksus võiks tekitada mingitpidi muresid? F15 x5 kohta olen kuulnud samas küll jutte, kus koos ketivahetusega lähevad vahetusse ka liuglaagrid. Seda veel 200 000 läbisõidu juures.. Ostes auto ca 50 000 eest ei tundu nagu eriti rentaabel, et hakata seda lühemas perspektiivis kukkuda "hooldama".

Re: X5 G05

Postitatud: 23.03.2024 22:49 50
Postitas Reims1
lairer kirjutas: 15.03.2024 11:11 36
kaspar kirjutas: 15.03.2024 10:56 05 Diisel ikka jura kuubis aga isegi mina kui diislivihkaja pean tunnistama, et G05 2023a 210kw mildhybrid 3.0 diisel tundus sobivat sellele autole kui rusikas silmaauku. Kiirendus kehvem kui bensukal tõesti aga X5 ongi ju pigem cruiser kui pulsi kiirendamiseks mõeldud auto, seega savi. Jalgu ei jää kuskil. 210kw MHEV muidugi omade kiiksudega, nt. comfort seades ei saa start/stopp'i välja lülitada, mis on eriti tüütu jms.
Teema algataja vast vaatab veel G05 esimesi mudeleid, millel ilma MHEV mootorid. Enda 5sel(ca 2,2tonni masin) ka 210kw MHEV peal. Väga rahul kütusekulu ja kiirenduse suhtele. Ja isiklult see start/stopp´i puudumine ka ei häiri. See MHEV mahendab selle väga hästi ära. Panen lingi antud mudeli erinevatest mootoritest ja näitajatest. https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-g05-generation-6296
Tänud hea vihje eest.

Re: X5 G05

Postitatud: 24.03.2024 07:02 07
Postitas kloox
Eks need saaled vast igaks juhuks vahetatakse rohkem.Muidugi see sõltub ka õlivahetuse välbast.Mul peres hetkel 2 vanema põlvkonna mootorit seal 370tuh juures ja pole saalesid keski näppinud,ühel lendasid ketid 330(saksast f11) peal ja teisel sai 350 (rootsist e70)peal vahetatud.Ja oma g31 pole veel 100tuh ees,nii et sellest ei tea veel miskit,toda kummitavad viimasel ajal muud mured. :cool: