Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Screech
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 29.11.2005 23:03 26

Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitus Postitas Screech »

kumba mootoriga oleks otstarbekam osta,tooge palun välja mõlema mootori head ja vead!
kivimugi
Huviline
Postitusi: 781
Liitunud: 13.03.2006 16:13 14

Postitus Postitas kivimugi »

noo 125 kw mootor imeb rohkem kütust ja liigub heas korras mootori puhul nats paremini 2.0 110kw
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Tegelikult liiguvad need 125 ja 141 kw üsna sarnaselt, vahe väga suur pole (tagumikudüno järgi). 125 kw mootor on lihtsama ehitusega ja ilmselt ka odavam remontida, samas 141kw on kaasaegsem.
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

12V: http://www.einszweidrei.de/bmw/bmw525ilime34-1988.htm
24V: http://www.einszweidrei.de/bmw/525i24v1991-1.htm
Siin võib olla vigu, kuid võrrelda saab nii mõningaid andmeid.
Arvatavasti võtab 12V ikkagi rohkem kütust kui 24V.
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Re: Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitus Postitas Meelis »

Screech kirjutas:kumba mootoriga oleks otstarbekam osta,tooge palun välja mõlema mootori head ja vead!
Äkki võrreldakse hoopis e39 523i ja 525i. Nendel ka vastavalt 125 ja 141 kw.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Re: Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitus Postitas aise »

meelis k kirjutas:
Screech kirjutas:kumba mootoriga oleks otstarbekam osta,tooge palun välja mõlema mootori head ja vead!
Äkki võrreldakse hoopis e39 523i ja 525i. Nendel ka vastavalt 125 ja 141 kw.
kolvi käigu pikkus on erinev, mis teeb töömahu suuremaks, pmst sama ploki põhjal on ka 3.0 ehitatud (M54), muidugi on veel väikseid erinevusi.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitus Postitas priitv8 »

aise kirjutas:kolvi käigu pikkus on erinev, mis teeb töömahu suuremaks, pmst sama ploki põhjal on ka 3.0 ehitatud (M54), muidugi on veel väikseid erinevusi.
Pmst on nii, et 523i ja 528i on M52 ja 525i ning 530i on M54.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

aga mind ikkagi huvitab see teema ! Et niipalju kui ma tean siis E-34 oli uuema tüübi mootor nn VANOS ehk 24klappi aga mis jama siis on E39 kus on seeriaks 523I ja kubatuur on 2.5 ja nm on sama 245 :? äkki keegi selgitaks mulle miks E39 tehti lahjemad mootorid ja alates 2000a faceliftiga E39 jälle normaliseerus :?
Klots
Huviline
Postitusi: 1051
Liitunud: 06.10.2005 18:34 41
Asukoht: Tallinn-Rapla

Postitus Postitas Klots »

Vanos ei tähenda 24 klappi,mul 24v ja ilma selleta.
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Klots kirjutas:Vanos ei tähenda 24 klappi,mul 24v ja ilma selleta.
OK jälle targem aga mis nende vahe on siis ka =?
Klots
Huviline
Postitusi: 1051
Liitunud: 06.10.2005 18:34 41
Asukoht: Tallinn-Rapla

Postitus Postitas Klots »

Vanos või mitte vanose vahe?
Viimati muutis Klots, 22.01.2007 14:00 03, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Klots kirjutas:Vanose ja mitte vanose vahe?
2.5 125kw mis on E39 1996-2000a ja 2,5 141kw E39-2000-2003a vahe ?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Reimers66 kirjutas:
Klots kirjutas:Vanose ja mitte vanose vahe?
2.5 125kw mis on E39 1996-2000a ja 2,5 141kw E39-2000-2003a vahe ?
vanos ongi vahe :D

edit: mootor ka teine veits.
Viimati muutis aise, 22.01.2007 15:00 55, muudetud 1 kord kokku.
Klots
Huviline
Postitusi: 1051
Liitunud: 06.10.2005 18:34 41
Asukoht: Tallinn-Rapla

Postitus Postitas Klots »

aga miks siis E34 kerega näiteks 2.0 vanos ja 2.0 ilma vanoseta mingit vahet suht ple? :)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Klots kirjutas:aga miks siis E34 kerega näiteks 2.0 vanos ja 2.0 ilma vanoseta mingit vahet suht ple? :)
Vanos parandab eelkõige keskpöörete momenti, mitte tippvõimsust.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Klots
Huviline
Postitusi: 1051
Liitunud: 06.10.2005 18:34 41
Asukoht: Tallinn-Rapla

Postitus Postitas Klots »

Jätan meelde :P
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

125kw mootor on viiese jaoks nats lahja ikka, see sobib hästi e30-le. Minek viiese kere peal on 141kw kindlalt parem, eriti suurematel kiirustel. 141kw-ne mootor on ikka veits töökindlam, ka uuem ja sellel ei pea mootoririhma vahetama :) , kuna see on ketiga! e34-le soovitaks ikka 141kw
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

E39 523i on ketiga ikka ! nm on samad kas 525 või 523i mõlemal siis 245nm! Lihtsam on panna 523i chip vahele saab +15kw +25nm
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

ma mõtlesin neid mootoreid, mida pandi e34-le, arvan, et tahetakse neid võrrelda
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Reimers66 kirjutas:Lihtsam on panna 523i chip vahele saab +15kw +25nm
Ise ka seda usud? 523-st saab küll 525 teha, aga mitte chipi abil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

priitv8 kirjutas:
Reimers66 kirjutas:Lihtsam on panna 523i chip vahele saab +15kw +25nm
Ise ka seda usud? 523-st saab küll 525 teha, aga mitte chipi abil.
www.autohai.ee on ju chipid müüa ja sealt võtsin need andmed :oops: kas ma eksisin siis
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Reimers66 kirjutas:www.autohai.ee on ju chipid müüa ja sealt võtsin need andmed :oops: kas ma eksisin siis
Kõik chipimüüjad lubavad ilusaid numbreid. Enne kui keegi nende õigsust dünos ei tõesta, ma neid ei usu.
See 2.3-sena markeeritud 2.5-ne mootor lihtsalt ei hinga. Seal pole ka chipiga palju teha.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

et pigem peaks moodima õhufiltri näol asja või ? panema mingi hea firma paneelfitri või
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Reimers66 kirjutas:et pigem peaks moodima õhufiltri näol asja või ? panema mingi hea firma paneelfitri või
vaata, et koonust ei hakka sinna toppima. ja kuivfilter ikka kui niiväga tahad sinna midagi panna, ma ise sõidan originaaliga kuna ei näe mõtet midagi muud panna, on juhtumeid kus tulemus on negatiivne x filtriga
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

ei olnud mõtteski koonust panna kuna ei tegele auto rüvetamisega ! Muidu mis tulemuse annab paneelfilter see mis käib originaali kohale
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Minu arust 523 ja 525, vastavalt siis 125kw ja 141kw, on tehtud nii et mõlemal sama mootor, kuid 523 on see deforseeritud ökonoomsuse tõstmiseks, muud vahet neil ei tohikski olla. Või ma olen jälle asjast valesti aru saanud :roll:
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6155
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

bmw raamatust lugesin et E39 1997-2000a mootorid 6 silindrised on Double VANOS ! ehk siis madalatel pööretel on väänet rohkem ja küttekulu on väiksem !
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

seppa kirjutas:..kuid 523 on see deforseeritud ökonoomsuse tõstmiseks, muud vahet neil ei tohikski olla.
Rohkem siiski selleks, et mudelirivi ühtlane oleks. Kui see 2.5 oleks deforsseerimata, paistaks 528i natsa nõme välja. Kui see 2.8 oleks deforsseerimata, paistaks jälle 535i nõme välja. S.t. nad oleks samas võimsusklassis ja suurema müügiargument oleks väga küsitav.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta