
E34 518 Jõgeval
E34 518 Jõgeval
Tervist ! Kuna olen uus kasutaja ja eelnevalt pole kokkupuuteid old BMW-ga siis tahaks vetis nõus saada sellel alal
Nimel jäi silmapiirile selline isend: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Äkki keegi oskab seda mudelit kommenteerida, et mis võiks ta head ja vead olla. Ning kas sellista tasub üldse osta? Tänud kõigile kes aitavad.

..sõltub milleks autot vaja, linnas toimetab see 518 täiesti rahuldavalt.tagor kirjutas:Selle kere jaoks on 1,8 85 kw ikka väga lahja.
KUI ON KORRALIK!
Leidsin sulle ka vähe lugemist samal teemal;
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=518
ja...
Rahumäe Marks.Valdek kirjutas:e34 ostmisest on küll palju juttu olnud, aga lühidalt...kui soovid bensiini mootoriga e34 osta, siis linnasõiduks sobilik auto on 518 M43 mootoriga. Piisavalt ergas, ökonoomne ja hea juhitavusega auto. Isegi saksas bahni peal ei jäänud sellise mootoriga ja touring kerega teistele jalgu. Eesti oludes täiesti piisav mootor. 2,0 mootorit ei soovita - isiklik arvamus, et üks kõige nadimaid mootoreid mis BMW poolt tehtud. Seda nii vastupidavuse, mineku kui ka ökonoomsuse suhtes. Kui palju mnt otsasid siis soovitan soojalt 2,5 või 4,0 mootorit. maante sõidul kütusekulu nr on üsna sarnased ja väikesed, arvestades auto kaalu ja mootorit.
Lisasid vähe tal jah, kuid lai neer ning valu miskit kompenseerivad. Ise olen mõni päev ringi liigelnud 518-ga ning lööga või maha , kuid krt linnas tundus erksam küll kui 520/110kw ning miskit nuriseda küll ei saa... Muidugi sõitsin lõviosa ka üksinda... Maanteel tahab aga kõrgemaid pöördeid ning seal kipub jõudu nappima...
Muidu ökonoomne oli küll ... Seega kui just erilist kiirendamisvõimet ei otsi, siis peaks 1,8 olema hea valik.
Terw, L.
Muidu ökonoomne oli küll ... Seega kui just erilist kiirendamisvõimet ei otsi, siis peaks 1,8 olema hea valik.
Terw, L.
Pikema kolvikäiguga 1.8-l on madalatel pööretel rohkem torki kui lühikesekäigulisel 2.0-l. Seepärast linnas pole vahet.
M50-l kompenseerib seda natuke suurem tork pööretel.
Aga nt E30 peal oli selline olukord, et 1,8 pakkus sama kiirendust, mis 2.0, sest 1,8 tork oli tegelikult suurem kui 2.0 oma.
M50-l kompenseerib seda natuke suurem tork pööretel.
Aga nt E30 peal oli selline olukord, et 1,8 pakkus sama kiirendust, mis 2.0, sest 1,8 tork oli tegelikult suurem kui 2.0 oma.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990