1. leht 1-st
Bmw 540 6-manuaal
Postitatud: 22.04.2007 00:43 31
Postitas kaspar
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna Eesti on väike ja sellised haruldused on tavaliselt ikka teada kellelegi, siis mõtlesin küsida teie käest lisainfot lingil oleva auto kohta.
Ise olen kuulnud, et vene streetrace'l on see auto tihe külaline; väidetavalt väga heas korras, üle värvitud, kast on vahetatud.
Ise käisin proovimas teist.
Meeldis: juhitavus, kiirendusvõime
Ei meeldinud: isearetatud turbiin võimisiganes, sees oli ka boosti näidik, mis näitas max 1 bar (kui ma nüüd õigesti mäletan, kiirendamise ajal üritasin jälgida). Ma millegipärast kahtlen selle asja reaalses kasus, ei tundunud just eriti põhjalik projekt olevat, kunagi oli üks turboga 535 ka müügil bmwhouse.ee foorumis (ja vist siin ka) ning see isend liikus turboga igatahes oluliselt kehvemini kui ilma. Teiseks ei meeldinud summutist tulev hääl, igapäeva tänavaauto kohta ilmselgelt liiga vali (aga no see pole suur viga).
Igatahes kõik info on oodatud.
Tänud ette
Postitatud: 22.04.2007 11:00 55
Postitas raimo_r
mingi aeg oli see auto müügis koos Eaton M62 või M90 kompressoriga. kui see on nüüd peale pandud, siis julgeks kahelda antud asja korralikus töötamises kui mootori ajupoolega pole midagi ette võetud.
kui sellisel mootoril peaks midagi "lendama" siis remondiarved on teadagi $$$
Re: Bmw 540 6-manuaal
Postitatud: 22.04.2007 14:02 23
Postitas Ingmar
kaspar kirjutas:[
Kuna Eesti on väike ja sellised haruldused on tavaliselt ikka teada kellelegi, siis mõtlesin küsida teie käest lisainfot lingil oleva auto kohta.
Ma loodan, et sa manuaalkastiga 540-t harulduseks ei pea.
Eelmine suvi oli neid vähemalt 5 tükki Eestis müügil.
Seega, miks raisata oma aega kahtlaste isearetuste peale kui saab originaalkonditsioonis auto osta.
EDIT: Kaspar, sul on ilmselt õigus.
Sattusin läbimõtlematult lahmima.
See, et neid palju müügis oli (vb kõik ei olnud originaalis manuaalid), ei ole just kõige õigem argument.
Postitatud: 22.04.2007 15:05 00
Postitas kaspar
sedaani on manuaalkastiga 800tk toodetud, seega ütleks küll et haruldus. See et neid aegajalt isearetatud 5 käigulise kastiga müügis on küll absoluutselt ei eruta. Kui sa leiad mulle eesti pinnalt samas hinnaklassis heas tehnilises korras juba orginaalis 6-käigulise kastiga 540'i, siis annan sulle isiklikult kohe 1000 krooni (eeldusel, et ma ka selle ära ostan. kui sa selle leiad, mulle näitad ja siis kohe kiiresti ise ära ka ostad, siis raha ei saa

)
Postitatud: 22.04.2007 19:29 47
Postitas Ragnar
kapoti alla vaatasid?
mismoodi see kompressor seal välja nägi huvitav.
Ma millegipärast kahtlen selle asja reaalses kasus
ilma tjuunimata on on kiirendus võrreldav sinu kunagise 750'ga umbestäpselt. Seega kas liikus oluliselt paremini nüüd või ei?
Postitatud: 22.04.2007 20:37 44
Postitas raimo_r
Ragnar kirjutas:kapoti alla vaatasid?
mismoodi see kompressor seal välja nägi huvitav.
Ma millegipärast kahtlen selle asja reaalses kasus
ilma tjuunimata on on kiirendus võrreldav sinu kunagise 750'ga umbestäpselt. Seega kas liikus oluliselt paremini nüüd või ei?
eaton m90 näeb välja selline
http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm
paigaldada saab näiteks kondi asemele
Postitatud: 22.04.2007 20:50 38
Postitas Ragnar
kondi asemele - see kõlab umbes nagu, et viskad kondi kompressori minema ja paned selle jupi asemele ning olemas.
tegelikult ikka päris jurakas see asi.
http://www.eatonm3.com/IMG_0385.jpg
Postitatud: 22.04.2007 20:54 34
Postitas raimo_r
tean kui suur see on, olen käes hoidnud.
ega ma ei mõelnudki et see nii lihtne on. v8'le stock sisselaskega lihtsalt pole eriti panna mujale.
Postitatud: 22.04.2007 23:06 17
Postitas kaspar
Midagi taolist seal oli tõesti, kas ta nii jurakas ka oli seda ei oska hetkel öelda. Kiirenduse suhtes sa eksid. 750 läks sajani 7.2, 540 läheb 6.2. Automaat oli ikka suht uimane võrreldes manuaaliga ning see 540 tundus ikka oluliselt kiirem olevat.
Postitatud: 25.04.2007 12:21 39
Postitas Kristjan
Kunagi oli see masin Indrek Ando käes. nr vähemalt on sama...
Postitatud: 25.04.2007 12:40 15
Postitas Ingmar
kaspar kirjutas:Midagi taolist seal oli tõesti, kas ta nii jurakas ka oli seda ei oska hetkel öelda. Kiirenduse suhtes sa eksid. 750 läks sajani 7.2, 540 läheb 6.2. Automaat oli ikka suht uimane võrreldes manuaaliga ning see 540 tundus ikka oluliselt kiirem olevat.
Täpsustuseks:
540 6,4 manuaaliga ja 6,8 automaadiga.
750 7,4 (
http://freenet-homepage.de/hetleg/e32/image244.jpg).
Sellised on tehase poolt pakutud andmed.