BMW 520d Xdrive 2018

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
mexx
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 10.12.2006 17:55 00

BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas mexx »

Tere, plaanis Bmw 520d xdrive osta, aasta 2018
Läbisõit 200 000, millal sellisel mootoril ketivahetus või suuremad tööd tulemas on?

Tänud juba ette!
Martin750
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas Martin750 »

200k pealt võiks mõtlema hakata kettide ja raamsaalede vahetuse peale.
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas oja86 »

Mis haigus teil seal Eestis on nende saalede ja kettide vahetusega. Soome müügiportaalis näinud mitut masinat millel 600k kellal ja orig moto. Üle 300k sõitnud juba hunnikus. Ja kas on üldse kogemust ka kus b47 motol saaled otsa saanud on?
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas RazzKalbass »

oja86 kirjutas: 20.04.2024 09:39 54 Mis haigus teil seal Eestis on nende saalede ja kettide vahetusega. Soome müügiportaalis näinud mitut masinat millel 600k kellal ja orig moto. Üle 300k sõitnud juba hunnikus. Ja kas on üldse kogemust ka kus b47 motol saaled otsa saanud on?
Eestlane vahetab ōli 20-30 pealt. Sakslane ka garantii ajal
Siis on rauasisaldus ōlis 100x suurem kui 9500-10000 pealt. Soob keti âra. Siin foorumis tânu yhele mehele kes ōliteste tegi tuli see vâlja

Mu kaes on olnud 340k soitnud 520d orig ketiga. Pärast soitis veel paarkend k otsa ja tehti vahetus, selgus et kett tâiesti korras :) kasutage oe ōlisid ja max 10k välp
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas tryku »

RazzKalbass kirjutas: 20.04.2024 12:00 47
Siis on rauasisaldus ōlis 100x suurem kui 9500-10000 pealt. Soob keti âra. Siin foorumis tânu yhele mehele kes ōliteste tegi tuli see vâlja
Saad selle testi lingi saata?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas Mirko »

Mul hetkel müügiks üks 520xd 2017a ja 305000km sõitnud, ostetud uuena Soomest, mootor töötab ilma kõrvaliste helideta aga kuna inimene ostab LS-i, siis isegi hind ei loe, esimene küsimus alati, et kas kett on vahetatud ja mis seisus saaled on. Kasutatud auto ost on alati Bingo Loto ning ilma rahalise reservita ei tasu osta premium klassi autot.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas RazzKalbass »

tryku kirjutas: 22.04.2024 10:50 21
RazzKalbass kirjutas: 20.04.2024 12:00 47
Siis on rauasisaldus ōlis 100x suurem kui 9500-10000 pealt. Soob keti âra. Siin foorumis tânu yhele mehele kes ōliteste tegi tuli see vâlja
Saad selle testi lingi saata?
Ikka saab -https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=287701

Mulle see kas kett vahetatud küsimus meeldib..kohe näha et tegelt pidamiseks raha ei ole ja auto ostetakse et naabrimehele näidata. Kett on samasugune kuluosa nagu hammasrihm. Ta ei kesta igavesti aga OE õlide ja max 10k välbaga saab selle 400kni muretult. Ei saa aru kes käib 15k välja aga keti vahetuseks enam raha ei ole :(
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
kloox
Huviline
Postitusi: 1205
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas kloox »

RazzKalbass kirjutas: 22.04.2024 17:24 21
tryku kirjutas: 22.04.2024 10:50 21
RazzKalbass kirjutas: 20.04.2024 12:00 47
Siis on rauasisaldus ōlis 100x suurem kui 9500-10000 pealt. Soob keti âra. Siin foorumis tânu yhele mehele kes ōliteste tegi tuli see vâlja
Saad selle testi lingi saata?
Ikka saab -https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=287701

Mulle see kas kett vahetatud küsimus meeldib..kohe näha et tegelt pidamiseks raha ei ole ja auto ostetakse et naabrimehele näidata. Kett on samasugune kuluosa nagu hammasrihm. Ta ei kesta igavesti aga OE õlide ja max 10k välbaga saab selle 400kni muretult. Ei saa aru kes käib 15k välja aga keti vahetuseks enam raha ei ole :(
No saksast toodud ja tsipitud n57 kolmeliitrine vandus alla 331 tuhande peal.Ketid siis.Sõidu ajal juhtus.Mingeid hääli polnud eelnevalt.Uued jupid ning hetkel 370 midagi kellal ja sõidab edasi.Rootsist tulnud 2 turboga isendil sai 350 kanti ketivahetus tehtud.Tollele tuli külmalt hääl sisse. Ja saaled on tehasest veel mõlemal.Vaatab kaua kestavad,kui just välja es vahetata.
Aga jah,kui kett vahetamata,siis on ostuhuvi kohe kadunud.Vaja tehaseuut ja garantiiga masinat ja hea veel kui keegi peale ka maksaks. :D
Nendel n ja b 47-l hakkab peale 200 tuh. lühikeste otstega kübemefiltri mure pihta.Eks see eelnev 25-30tuh välp on oma jälje jätnud.Amserv oskab ainult õli lisada ja raha võtta ning käsi laiutada.
530d
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas Jan320 »

Mis selle kübemefiltriga siis juhtub peale 200 tuhhi? Saab otsa ja vaja vahetada või? Uus maksab mitu tuhat jälle?
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas oja86 »

Kloox näited n seeria kohta. B seeria mootorite kohta siiamaani 0 näidet.
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas RazzKalbass »

B57o näide olemas eestist

375k ja kett orig. high mileage foorumis nähtud 400k sõitnud b57o. Mis reaalne resurss on ei tea aga jah 400k kestab kindlasti. mulle tundub et sellist keti teemast on eestis saanud nö kuulujutt mis on laiali lastud et 200k ja kett kohe puruks. Ja see on kuidagi kulutulena levinud, millest on kahju. Lisaks müüt et see töö on vähemalt 5000 euri :D
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
karmo
Huviline
Postitusi: 1357
Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas karmo »

Palju siis esinduse pakkumine on?
Ise ei viitsi kirjutada,siin kindlasti kohe keegi teab.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas RazzKalbass »

Aint kett on mingi 2200-2300€ kui õigesti mäletan (võin paarisajaga pange ka panna)

Muud kohad kett + saaled 1800€. Pole nagu müstiliselt suur summa et inimesed peaks iga müügikuulutuse all tilkuma
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
karmo
Huviline
Postitusi: 1357
Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas karmo »

Need hinnad on siis korralikult tehes,et kõik mis ette jääb uus ja õige?
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas RazzKalbass »

jah

Mitte ainult mootorikett vaid kõik muu ka
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
kloox
Huviline
Postitusi: 1205
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas kloox »

Jan320 kirjutas: 23.04.2024 19:09 40 Mis selle kübemefiltriga siis juhtub peale 200 tuhhi? Saab otsa ja vaja vahetada või? Uus maksab mitu tuhat jälle?
Filter läheb umbe vast.N -i moootril toyota peal esindusest ei tulnud ööd ega mütsi ja kirjutati välja lõpuks,peale mida mured kadusid ja b-mootoril on hetkel 230 kellal ja kui linna vahel sõidab,siis lähevad tuled viled põlema ja peale pikemat tiiru kaovad ära.Pidi ka välja laskma kirjutada.Ma vahetasin tollel keti ( oli veninud uuega võrreldes,ise tõi jupid ning ma ütlesin ka,et mina oma masinale selliseid asju külge ei paneks:D) ära eelmisel aastal,tolle pärast tean käekäiku.
Noh ja kuna kübemefiltrit odavam välja kirjutada,kui uut ostma hakata,siis minnakse seda teed paraku siinmail.
B-moootreid väga ilma ei liigu siinkandis,sellest ka näiteid pole väga,enda omal pole 100 tuh -ki ees ja neid mis kohand olen,siis esivedusel olen keti vahetanud ja mõningatel õli ning pidurikettaid.
No ja mulle tundub,et saaled ja kett on nagu kohustus eestlastel juba,et kui vahetamatta,siis ei osteta.
Ning tolle katkiste kettidega n57 remont ka ei jõudnud sinna 5 kilo ligidale.
530d
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas Jan320 »

kloox kirjutas: 24.04.2024 19:55 24
Jan320 kirjutas: 23.04.2024 19:09 40 Mis selle kübemefiltriga siis juhtub peale 200 tuhhi? Saab otsa ja vaja vahetada või? Uus maksab mitu tuhat jälle?
Filter läheb umbe vast.N -i moootril toyota peal esindusest ei tulnud ööd ega mütsi ja kirjutati välja lõpuks,peale mida mured kadusid ja b-mootoril on hetkel 230 kellal ja kui linna vahel sõidab,siis lähevad tuled viled põlema ja peale pikemat tiiru kaovad ära.Pidi ka välja laskma kirjutada.Ma vahetasin tollel keti ( oli veninud uuega võrreldes,ise tõi jupid ning ma ütlesin ka,et mina oma masinale selliseid asju külge ei paneks:D) ära eelmisel aastal,tolle pärast tean käekäiku.
Noh ja kuna kübemefiltrit odavam välja kirjutada,kui uut ostma hakata,siis minnakse seda teed paraku siinmail.
B-moootreid väga ilma ei liigu siinkandis,sellest ka näiteid pole väga,enda omal pole 100 tuh -ki ees ja neid mis kohand olen,siis esivedusel olen keti vahetanud ja mõningatel õli ning pidurikettaid.
No ja mulle tundub,et saaled ja kett on nagu kohustus eestlastel juba,et kui vahetamatta,siis ei osteta.
Ning tolle katkiste kettidega n57 remont ka ei jõudnud sinna 5 kilo ligidale.
Kui kübemefilter umbe läheb on mootori töö vigane, pole minul E61, ega F10 ja G30 kübemefilter umbe läinud, enamus linnas auto, tasuks ikka mootorid korda teha, umbes filter on tagajärg.
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 966
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas Kert11 »

Võin ka kinnitada, et linnasõit ei ole DPD jaoks probleem. Elasin kesklinnas Jõe 7 majas mitu aastat ja E60 põletas kenasti ainult linna sõudu ajal. Jälgisin varjatud menüüst tempi ka, niisama linnas sõites temp 92, kui DPF põletama hakkas (selle tunneb auto omanik ära, hääl muutub teistsuguseks, online kütusekulu seier on ajutiselt kõrgema peal, kummi kõrbe lõhna viskab ka väljas jne), siis läks temp 96 peale, pärast kukkus 92 peale tagasi. Ehk juhul kui DPF ei põleta siis pole linnasõidu süü vaid mingi muu kala kuskil (kasvõi näiteks elektriline gaasiklapp ei tööta või mis iganes muu häda autol). Linnas on võimalik ka saavutada teatud kiirus (laagna tee, järvevana tee jne) - ta vist alustamiseks tahab mingeid kriteeriumeid (teatud kiirusel sõit mingid minutid sealjuures piisavalt kütust paagis)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
kloox
Huviline
Postitusi: 1205
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: BMW 520d Xdrive 2018

Postitus Postitas kloox »

Kert11 kirjutas: 25.04.2024 07:22 25 Võin ka kinnitada, et linnasõit ei ole DPD jaoks probleem. Elasin kesklinnas Jõe 7 majas mitu aastat ja E60 põletas kenasti ainult linna sõudu ajal. Jälgisin varjatud menüüst tempi ka, niisama linnas sõites temp 92, kui DPF põletama hakkas (selle tunneb auto omanik ära, hääl muutub teistsuguseks, online kütusekulu seier on ajutiselt kõrgema peal, kummi kõrbe lõhna viskab ka väljas jne), siis läks temp 96 peale, pärast kukkus 92 peale tagasi. Ehk juhul kui DPF ei põleta siis pole linnasõidu süü vaid mingi muu kala kuskil (kasvõi näiteks elektriline gaasiklapp ei tööta või mis iganes muu häda autol). Linnas on võimalik ka saavutada teatud kiirus (laagna tee, järvevana tee jne) - ta vist alustamiseks tahab mingeid kriteeriumeid (teatud kiirusel sõit mingid minutid sealjuures piisavalt kütust paagis)
Meil siin valgas pole kahjuks ei laagna ega ka järvevana teed paraku :cool: Pole ka minu enda autodel sellega probleemi olnud.
Ja reaalselt lastaksegi enne välja kirjutada,kui korda teha auto.
530d
Vasta