BMW (E39) 540 4.4 V8 210 kW

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

BMW (E39) 540 4.4 V8 210 kW

Postitus Postitas KristjanS »

Olen juba pikemat aega kaalunud ja nüüd otsustasin, et hiljemalt kevadel sellise omale ka muretsen. Võib-olla ka varem juba nii, et paras aeg infot koguda. Kaalusin ka 535 aga kuidagi kahtlane masin tundub... KW oluliselt vähem aga kütusekulu enam vähem sama. Otsisin siit teemasi aga eriti infot selle masina kohta ei leidnudki. Kütusekulust rääkima pole mõtet ehk hakatagi (kuigi reaalsed numbrid pakuvad huvi küll) ... nimelt huvitab just mida peaks silmas pidama selle mudeli puhul üldse (tüüpvead jne.) ja just selle mootoriga masinatel. Mis on nõrgad küljed ja mida peaks kohe kindlasti kõrva taha panema ? Kas see E34 540 masinate nõrga automaatkasti probleem on ka edasi kandunud E39 mudelile või on juba selles vallas olulisi uuendusi tehtud ? Universaal kerega masinat ma kindlasti ei osta, seega kaubaks läeb sedaan. Kuna neid mudeleid väga üksikud masinad müügis siis just sellist sobivat (värv + lisavarustus + m-pakett) kooslust leida pole. Igatahes ootan kommentaare selle mudeli kohta...nii tehnilised näitajad kui ka reaalsed näitajad on kõik huvit.
Tänud.
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

E39dest kindlasti parim valik.Uskumatu mugavus ja dünaamika!
Siit foorumist Trionic ja Holari oskavad täpselt rääkida,kuna Trionicu endine on Holari praegune.
Reeglina tippvarustuses(x suundadesse elektriliselt liikuvad istmed, TV+navi,kat.luuk jne.).
Kütusekulu koha pealt niipalju,et 70 liitriga 550-600 km oli üsna tavaline.
Otsisin ise jupp aega 540 e39-t aga siis komistasin oma Ci otsa ja oligi pea sassis :oops:
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Ehk siit teemast leiad ka midagi kasulikku: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10019

Terv., Oleg!
V8
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Iisak rääkis pool juttu juba ära:D
Aga mis lisada selle kõige peale.......teelpüsivus on super, peale selle on auto tohutu mugav, ma ei tea, kas kõik 540 said mugavama sisu, aga kui see on, siis on see HEA, eriti, et istme seljatuge saab kahes osal ligutada
Mootor tundub olema pommikindel, ei ole esinenud mingeid probleeme sellega(sülitasin 3x üle õla), veermik samuti hea, olen vahetanud eest mingi puksi ja esiamordid, rattalaagri ja muud midagi. Mis pidi olema touringute nõrk koht veermikus, need tagumised õhkpadjad, pidid lihtsalt katki minema(endal juhtus), aga sedaanidel seda ei ole. Käigukast...., kui võrrelda samaaasta MB 320 ja Audi A6 4,2, siis käikar töötab super kiiresti ja sujuvalt, mõtlemis aega eriti ei vaja, mis on just MB suurim miinus. Ja muidugi V8 hääl ja dünaamika, need käivad käsikäes, ma eiole teab, mis raske jalaga, aga isegi teadmine, et mida su auto suudab, on super! Kui kannatada ära kütte kulu, siis Minuarust selle raha eest paremat ei saa!!!!!
Küttekulust niipalju, et nagi mainiti eespool, siis need numbrid peavad täpselt paikka, aga suvel, talvel on tiba rohkem. Kui arvestada mugavus ja dünaamika, siis see ei olegi ju NIIII palju.
Aga igatahes soovin sulle edu hea isendi otsimisel, sest risu otsa sattudes on remondi arved tohutud. Ja kui arvad, et isegi üks korralik Touring oleks väga hea valik, siis kui ma ei ole oma suure kõhklusega pandud müügikuulutust tühistanud ja keegi pole ära ostnud(üks tuttav tahtis, aga ma ei müünud talle, sest teadsin, kuidas ta autosid hoiab ja kui arvestada, kuidas on selle auto eest hoolitsetud ja minu väga suurt süpaatiat antud mudeli ja isendi vastu, ei oleks ma leppinud mõttega, et see auto sõna otseses mõttes ära hooratakse.) siis vb jõuame kokkuleppele.

Edusoovides...

Holari
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
Azm
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 09.01.2007 12:32 54

Postitus Postitas Azm »

Hoolimata sellest, et olen väga"roheline" 5-seeria BMW kasutaja, pean sellele autole kõvasti plusspunkte andma. Vedrustusmugavus on imeline, eks neid puksikesi mõne aja pärast kindlasti kulub, aga varuosade hinnad millegi erilisega võrreldes konkurentidega silma ei paista. Ei sõida küll E39-ga vaid siiski E34 kerega 540i, kuid peale 1000 km läbimist oli selge, et ka järgmine auto võiks ka sama marki olla - mugav, kiire, ruumikas :? Liikluseeskirjast kinni pidades ei ole probleem maanteel 8-8,5 liitri bensiiniga hakkama saada, linnas 13 koos mõõduka tallamisega :shock: . E39-l on kulu veidikene suurem, kuna auto võrreldes E34-ga pisut raskem. Omadusi jms jälgides tundus ka mulle, et 535 ei paku midagi erakordset - kütusekulu sama mis 540-l (vahe 0,5 liitrit), aga kiirendus sama mis 528-l (vahe 0,8 sekki). V8 mootor peab korraliku hoolduse puhul kaua vastu ja automaatkast kuulub ka pigem tugeva konstruktsiooniga seadmete hulka. Mitsubishi automaatkast otsustas 155 tkm läbimise järel otsad anda, kui BMW kastil õlivahetust mitte unustada, siis 350-400 tkm võiks ju ikka pidada :roll:.
Kütusekulu...BMW 540-l 11 ja kopikaid peale, Audi S6 ja MB E420 räägitakse alates 13-st. BMW-l läheb vähemalt iga kütuseliiter õigesse kohta, konkurendid kipuvad laristama.
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Mhm..nii vaikselt ja arukalt kui mina olen proovinud sõita ei suuda mina oma 740-il mitte kudagi seda kütte kulu all 15l sajale linnas, hetkel keskmine 17l linnas ja trassil 110 sõites 10.1l ja 90-ga umbes 9.5l.Mootor väga heas korras ja pildevalt hooldatud nagu ka muud asjad.
Tuttaval samuti 540 oli kunagi ja ega temagi alla 16l linnas ei saanud.
Seega ei kujuta ma ette mis nipiga ma peaksin saama 13l sajale :roll: vist mäest alla veeredes. Eelmise autoga mis oli 730 mis Samuti oli väga heas korras, vot selle masinaga vanaema stiilis sõitmisega saavutasin keskmise linnas 12.8 aga normaalselt sõites ikka sinna 14-15l kanti linnas. Seega julgen vaielda, et ei ole ta mitte just mingi super öko auto, ikkagi 4 liitrine moto ja kui sellise mootoriga auto ostad siis kütte seier ei tohiks üldse huvitada.
V8
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Tänud kõigile ja kokkuvõttes ma ei kahtle ka enam milleski :) Püüan vaid leida ühe korraliku isendi....hetkel auto24 andmetel on vaid 4 masinat müügis (hetkel) mis vastavad minu kriteeriumitele. üleöö ma kindlasti ei osta aga kevadeks püüan leida küll, millega suve läbi cruiisida ;)
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

mine hydra.ee sealt leiab rohkem autosi... ;)
Provokaator
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
Peamine sõiduk: ZX14R

Postitus Postitas Provokaator »

iisak tahtis üht, aga sai hoopis teise masina! ci on hea vahend 540 on samamoodi kõva vahend. Võimalik, et eksin, aga 850 ja 540 on väga erinevad tegelased.

mis 540-i puutub, siis minuteada on sellel ikka tavapärased hädad. õlipumbapoldid ja esisilla munaliigendid.
sõidumõnu on 540-iga täie rahaeest ;)
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

parbmw- kirjutas:Mhm..nii vaikselt ja arukalt kui mina olen proovinud sõita ei suuda mina oma 740-il mitte kudagi seda kütte kulu all 15l sajale linnas, hetkel keskmine 17l linnas ja trassil 110 sõites 10.1l ja 90-ga umbes 9.5l.Mootor väga heas korras ja pildevalt hooldatud nagu ka muud asjad.
no sul 740, mis ka natuke suurem auto, kuid 17l sajale ainult linnas on täiesti normaalne. Mul on E34 530 ja keskmine kulu ainult linnas sõites ka 14-15l sajale (seda siis kui ökonomaiser nulli panna ja ainult linnas sõita) ja mootor samuti heas korras. Enamus räägib keskmisest kulust.
Arno
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 28.02.2004 21:13 09

Postitus Postitas Arno »

Poetan ka paar sõnakest, kuna oman sellist isendit. Kütusekulu linnas 14-15 L vähemalt seda näitab kompuuter. Pisiasju ikka kulub ja vajavad vahetamist tahestahtmata nagu igal autol, aga UM saab nende asjadega suurepäraselt hakkama :) . Kuid 4.4 L mootor see tekitab ainult südamerahu manteel liikumisel ja mingilmääral ka linnas, kui soovid endale äkilisemat asja siis võta manuaal kast, kuid linnas liikudes olen mina automaadiga rahul, väikene viga on sellel automaadil, mõtleb nats liiga kaua kui pedaali põhja vajutad, aga eks see ole vist kõigil nii. Muud nagu midagi ei ole head ega halba öelda, mina olen rahul. Teglt üks asi on kui oled sõitnud E39 M5, istudes 540 tundub see pensionäri autona. :D
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Arno kirjutas:väikene viga on sellel automaadil, mõtleb nats liiga kaua kui pedaali põhja vajutad
see ei ole viga see peabki nii olema. See on tehtud sujuva sõidu huvides.
Näiteks ummikutes meetri kaupa liikudes soovitab kasutusjuhend üldse talve reziimis sõita, et ei oleks pidevat jõnksutamist.
Kui tahad äkilist reageerimist siis võid ju alati S reziimis sõita.

Aga mina soovitaks ikkagi selle manuaal kastiga isendi võtta, mis praegu müügis on. :)
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Ragnar kirjutas: Aga mina soovitaks ikkagi selle manuaal kastiga isendi võtta, mis praegu müügis on. :)
Ise mõtlesin, et kui mugavust siis juba täie rauaga. Ilmselt ikka jään automaadi juurde :cool:
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kui puruväsinult või palavikus rooli istuda siis on tõesti automaat mugav.
Igal muul juhul on manuaal mugavam - tahan vahetan, tahan ei vaheta :lol:
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Ragnar kirjutas:Kui puruväsinult või palavikus rooli istuda siis on tõesti automaat mugav.
Igal muul juhul on manuaal mugavam - tahan vahetan, tahan ei vaheta :lol:
Vaidleks vastu..
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

ma ei kujutaks ka manuaali ette...linnas ummikutes istudes ikka hullult rahmeldamist rooli tagasi.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Mina olin ka paadunud supikulbi liigutaja, aga nüüd kui ma omale automaat kastiga auto ostsin ja linnas hommikuti ja õhtuti ummikutes istudes sellest mõnu tunnen siis tagasi mõeldes manuaali peale , ega enam ei tahaks.
Vahest harva kui naise autoga vaja sõita , siis läheb ka meelest käike vahetada või seisma jäädes käik välja võtta :lol: .
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Pakuks enda oma jalle:)
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Vasta