1. leht 1-st
G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 25.12.2024 04:25 08
Postitas I2OX
Plaanis minna vaatama ja potentsiaalselt ka ostma ühte G seeria 530xd 195kw, 2018a variant. Ise remondin ja diagnoosin tihti BMW marki autosid aga
G seeriaga siiani üsna vähe kokkupuudet.
Internetis googeldades ja ka siit foorumist ei leidnud eriti midagi nende autode kohta, seega küsin siit otse ja loodan, et ehk keegi, kes nende autodega igapäevaselt kokku puutub(remondib), saab anda mingise ülevaate.
Mis on tüüpvead? Kuidas mootor ja kast kestavad? Tüüpilised lekkekohad? Mis läbisõidust alates võiks arvestada suuremate remontide ja hooldustega?
Elektroonika ja lisavarustus kuidas vastu peab? Ketiprobleemi neil ka on nagu N seeria mootoritel või on suudetud ära lahendada? Kuidas nelik vastu peab?
ICOM ja ista + launch võtan kaasa ja kontrollin elementaarsed asjad ära(veakoodid, pihustite näitajad, dpf egr töö jne).
Tänud ette!

Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 26.12.2024 09:40 16
Postitas PeeterA
Adblue süsteem läheb neil rikki sageli - see on aja küsimus. Enamus kordadel aktiivpaagi sees olev elektriosa(tasemeandur, pump). Maksab umbes 1K+ vahetus.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 26.12.2024 17:24 31
Postitas unicoil
Enda ja klientide autodelt on peamised vead olnud, ees radiaatorite katikute elektriosa vead, led tuledel võivad rõngaste valgustid valguskaablid ära sulatada (põlevad pärast rohekalt), sisselaskekollektori pöördklapid ja mehhanism kuluvad ära. Termostaadid avanevad liiga vara, ees välimiste veovõllide tolmukatted lähevad katki ja liigendid on vahel häält hakanud tegema, tagumise kardaani tagumine muhv hakkab kiiresti pragunema, AdBlue aktiivpaak ja juhtmed. Mootorid on siiani hästi vastu pidanud ja lekkeid pole olnud kuigi KKK on plastikust. Vasak turbo lõdvik võib katki minna, väljast on OK, aga seespool on sügavad praod. Hooldused taha max 10K pealt ja soovitav ka silla õlid vahetada ca 60-80K km-i pealt. Diferentsiaalidel on olnud simmerlingide lekkeid. Ees uste välimised lingi trossid võivad jäässe minna. Erinevaid elektri vigu on olnud, aga ei midagi erilist. Pihustite ja dpf-i süsteemiga olnud 0- viga. Mootoril on õlitussüsteem hoopis teine ja see on olnud N57 mootoril üks nõrgemaid kohti, aga eks läbisõidud ja vanus on ka väiksem. Enamus vigu hakkab ilmnema ca 150-200K km- i pealt.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 26.12.2024 23:13 40
Postitas Kert11
Kas muidu sama aastakäigu seitsmene on laias laastus sama või hoopis teine “loom” vastupidavuselt (pihusti ja dpf null viga jne)
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 26.12.2024 23:31 00
Postitas Tarmo
Mul 2016 ja ei ole olnud pihusti ega dpf-ga probleeme.
Mootoriga siiani kõik ok. Õlivahtused siiani iga 10-12k tagant.
Elektroonika suht viisakalt ennast üleval pidanud.
Neerude klappide mootor ei toimi, klapid lahti, uus mootor olemas aga pole jõudnud stanget eest võtta, et vahetada.
Muu pigem kulumaterjal mis vahetama pidanud.
Kert11 kirjutas: ↑26.12.2024 23:13 40
Kas muidu sama aastakäigu seitsmene on laias laastus sama või hoopis teine “loom” vastupidavuselt (pihusti ja dpf null viga jne)
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 26.12.2024 23:42 23
Postitas unicoil
Kert11 kirjutas: ↑26.12.2024 23:13 40
Kas muidu sama aastakäigu seitsmene on laias laastus sama või hoopis teine “loom” vastupidavuselt (pihusti ja dpf null viga jne)
Jah, sarnased teemad, aga mul pole AdBluega probleeme olnud. 4x õhkvedrustusel on eesmiste patjade lekkeid olnud.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 26.12.2024 23:52 09
Postitas unicoil
Omast kogemusest soovitan, radiaatori katikute mootorid koos vahetada, alumised on koos labadega, ülemisel ainult mootor vahetada.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 27.12.2024 03:31 08
Postitas LEDBeam
Tisi järgi saab ülemise kuskilt alt paika susida.
Värvipaksust võiks mõõta, et pärast poleks üllatust. Temus on müüa odav, aga täitsa toimiv riist.
Lisade loetelu tuleks kontrollida tehase andmebaasi (KASIO) kaudu, sest müüjad kirjutavad kuulutusse olematuid fantaasiaid kokku ja kui autos on midagi muudetud, siis on muudatused vaid seal kirjas. Sealt saab ka dokumenteeritud remondiajaloo.
Bowers and Wilkinsi heliga üritatakse massiliselt petta. Ei tea, mis häda on sellega.
Veljed on neil autodel tihti sõidetud loperguseks, kindlasti proovisõit 120-ga. Kui midagi hüppab, rattad kõik pingist läbi lasta.
Sportistmetega proovida, kas üldse istuda kannatavad, minu arvates totaalne jama pika sõidu jaoks. Komfortistmete põhjad on juhil ka enamuses läbi ja metall alt tuntav. Sisuliselt seljatoega taburet. Samad istmed on seitsmeses. Kui tahta häid istmeid, tuleb G ostumõttest loobuda ja valida F.
Võtmete olemasolu kontroll- vähemalt 2 tk. Ka mehhaaniliste lukkude toimimine. Kui võtmeid puudu, uusi saab vaid esindusest. Kui lisades kirjas Display key, siis 1-e võtit asendab see.
Piduriketaste seisund ja suurelt kiiruselt mahapidurdamisel jõnksutamise kontroll.
Kuulata- tunnetada, kuidas on lood mootoripatjadega. Üldiselt minu mulje järgi on asi neil nutune ja tehase uued padjad ei too lahendust. Enda omale vahetasin F-i padjad ja ühendasin vaakumi pidevalt (klapist mööda) peale.
Rehvirõhuandurite kontroll I-drive menüüst.
Kui pöördklappide tõttu viga mootoris, aitab kruvi õigesse kohta. 100 € võin paigaldada.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 27.12.2024 10:08 15
Postitas oja86
Mina ei nõustu ledbeam-ga. Minu arust on g seeria istmed mugavad, nii sport kui comfort( olen omanud mõlemaid istmeid nii g kui f seeria peal.) Display key teemal peaks olema ss kokku 3 võtit. 2 tavalist ja 1 display key. Olen näinud mitmel müügi kuulutusel nii.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 27.12.2024 10:46 13
Postitas LEDBeam
Võtmete osas kirjutasin:"vähemalt 2 tk". Jutt oli suunatud rohkem sinna, et ostja poleks nii sooda ja võtaks selle masina küsitud hinna eest 1 võtmega. Esinduses 1 võti ca 500 ja DK 800.
Lisaks on vedelema/ müüjale jäänud võtmega oht, et aetakse masin täiesti takistamatult ära. Mitu neid oli, saab pärast ostu arvutiga vaadata ja puuduvad blokeerida.
Väärib ka mainimist, et CD kontole jäänud masina järgi saab kenasti nuhkida. Kui masinal on CD võimekus, tuleks ta kindlasti tõsta oma kontole ringi või keerata CD kinni.
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 27.12.2024 23:27 02
Postitas AndresX
unicoil kirjutas: ↑26.12.2024 17:24 31...Termostaadid avanevad liiga vara
Mulle ka tundub, et G31 soojeneb tunduvalt aeglasemalt kui F11. Kas termostaatide avanemise saab hilisemaks muuta?
Veel imestan - F-iga sai 140k km sõidetud, autot parkides oli alati vaikus majas. Mitte kordagi ei jäänud mootori ventikas käima. G-ga olen 13k sõitnud ja selle aja sees vähemalt 4 korda juba juhtunud, et ventikas jääb käima, katikud lahti, väljalase naksub, dpfi põletus vist. Sõitude muster pole muutunud. Tüüpiliselt jääb vent käima peale "5 min linn + 15 min maanteed" sõitu. Kas dpf-i regen loogika on muutunud võrreldes N57 mootoriga või on minu autol probleem - soojeneb aeglasemalt -> rohkem tahma -> tihedam põletus?
Re: G30 530xd ostuabi - mida vaadata kontrollida?
Postitatud: 27.12.2024 23:38 14
Postitas unicoil
Kui korras on läheb kiirelt soojaks. Termostaat on vigane, mul on seni olnud sekundaar termostaadid vigased, aga vahetasin mõlemad. Ls-il ca 200K km-i esinenud vanus autodel siis 6a.