E39 523
E39 523
olukord siis ongi järgmine et jäi silma üks e39 ja ennem kui helistamagi hakkan ja uurima asun et millega tegu, mõtlesin et tõstan siin teema yles et ehk keegi neutraalne isik teab miskit sellisest isendist nagu seda on see http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
veepump maksab UM's ca 1300.- krooni.
hind on ju odav ja alguses putitamist tahab iga auto.
kui on huvi auto vastu,siis minge tehke autole diagonstika ja müügieelne ülevaatus,saate kohe teada mis autol täpselt viga on ja kaubelge veel selle võrra hinda alla.
EDIT:roolivõimu pump vajab ka vahetust,see ju kuulutuses kirjas.selle hind UM's ca 6600.-!
hind on ju odav ja alguses putitamist tahab iga auto.
kui on huvi auto vastu,siis minge tehke autole diagonstika ja müügieelne ülevaatus,saate kohe teada mis autol täpselt viga on ja kaubelge veel selle võrra hinda alla.
EDIT:roolivõimu pump vajab ka vahetust,see ju kuulutuses kirjas.selle hind UM's ca 6600.-!
olen sellega vägagi nõus et iga masin tahab putitamist ja rahasüste aegajalt, olen üritanud kuulutuses olevalt nr-lt kedagi kätte saada juba 2 päeva kuid paraku mitte kippu ega kõppu
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
naljakas on lugeda - ärge nüüd keegi hinge võtke.
küsitakse infot, keegi ütleb et viga oli pumbas (rohkem vigu esile ei too) , ja tuleb vastus et kahtlane jah see auto
mine vaata üle ja lase kuskil üle vaadata või mine koos teadja vennaga vaatama mitte ära kuula mida keegi a´la piltide põhjal arvab. omanik ega omaniku sõber Sulle vaevalt laitma hakkab autot.
TÕSIELULUGU.
mees ostis uue auto, pani vana auto odavalt müüdi - null helistajat.
tõstis hinna turuhinnaga samale tasemele ja 3-4 päev osteti auto ära. niiet never say never. võib olla hea auto või võib olla soomekelk millele jalaga hoogu juurde lükkama pead
aga nagu "pealtnägijas" oli - on vähemalt rattad salongist keeratavad
küsitakse infot, keegi ütleb et viga oli pumbas (rohkem vigu esile ei too) , ja tuleb vastus et kahtlane jah see auto
mine vaata üle ja lase kuskil üle vaadata või mine koos teadja vennaga vaatama mitte ära kuula mida keegi a´la piltide põhjal arvab. omanik ega omaniku sõber Sulle vaevalt laitma hakkab autot.
TÕSIELULUGU.
mees ostis uue auto, pani vana auto odavalt müüdi - null helistajat.
tõstis hinna turuhinnaga samale tasemele ja 3-4 päev osteti auto ära. niiet never say never. võib olla hea auto või võib olla soomekelk millele jalaga hoogu juurde lükkama pead
aga nagu "pealtnägijas" oli - on vähemalt rattad salongist keeratavad
Naljamees, kui UM ütleb et võiks näiteks amordid välja vahetada poole aasta jooksul, jne näiteks 30 000 eest, kas siis müüja peaks auto sulle müüma 35000ga? Esitaks on eeldatavalt auto niigi juba odavamalt müügis, kuna tahab nokitsemist. Teiseks oleks ju auto peale nende tööde tegemist paremas korras ja seega müüks ka müüja seda kallimalt kui täna. Müüja võiks ju siis ise need tööd näiteks ära teha ja auto hinda näiteks 20 000 tõsta. Ehk selline suhtumine, et kui UM ütleb et on vaja summa x eest tööd teha, siis peab müüja kohe selle auto x summa võrra odavamalt müüma on idiootne.laurts kirjutas:veepump maksab UM's ca 1300.- krooni.
hind on ju odav ja alguses putitamist tahab iga auto.
kui on huvi auto vastu,siis minge tehke autole diagonstika ja müügieelne ülevaatus,saate kohe teada mis autol täpselt viga on ja kaubelge veel selle võrra hinda alla.
EDIT:roolivõimu pump vajab ka vahetust,see ju kuulutuses kirjas.selle hind UM's ca 6600.-!
Selline suhtumine on ka idiootne, et kõik 70 tonni maksvad autod peavadki katki olema. Normaalse omaniku käes on auto alati korras, sõltumata turuhinnast. Auto turuhind ja sinna sisse pandud remondiraha pole absoluutselt üks-üheses sõltuvuses ja kulutades 30 kilo selleks, et auto üleüldse oleks normaalses konditsioonis ei tõsta ta turuhinda, vaid säilitab seda, heal juhul. Katkise roolivõimu pumba või amortide vahetust eriliseks "tuuninguks" just nimetada ei saa.dellu kirjutas:Ehk selline suhtumine, et kui UM ütleb et on vaja summa x eest tööd teha, siis peab müüja kohe selle auto x summa võrra odavamalt müüma on idiootne.
No ma mõtlesingi just seda, et kuna ta praegu on niigi odavalt müügis, siis imelik on veel eeldada, et peaks hinda kogu summas alla laskma. Loomulikult ei mõelnud ma nii, et kui uued amordid, siis peaks kohe turuhinna võtma ja veel 20 000 otsa lajatama. Mõtlesin just seda, et kui müüja need asjad mis praegu vigased korda teeks võiks ju ka turuhinnaga müüa. Pigem võib-olla natuke kõrgem, kui tead mis seisus enamus turuhinnaga on. Samas endal on lihtsam autot müüa kui heas korras ja samas hinnaklassis mis teised, vähemalt peaks rohkem huvi tekitama näiteks peale proovisõitu. Samas kahjuks eesti ostja pigem otsib kõige odavamat ja siis tahab et ta oleks sama heas korras mis turuhinnast võib-olla isegi natuke kallim on.Ilves kirjutas:Selline suhtumine on ka idiootne, et kõik 70 tonni maksvad autod peavadki katki olema. Normaalse omaniku käes on auto alati korras, sõltumata turuhinnast. Auto turuhind ja sinna sisse pandud remondiraha pole absoluutselt üks-üheses sõltuvuses ja kulutades 30 kilo selleks, et auto üleüldse oleks normaalses konditsioonis ei tõsta ta turuhinda, vaid säilitab seda, heal juhul. Katkise roolivõimu pumba või amortide vahetust eriliseks "tuuninguks" just nimetada ei saa.dellu kirjutas:Ehk selline suhtumine, et kui UM ütleb et on vaja summa x eest tööd teha, siis peab müüja kohe selle auto x summa võrra odavamalt müüma on idiootne.
Endal on üks kogemus, kus müüsin auto24 kõige odavamat Golf III GTId. Tuli üks klient vaatama, kauples veel natuke hinda alla (üks iluliist puudu jne). Saime siis hinnas kokkuleppele 25000ga, peale seda tuli kohale ostuhuvilise isa. Peale seda hakkas tulema huvitavat teksti, et saksast pole ju midagi head tulnud, et mootorisse läheb kindlasti mingi 5000, käigukasti ka 5000, kusjuures nad polnud isegi proovisõitu teinud. Ma ei tea kas tõesti nad lootsid, et lasen veel 10 000 alla ja saavad auto poole turuhinnaga, mis üldiselt ni 30 000 juures on. Isegi ei hakanud enam peale seda nende arutelu kuulama vaid sai lihtsalt autosse istud ja minema sõidetud. Auto sai muidugi pea nädala pärast ikka sama hinnaga müüdud.
Mina tõin need hinnad lihtsalt näiteks välja,millest jutt siin käis ja mis kuulutuses oli,sellest ka müügihind odavam,saan sellest isegi aru.Keegi ei ütle,et peab selle auto nüüd nende hindade võrra odavamalt müüma/ostma.Soovitasin huvitundjal diagnosti sellega minna ja kui sealt peaks veel üllatusi tulema mida müüja rääkinud pole,siis hinnast veel tingima.Ja kes siin midagi sellest rääkis,et UM käskis midagi teha või vahetada?Vaatasin need hinnad RealOemist+UM laoseis/hinnad,et huviline saaks mingi ettekujutuse mainitud varuosade hindades.dellu kirjutas:Naljamees, kui UM ütleb et võiks näiteks amordid välja vahetada poole aasta jooksul, jne näiteks 30 000 eest, kas siis müüja peaks auto sulle müüma 35000ga? Esitaks on eeldatavalt auto niigi juba odavamalt müügis, kuna tahab nokitsemist. Teiseks oleks ju auto peale nende tööde tegemist paremas korras ja seega müüks ka müüja seda kallimalt kui täna. Müüja võiks ju siis ise need tööd näiteks ära teha ja auto hinda näiteks 20 000 tõsta. Ehk selline suhtumine, et kui UM ütleb et on vaja summa x eest tööd teha, siis peab müüja kohe selle auto x summa võrra odavamalt müüma on idiootne.laurts kirjutas:veepump maksab UM's ca 1300.- krooni.
hind on ju odav ja alguses putitamist tahab iga auto.
kui on huvi auto vastu,siis minge tehke autole diagonstika ja müügieelne ülevaatus,saate kohe teada mis autol täpselt viga on ja kaubelge veel selle võrra hinda alla.
EDIT:roolivõimu pump vajab ka vahetust,see ju kuulutuses kirjas.selle hind UM's ca 6600.-!
noniiii jõudsin ka nüüd selle arutelu läbi sirvida millest siin jutt, ja ytleme nii, et selle auto peale ma enam ei mõtle arvan, et odavam tuleks ehk osta mõni väheke kallim masin.... igaljuhul tänud sulle "OZ-Raceing" et jagasid sellist infi lahkelt:D
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a