1. leht 1-st
E39 ostusoov
Postitatud: 18.03.2007 12:02 45
Postitas marxs
Nii - kindel plaan endale E39 muretseda.
Sai siin nädalavahetusel Tartut mööda tuulatud sooviga 2,5 TDS välja otsida.
Kahjuks ei leidnud oma hinnaskaalas (kuni 100k) ühtegi normaalset isendit.
Pigem kaldun juba bensuka poole kuna tõenäosus selles hinnas korralik auto leida tundub suurem.
Nüüd küsimused- kui suured on hoolduskulude erinevused ATM kastiga 523, 525; 528 vahel- ehk siis kas eelistada manuaali

või on kulutuste vahe marginaalne võrreldes ATM iga.
Tänud juba ette.
Postitatud: 18.03.2007 21:23 03
Postitas Holari
Soovitan automaat kastiga 528t, kun arammu on piisavalt ja kütusekulu ei ole palju suurem kui 520il.
Postitatud: 20.03.2007 21:44 49
Postitas marxs
Kuidas need automaadid vastu peavad nendel 2,8-l
Kas 90-100k eest saab norm E39 või on need pigem viimase piirini sõidetud ja läheb kohe suuremaks sillaremondiks.
Mootoriga peaks vist lihtsam olema (bens) - sel vast kulud väiksemad kui disla juures...
Disladega kokkupuuteid vähe ja ei oskagi seal suurt midagi tähel panna peale selle kuidas käivitub ja kas lekkeid turbo juures ja mujal esineb.
Seni polegi veel korralikku E39 kohanud - äkki soovitb keegi mõnda (mis ka päriselt korralik on mitte ainult pildi peal)
Postitatud: 20.03.2007 22:04 58
Postitas Holari
Kast peab normaalselt vastu, miks ei peaks pidama?
Aga ega ma ei usu, et alla sajatuhande, midagi väga head saab, aga mine tea
Minu oma, on jumalast korralik ja ma olen kindel, et neid on ikka veel, kõik oleneb auto omanikust.
Postitatud: 20.03.2007 23:30 19
Postitas Rando535
ära karda suurt mootorit. sild sillaks, seda remondid nagunii kas siis bmw või opel. minu isiklik arvamus on kui osta bmw siis see on mugavaks liiklemiseks. ja mugav on liigelda automaatkastiga. kui manuaali fänn olla siis ostaks subaru või evo.
see mu isiklik arvamus. minu 535 automaat liigub normaalselt ja kütusekulu ka ei tapa (oleneb kuidas vajutad, sõidad rahulikult on 10, kiirendad on 16).
kasti sa nagunii ei tea kas on minemas või mitte ja ei usu et see +/-2-3 aastat (pean siis silmas valmistuaastat) suurt määrab.
Postitatud: 14.04.2007 08:36 25
Postitas marxs
üks asjadundmattu küsimus.
Nimelt huvitab kui suured on hoolduskulude erinevused E38 vs. E39?
Huvitab just sillaosade jms. hinnaerinevused.
Tänud
Postitatud: 14.04.2007 08:59 43
Postitas elm
Kordi leierdatud teema, kordame siis üle:
Realoemist kopeerid tootekoodi ja
UM'i laost vaatad hinnad. Realoem -
http://www.realoem.com/bmw/select.do UM -
http://www.bmw.ee/?c=/otsing/otsing.php[/b]
Postitatud: 30.04.2007 11:30 17
Postitas marxs
Sai siis peale pikemaaegset sõelumist lähemalt selle isendi vastu huvi tundma hakatud.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ühel nädalavahetusel sai siis natuke lähemalt uuritud- proovisõitu teha ei lubatud

-(ainult siis kui ära ostan

) ....
Teisel korral kui tagasi läksin et kui sobib võtan ära oli juba pagasikate kadunud ja paistsid silma mõned vead- vähemalt vasak tag. nurk on kõksuga- ülevärvitud ja värv on jooksma lastud. Parem esimene uks roostetab kergelt hermeetiku kohapealt. mootor alt suht õline...
no ja proovisõit jäi jälle tegemata. isu kadus lihtsalt ära. (tingimisruumi ka ei ole...?).
Ikka suht raske leida korralikku masinat. jääb silma ikka väga palju VÄGA HEAS KORRAS masinaid ja kui vaatama lähed on juba kaugelt näha et külg kriibitud , luuk näiteks nupust ei avane jms. Mõistetamatu miks pannakse siis VÄGA HEAS KORRAS kirjelduseks- omanikud on pimedad või???
Postitatud: 30.04.2007 11:43 21
Postitas e34
Sellised kahtlase väärtusega autoaiad unusta kohe ära kui tahad korralikku autot. Pigem osta auto mingi eraisiku käest kes on auto eest hoolt kandnud. Kui vaatad Saksamaa lehti siis on näha, et korralikud autod ei ole sugugi odavamad kui meil. Siis on selge, et saksast on mõte tuua ainult avariiliseid või mõne muu jamaga masinaid, mis siin odavalt üles taotakse ja vaheltkasu teenitakse.
Postitatud: 01.05.2007 15:40 03
Postitas Joel_H
minu soovitus: kindlasti lase umis 24 punkti test teha (saad vähemalt võimalikud suuremad kulutused teada

) - mootori diagnostikat test ei sisalda, nii et see tasuks veel eraldi teha
ja sellised autod, millega isegi proovisõidule ei lubata - MINE SUURE KAAREGA MÖÖDA!!
ühtlasi täiesti nõus .. meie müügiplatsidelt on korralikku e39-t väga raske leida
