Oleks siis küsimus 524tda kohta. palju onsellise masina hoolduskulud, kyttekulud? Kytet võtab kindlasti tiba rohkem kui manuaal ning kuida nende automaatkastid vastu peavad? Ning ehk keegi teab midagi täpsemalt selle masina kohta, mida kodanik 524tda on pakkunud selles teemas: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Terv. J
E34 524tda
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
suvel oli küttekulu 8,5 L / 100 km
nüüd talve hakul on 7,7L / 100 km
Hoolduskulud on kah nii et isegi kui korraliku auto ostad arvesta esmaste kuludega 10-15 000 eeq. Kui tahad ikka äga heasse seisukorda viia. Mul endal läinud mingi 17,500 umbes.. ja nüüd lähi ajal tuleb umbes 4500ne remondi arve veel. Aga nuh ma läbi sõitnud ka juba mingi 15 000 km selle ajaga. Nii et natuke üle krooni km. Aga nu kui nüüd remondis käidud saab siis peaks mitmeks kuuks muretu ka olema ja km kogub kah juurde usinalt. Seega km hind aina kukub.
nüüd talve hakul on 7,7L / 100 km
Hoolduskulud on kah nii et isegi kui korraliku auto ostad arvesta esmaste kuludega 10-15 000 eeq. Kui tahad ikka äga heasse seisukorda viia. Mul endal läinud mingi 17,500 umbes.. ja nüüd lähi ajal tuleb umbes 4500ne remondi arve veel. Aga nuh ma läbi sõitnud ka juba mingi 15 000 km selle ajaga. Nii et natuke üle krooni km. Aga nu kui nüüd remondis käidud saab siis peaks mitmeks kuuks muretu ka olema ja km kogub kah juurde usinalt. Seega km hind aina kukub.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
losto kas sul on 524 või 525 diisel,oskan ainult nii palju öelda et 525 mootori jupid on jah kallimad aga 524 oma poole odavamad.näiteks kõrgsurvepump 525 oma 7500 aga 524 1500
ja tahaks teada mis sa seal remontisid nii suure summa eest,kui mul oleks ka olnud kroon km siis oleks ma saanud juba selle raha eest uuema seitsmese osta 


kuus silindrid ja 3 liitrit aga ikka jääb midagi puudu....
Raha annab ikka panna, kui tahtmist on. Mõni tahab autot täiesti korras hoida, teine suhtub nii, et "kui sõidab siis ära puutu". Fakt on see, et auto vananedes turuhind langeb, aga hoolduskulud jäävad või pigem kasvavad - kui tahad autot ideaalselt korras hoida.524tda kirjutas:losto kas sul on 524 või 525 diisel,oskan ainult nii palju öelda et 525 mootori jupid on jah kallimad aga 524 oma poole odavamad.näiteks kõrgsurvepump 525 oma 7500 aga 524 1500ja tahaks teada mis sa seal remontisid nii suure summa eest,kui mul oleks ka olnud kroon km siis oleks ma saanud juba selle raha eest uuema seitsmese osta
ei ütleks et 2.4td diisli hinnad viimase aastaga on langenud( pigem e30 2.4 diisel poweriga on hind tõusnud või mina vaatan valesti)hotwing kirjutas:Raha annab ikka panna, kui tahtmist on. Mõni tahab autot täiesti korras hoida, teine suhtub nii, et "kui sõidab siis ära puutu". Fakt on see, et auto vananedes turuhind langeb, aga hoolduskulud jäävad või pigem kasvavad - kui tahad autot ideaalselt korras hoida.524tda kirjutas:losto kas sul on 524 või 525 diisel,oskan ainult nii palju öelda et 525 mootori jupid on jah kallimad aga 524 oma poole odavamad.näiteks kõrgsurvepump 525 oma 7500 aga 524 1500ja tahaks teada mis sa seal remontisid nii suure summa eest,kui mul oleks ka olnud kroon km siis oleks ma saanud juba selle raha eest uuema seitsmese osta
näiteks on mul enda 524td e34 võimalus müüa suht hea hinnaga, kuid e32 730 ei saa ma selle eest mitte sittagi- kuitahes ta korras pole ja mis tahes ma veljed sinna alla panen.....Diislid maksavad ja ei lange nende hind niipea...