1. leht 1-st

Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitatud: 06.01.2007 19:22 27
Postitas Screech
kumba mootoriga oleks otstarbekam osta,tooge palun välja mõlema mootori head ja vead!

Postitatud: 07.01.2007 21:18 14
Postitas kivimugi
noo 125 kw mootor imeb rohkem kütust ja liigub heas korras mootori puhul nats paremini 2.0 110kw

Postitatud: 07.01.2007 21:30 15
Postitas Eastsider
Tegelikult liiguvad need 125 ja 141 kw üsna sarnaselt, vahe väga suur pole (tagumikudüno järgi). 125 kw mootor on lihtsama ehitusega ja ilmselt ka odavam remontida, samas 141kw on kaasaegsem.

Postitatud: 08.01.2007 22:21 11
Postitas Ingmar
12V: http://www.einszweidrei.de/bmw/bmw525ilime34-1988.htm
24V: http://www.einszweidrei.de/bmw/525i24v1991-1.htm
Siin võib olla vigu, kuid võrrelda saab nii mõningaid andmeid.
Arvatavasti võtab 12V ikkagi rohkem kütust kui 24V.

Re: Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitatud: 09.01.2007 11:11 56
Postitas Meelis
Screech kirjutas:kumba mootoriga oleks otstarbekam osta,tooge palun välja mõlema mootori head ja vead!
Äkki võrreldakse hoopis e39 523i ja 525i. Nendel ka vastavalt 125 ja 141 kw.

Re: Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitatud: 09.01.2007 11:30 01
Postitas aise
meelis k kirjutas:
Screech kirjutas:kumba mootoriga oleks otstarbekam osta,tooge palun välja mõlema mootori head ja vead!
Äkki võrreldakse hoopis e39 523i ja 525i. Nendel ka vastavalt 125 ja 141 kw.
kolvi käigu pikkus on erinev, mis teeb töömahu suuremaks, pmst sama ploki põhjal on ka 3.0 ehitatud (M54), muidugi on veel väikseid erinevusi.

Re: Milline mootor 125kw vs. 141kw?

Postitatud: 09.01.2007 17:13 00
Postitas priitv8
aise kirjutas:kolvi käigu pikkus on erinev, mis teeb töömahu suuremaks, pmst sama ploki põhjal on ka 3.0 ehitatud (M54), muidugi on veel väikseid erinevusi.
Pmst on nii, et 523i ja 528i on M52 ja 525i ning 530i on M54.

Postitatud: 21.01.2007 22:39 40
Postitas Reimers
aga mind ikkagi huvitab see teema ! Et niipalju kui ma tean siis E-34 oli uuema tüübi mootor nn VANOS ehk 24klappi aga mis jama siis on E39 kus on seeriaks 523I ja kubatuur on 2.5 ja nm on sama 245 :? äkki keegi selgitaks mulle miks E39 tehti lahjemad mootorid ja alates 2000a faceliftiga E39 jälle normaliseerus :?

Postitatud: 21.01.2007 23:46 23
Postitas Klots
Vanos ei tähenda 24 klappi,mul 24v ja ilma selleta.

Postitatud: 21.01.2007 23:56 02
Postitas Reimers
Klots kirjutas:Vanos ei tähenda 24 klappi,mul 24v ja ilma selleta.
OK jälle targem aga mis nende vahe on siis ka =?

Postitatud: 22.01.2007 13:51 37
Postitas Klots
Vanos või mitte vanose vahe?

Postitatud: 22.01.2007 13:56 05
Postitas Reimers
Klots kirjutas:Vanose ja mitte vanose vahe?
2.5 125kw mis on E39 1996-2000a ja 2,5 141kw E39-2000-2003a vahe ?

Postitatud: 22.01.2007 14:49 43
Postitas aise
Reimers66 kirjutas:
Klots kirjutas:Vanose ja mitte vanose vahe?
2.5 125kw mis on E39 1996-2000a ja 2,5 141kw E39-2000-2003a vahe ?
vanos ongi vahe :D

edit: mootor ka teine veits.

Postitatud: 22.01.2007 14:58 19
Postitas Klots
aga miks siis E34 kerega näiteks 2.0 vanos ja 2.0 ilma vanoseta mingit vahet suht ple? :)

Postitatud: 22.01.2007 16:35 58
Postitas raimo_r
Klots kirjutas:aga miks siis E34 kerega näiteks 2.0 vanos ja 2.0 ilma vanoseta mingit vahet suht ple? :)
Vanos parandab eelkõige keskpöörete momenti, mitte tippvõimsust.

Postitatud: 23.01.2007 17:48 19
Postitas Klots
Jätan meelde :P

Postitatud: 23.01.2007 19:35 17
Postitas Roland325
125kw mootor on viiese jaoks nats lahja ikka, see sobib hästi e30-le. Minek viiese kere peal on 141kw kindlalt parem, eriti suurematel kiirustel. 141kw-ne mootor on ikka veits töökindlam, ka uuem ja sellel ei pea mootoririhma vahetama :) , kuna see on ketiga! e34-le soovitaks ikka 141kw

Postitatud: 23.01.2007 21:48 17
Postitas Reimers
E39 523i on ketiga ikka ! nm on samad kas 525 või 523i mõlemal siis 245nm! Lihtsam on panna 523i chip vahele saab +15kw +25nm

Postitatud: 23.01.2007 21:56 40
Postitas Roland325
ma mõtlesin neid mootoreid, mida pandi e34-le, arvan, et tahetakse neid võrrelda

Postitatud: 24.01.2007 17:56 53
Postitas priitv8
Reimers66 kirjutas:Lihtsam on panna 523i chip vahele saab +15kw +25nm
Ise ka seda usud? 523-st saab küll 525 teha, aga mitte chipi abil.

Postitatud: 24.01.2007 18:35 10
Postitas Reimers
priitv8 kirjutas:
Reimers66 kirjutas:Lihtsam on panna 523i chip vahele saab +15kw +25nm
Ise ka seda usud? 523-st saab küll 525 teha, aga mitte chipi abil.
www.autohai.ee on ju chipid müüa ja sealt võtsin need andmed :oops: kas ma eksisin siis

Postitatud: 26.01.2007 00:12 10
Postitas priitv8
Reimers66 kirjutas:www.autohai.ee on ju chipid müüa ja sealt võtsin need andmed :oops: kas ma eksisin siis
Kõik chipimüüjad lubavad ilusaid numbreid. Enne kui keegi nende õigsust dünos ei tõesta, ma neid ei usu.
See 2.3-sena markeeritud 2.5-ne mootor lihtsalt ei hinga. Seal pole ka chipiga palju teha.

Postitatud: 26.01.2007 14:04 18
Postitas Reimers
et pigem peaks moodima õhufiltri näol asja või ? panema mingi hea firma paneelfitri või

Postitatud: 26.01.2007 14:09 46
Postitas aise
Reimers66 kirjutas:et pigem peaks moodima õhufiltri näol asja või ? panema mingi hea firma paneelfitri või
vaata, et koonust ei hakka sinna toppima. ja kuivfilter ikka kui niiväga tahad sinna midagi panna, ma ise sõidan originaaliga kuna ei näe mõtet midagi muud panna, on juhtumeid kus tulemus on negatiivne x filtriga

Postitatud: 26.01.2007 14:15 52
Postitas Reimers
ei olnud mõtteski koonust panna kuna ei tegele auto rüvetamisega ! Muidu mis tulemuse annab paneelfilter see mis käib originaali kohale

Postitatud: 27.01.2007 21:32 48
Postitas seppa
Minu arust 523 ja 525, vastavalt siis 125kw ja 141kw, on tehtud nii et mõlemal sama mootor, kuid 523 on see deforseeritud ökonoomsuse tõstmiseks, muud vahet neil ei tohikski olla. Või ma olen jälle asjast valesti aru saanud :roll:

Postitatud: 28.01.2007 14:59 36
Postitas Reimers
bmw raamatust lugesin et E39 1997-2000a mootorid 6 silindrised on Double VANOS ! ehk siis madalatel pööretel on väänet rohkem ja küttekulu on väiksem !

Postitatud: 28.01.2007 18:58 50
Postitas priitv8
seppa kirjutas:..kuid 523 on see deforseeritud ökonoomsuse tõstmiseks, muud vahet neil ei tohikski olla.
Rohkem siiski selleks, et mudelirivi ühtlane oleks. Kui see 2.5 oleks deforsseerimata, paistaks 528i natsa nõme välja. Kui see 2.8 oleks deforsseerimata, paistaks jälle 535i nõme välja. S.t. nad oleks samas võimsusklassis ja suurema müügiargument oleks väga küsitav.