E34 518 Jõgeval

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
G2
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 14.10.2007 14:11 16
Asukoht: Lääne-Virumaa

E34 518 Jõgeval

Postitus Postitas G2 »

Tervist ! Kuna olen uus kasutaja ja eelnevalt pole kokkupuuteid old BMW-ga siis tahaks vetis nõus saada sellel alal :) Nimel jäi silmapiirile selline isend: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Äkki keegi oskab seda mudelit kommenteerida, et mis võiks ta head ja vead olla. Ning kas sellista tasub üldse osta? Tänud kõigile kes aitavad.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Remontimine paistab mugav olevat, kuna kapoti alune puha lage ju :D .
Ise nii pisikese mootoriga viiest ei ostaks ja lisasid ei ole tal ka kopka eestki, nii et hiljem seda masinat müüa üsna tülikas.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
tagor
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 02.09.2007 14:24 21
Peamine sõiduk: bmw 523i e60
Asukoht: loo

Postitus Postitas tagor »

Selle kere jaoks on 1,8 85 kw ikka väga lahja.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

tagor kirjutas:Selle kere jaoks on 1,8 85 kw ikka väga lahja.
..sõltub milleks autot vaja, linnas toimetab see 518 täiesti rahuldavalt.
KUI ON KORRALIK!
Leidsin sulle ka vähe lugemist samal teemal;
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=518

ja...
Valdek kirjutas:e34 ostmisest on küll palju juttu olnud, aga lühidalt...kui soovid bensiini mootoriga e34 osta, siis linnasõiduks sobilik auto on 518 M43 mootoriga. Piisavalt ergas, ökonoomne ja hea juhitavusega auto. Isegi saksas bahni peal ei jäänud sellise mootoriga ja touring kerega teistele jalgu. Eesti oludes täiesti piisav mootor. 2,0 mootorit ei soovita - isiklik arvamus, et üks kõige nadimaid mootoreid mis BMW poolt tehtud. Seda nii vastupidavuse, mineku kui ka ökonoomsuse suhtes. Kui palju mnt otsasid siis soovitan soojalt 2,5 või 4,0 mootorit. maante sõidul kütusekulu nr on üsna sarnased ja väikesed, arvestades auto kaalu ja mootorit.
Rahumäe Marks.
Kasutaja avatar
cityred
Huviline
Postitusi: 261
Liitunud: 09.12.2006 01:03 20
Asukoht: Lääne Osariigid

Postitus Postitas cityred »

Lisasid vähe tal jah, kuid lai neer ning valu miskit kompenseerivad. Ise olen mõni päev ringi liigelnud 518-ga ning lööga või maha , kuid krt linnas tundus erksam küll kui 520/110kw ning miskit nuriseda küll ei saa... Muidugi sõitsin lõviosa ka üksinda... Maanteel tahab aga kõrgemaid pöördeid ning seal kipub jõudu nappima...

Muidu ökonoomne oli küll ... Seega kui just erilist kiirendamisvõimet ei otsi, siis peaks 1,8 olema hea valik.

Terw, L.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Pikema kolvikäiguga 1.8-l on madalatel pööretel rohkem torki kui lühikesekäigulisel 2.0-l. Seepärast linnas pole vahet.

M50-l kompenseerib seda natuke suurem tork pööretel.

Aga nt E30 peal oli selline olukord, et 1,8 pakkus sama kiirendust, mis 2.0, sest 1,8 tork oli tegelikult suurem kui 2.0 oma.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta