Abi 525TDS ostmisel
Abi 525TDS ostmisel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi teab nendest isenditest midagi, on äkki vaatamas käinud?
Kommentaarid on oodatud.
Soovin võimalikult korralikku E34 525TDS-i, raha pole probleem, tahan lihtsalt võimalikult heas korras isendit saada ja 1995-1996 aastat, sedaan on küll eelistatud aga ega universaalil ka viga pole.
Eriti huvitav on see Webasto eelsoojendi Pärnu masinal.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi teab nendest isenditest midagi, on äkki vaatamas käinud?
Kommentaarid on oodatud.
Soovin võimalikult korralikku E34 525TDS-i, raha pole probleem, tahan lihtsalt võimalikult heas korras isendit saada ja 1995-1996 aastat, sedaan on küll eelistatud aga ega universaalil ka viga pole.
Eriti huvitav on see Webasto eelsoojendi Pärnu masinal.
Esimest olen uudistanud. Tundub, et värvitud ja avarii teinud. Ees ei jookse detailid kokku korralikult, tuled olid ka vist erinevad. Värvimise kvaliteet pole ka kõige parem. Müügimees rääkis, et nad vahetasid turbo välja. Muidu lisad on head ja kaugelt näeb päris viisakas välja. Hinda on ka vahepeal ca. 10 000.- langetatud.
Esimese puhul on ka pildilt näha, et kapoti ja tiiva nurgad ei jookse kokku. Neeruplekk on irvakil ja suunatuli ei istu oma pesasse. Kes garanteerib, et kere kõver pole? Võibolla jääb otse sõites lumele neli jälge
Vana auto puhul on täiesti tavaline, et avarii läbi elanud, kuid kui pole korralikult taastatud, siis on asi nutune. Võib kumme süüa, siis ei pruugi korralikult otse joosta maanteel, niiöelda ujub. Siis turvalisus on kõvasti langenud, kui kandvad konstruktsioonid on vigastatud, lansekad keevitatud jne. Kuna kerel pole enam endist jäikust ja on tekkinud pinged, siis võib nagiseda. Võib-olla ka see, et B varuosadest detailid on sellise kvaliteediga, et ei jookse asjad täpselt kokku. Selle auto puhul tuleks selgeks teha, kas tegemist pole topitud hobusega ja et selgroog oleks sirge ja tugev.

Käisin seda kolmandat, sedaani vaatamas.
Mootori vasak külg leemendas õlist ja kütusest, isegi genekas oli nagu muda sees (õli siis), mootori paremal pool turbo lekkis õli välja, parema tagumise ratta koopa nurk roostes, ilmselt avariiline, tagaosa üldse oli selline vajunud olemisega, puksid ilmselt läbi, sisu suht tröögatud, väikesed mõlgid siin ja seal.
Kui gaasi andis siis lõi paisupaaki kerge rõhu sisse (panin käe korgi asmele), on see normaalne? Mullikesi iseenesest ei tulnud ja vedelik oli ilus, mitte õline.
Need olid siis esimesed vead mis peale 2 minutilist takseerimist ilmnesid, koras auto eest olen lihtsalt nõus tunduvalt rohkem välja käima kui see küsitud 58000-
Praegu paras "maasikas" Saksas ootab oksjoni lõppu, kui selle kuidagi kätte saaks.
http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem
Mootori vasak külg leemendas õlist ja kütusest, isegi genekas oli nagu muda sees (õli siis), mootori paremal pool turbo lekkis õli välja, parema tagumise ratta koopa nurk roostes, ilmselt avariiline, tagaosa üldse oli selline vajunud olemisega, puksid ilmselt läbi, sisu suht tröögatud, väikesed mõlgid siin ja seal.
Kui gaasi andis siis lõi paisupaaki kerge rõhu sisse (panin käe korgi asmele), on see normaalne? Mullikesi iseenesest ei tulnud ja vedelik oli ilus, mitte õline.
Need olid siis esimesed vead mis peale 2 minutilist takseerimist ilmnesid, koras auto eest olen lihtsalt nõus tunduvalt rohkem välja käima kui see küsitud 58000-
Praegu paras "maasikas" Saksas ootab oksjoni lõppu, kui selle kuidagi kätte saaks.
http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem
Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?
Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?
Kas sa oleksid nõus maksma kokku ligi 80 000 krooni 269 000 läbisõiduga diisli eest?jarko kirjutas:http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem
Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?
Ma arvan küll, et selle raha eest saaks palju väiksema läbisõiduga isendi.
Nt. see isend maksab 2400 eurot:
mobile
Usun, et selle 35 000 eest, mis üle jääb oleks võimalik see auto poeuue seisukorda viia, isegi kui ta alguses halvemas on..

Oleks pakkuda selline auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=24498
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.
Anna tel. number, olen huvitatudOleks pakkuda selline auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=24498
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.
Minul 56911776
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel
ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .

http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui sellega inimesemoodi s6ita, mitte koguaeg kiirendada nagu haige ja l6hkuda siis pole hullu midagi. Olen täiesti rahulvaluvelg kirjutas:ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diiselei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .


525tdsa touring
Hooldus ÜLEKÕIGE! See on masina elu!amino kirjutas:Kui sellega inimesemoodi s6ita, mitte koguaeg kiirendada nagu haige ja l6hkuda siis pole hullu midagi. Olen täiesti rahulvaluvelg kirjutas:ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diiselei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .
Muidugi hooldama peab ka
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmol oli ka ennem 524td sai sellega kõvasti ringrada ja kõike sõidetud ja temal küll midagi ei juhtund kolbidega, ja ega ise ka kerge jalaga ei ole just ja pole siiani midagi!valuvelg kirjutas:Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Oli jah 524td ja kui maha müüsin oli spidol ees 475000km.Veljo_V kirjutas:Tarmol oli ka ennem 524td sai sellega kõvasti ringrada ja kõike sõidetud ja temal küll midagi ei juhtund kolbidega, ja ega ise ka kerge jalaga ei ole just ja pole siiani midagi!valuvelg kirjutas:Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
Sai sellga nii jäärada kui ringrada sõidetud ja kahe aasta jooksul ei pidanud mina mootoriga midagi tegema. UM-i motorist ka ütles et käib väga pehmelt ja hästi.
Ja ma ei olnud mitte kerge jalaga.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Sul oli siis järelikult hästi hooldatud ja kerimata masin. Suur osa siinsete käivitumis ja muude hädadega TDSe on reaalselt tihtipeale ikka ca 500k+ sõitnud juba.Tarmo kirjutas: Oli jah 524td ja kui maha müüsin oli spidol ees 475000km.
Sai sellga nii jäärada kui ringrada sõidetud ja kahe aasta jooksul ei pidanud mina mootoriga midagi tegema. UM-i motorist ka ütles et käib väga pehmelt ja hästi.
Ja ma ei olnud mitte kerge jalaga.
`93 525i M50
Ise olen hoolduse koha pealt suht pedant, "veel natuke" kestvad kuluosad vahetan enneaegselt.
Sõidustiil on väga rahulik, selle koha pealt sobiks kindlasto A6 aga 525TDS meeldib rohkem, kuidagi konkreetsem ja juhile suunatud.
Auto on igapäevaseks töölkäimiseks, min 70 km iga päev, 1,5 tundi autos loksuda siis hakkad ka mugavusest lugu pidama, seega ka valik 5-se kasuks.
Sõidustiil on väga rahulik, selle koha pealt sobiks kindlasto A6 aga 525TDS meeldib rohkem, kuidagi konkreetsem ja juhile suunatud.
Auto on igapäevaseks töölkäimiseks, min 70 km iga päev, 1,5 tundi autos loksuda siis hakkad ka mugavusest lugu pidama, seega ka valik 5-se kasuks.
pole küll teemase kuid kas keegi klubist juhuslikult käis vaatamas seda autot või teab ,mis sellest sai? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Küsin kuna omal samamoodi tds-i ost käsil ja tahaks teada, millest ilma jäin
Küsin kuna omal samamoodi tds-i ost käsil ja tahaks teada, millest ilma jäin

"Raha"