E34 M5

Nõuanded sõiduki soetamisel
34hz8
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 21.03.2006 18:21 40
Asukoht: Tallinn

E34 M5

Postitus Postitas 34hz8 »

http://rus.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 5fcdb65913
Pilt
tere kõigele!
Kas kegi teab see auto? või auto omaniku?
Võib olla kegi teab seda auto ajalugu Eestis
E39 525d M-paket, e38 728, e34 530 M-tehnick;
Kasutaja avatar
Toots
Huviline
Postitusi: 1367
Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas Toots »

Kasutaja avatar
marko323
Huviline
Postitusi: 1050
Liitunud: 14.08.2006 16:35 52
Asukoht: saue

Postitus Postitas marko323 »

kas see sama auto ei ole :?

Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Number tundub küll sama olema.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

marko323 kirjutas:kas see sama auto ei ole :?

on küll sama..
vigadest siis niipalju kui mina tean...

paagipump ~ 2500.- (5000 rpm ei anna piisavalt ette,mulle rääkis et chip peaks probleemi lahendama :D )
amort esimene ~ 1400.- (kolksub täiega,mingi koni reguleeritav pidi olema )
käigukasti puksid ~ 500.- (käigukang loksub)
käigukasti teise käigu sünkronisaator ~1000-2500.- (5000 rpm juures läheb raginaga sisse)
süüteluku põhi uus ~ 1000.- ( hetkel saab ainult nupust käima)
roolivõimendi voolikud ~ 2000.- ( kusagilt lekib)
keretõõd ~ 3-4000.-
käsipiduriklotsid ~ 200.- ( pidid läbi olemas)

nii et esialgu võid umbes 15 000-ga arvestada

hinnad on nii umbes pandud
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

lugedes eelmise lingi sisu, siis minul kadus küll isu ära.
Üks asi on seda osta... teine asi on et see korda teha. Arvestada võid vähemalt 30-40 000 kroonise väljaminekuga, et auto viisakasse korda teha. Tean seda, kuna ise seda hetkel üle elan diisli näol. Kuigi mul oli ta ostes palju korralikum, kui see m5. Nii et kui rahakoti peale tige ei ole , siis ei soovitaks seda isegi mitte oma vihavaenlasele :)
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ma ei tea, kas ainult tundub, aga külje pealt tehtud piltide järgi on velgede ET ka vale, koledasti on koopas kinni, peaks olema siiski natsa seespool. Loodetavasti pildid ei peta :roll:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

ostke parem 6-käigulise kastiga 3,8 ja saate omale korraliku pensionisamba :)
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Leho525tds kirjutas:
marko323 kirjutas:kas see sama auto ei ole :?

käigukasti puksid ~ 500.- (käigukang loksub)
Ei ole 500.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Aare kirjutas:
Leho525tds kirjutas:
marko323 kirjutas:kas see sama auto ei ole :?

käigukasti puksid ~ 500.- (käigukang loksub)
Ei ole 500.
nu need olid nii umbes pandud.. ei viitsinud ülitäpselt välja otsida.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

selle auto kohta võite infot küsida kasutajalt maddafaker. ühest kohast pärist ja isegi sõbrad - tuttavad vist ;)
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

AARE530 kirjutas:Ma ei tea, kas ainult tundub, aga külje pealt tehtud piltide järgi on velgede ET ka vale, koledasti on koopas kinni, peaks olema siiski natsa seespool. Loodetavasti pildid ei peta :roll:
Minu autol olid samad veljed all, istusid ideaalselt. Originaalis on nad toodetud E39 jaoks, kuid E39 offset peaks olema sama , mis E34.
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

Auto siis sõbra oma.Äsja saanud mootori remondi!Oleks endal see raha võtta , siis võtaks mõtlemata ära!
(OO==[][]==OO)
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Niih, esiteks ütleks leho525tds-le, kes oma isu kohta räägib, et kui pole raha auto kordategemiseks, siis pole ju mõtet seda autot ostagi, veel vähem kellelegi teisele soovitada see ostmata jätta. Praegune omanik sai sellest ka aru ja sellepärast seda müübki, et rahapuudus.

Autost niipalju, et tegemist tõesti on, kuid eelmistest postitustest tundub, et selle autoga polegi võimalik sõita, kui 5000ga käiku ei saa vahetada ja käsipiduriklotsid läbi on. Ja nende ukseliistude all oleva roostega ei tasuks ka üldse ringi sõita. Roolivõimu kohta ütleks niipalju, et kui nüüd iga 25a vana bmw tee peal kinni püüda ja näpuga üle roolivõimuvoolikute tõmmata, siis paljude puhul sul näpp kuivaks jääb? Minul on 5 BMW-d olnud ja igal olen pidanud roolivõimu topsi klambrid uued ostma. Minu meelest tal veel loiku alla pole jäänud roolivõimust.

Paagipump on tõesti läbi, sest nüüd ei tee enam piuksugi. Hind sinna kuskile 2000 kanti jääb tõesti, kuid arvan, et see varsti vahetatud, sest seisvat autot ei müü. Esiamort koliseb küll jah, kuid see ei tohiks nüüd küll tükki küljest võtta, et esimesed ära vahetada, kui juba sellise raha eest auto osta. Muidugi võib omanikuga selles summas alla ka tingida. Süütelukk on tõesti selline asi, mis läbi ja auto käivitub nupust. See on ta oma laiskus, et pole viitsinud sinna uut sebida. Samuti võimalus alla tingida. Käsipiduriklotsid kuluvad ka 2007a autodel ja neid tuleb nii või naa tihti vahetada. Pole ka just eriline väljaminek. Põhimõtteliselt süütelukk, amordid ja pump ära vahetada ja täiesti normaalne auto juba. Keretöid ja pukse võib vahetada siis, kui selleks raha ja aega on.

Lisaks on tal hiljuti Liguri juures mootor lahti kakutud, korda tehtud ja kokku lapitud, nii et sealtpoolt mingit pauku karta ei ole, kui korralikult hooldada ja normaalsuse piirides sõita. Sidur ka hiljuti vahetatud.
Eks see internetis vaatamine ja maa kuulamine on üks asi, teine asi on ise kohaleminemine, proovimine ja siis otsusta kas soovid või ei. Hind on läbirääkimiste küsimus, kuid selge on, et kui see auto oleks täielikult korras, oleks ka hind palju suurem. Eks nii vana autot ostest peab arvestama, et lisakulutused tulevad ja selle mõttega peab ka müüjaga rääkima minema ja hinna kokku leppima. Kõige kindlam variant minna kuskile teenindusse, kus auto üle vaadatakse ja loksutatakse ja siis saab täpselt teada. Foorumitest küsimine on üldjuhul nii, et üks kukk kireb ja siis kaagutavad kanad järgi. Mingi üldmulje saad, aga kui tõesti raha olemas ja soov sellist autot omada, siis mine vaata üle ja hinda ise või lase spetsialistidel seda teha.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

see auto tahab minimaalselt 40 000 kroonist investeeringut.
Rahapuudus on suhteline asi. Ma lihtsalt ei näe mõtet. Ühe auto alla olen juba 5 kuuga varsti 45k pannud. Teise auto alla pole mõtet lihtsalt samapalju panna. Kunagi ma kindlasti ostan M5. Siis kui mõni korralik müüki tuleb.
Lisaks sa unustasid mainida, et ka salongisoojendus tõõtab poolvigaselt, ja et tagumiste ismete peatoed ei tõõta elektriliselt, kuigi peaks.

Ja inimene kes seda vaatamas käis.
valuvelg kirjutas:käisin seda vaatamas :D see auto on projetki auto, mootori ülemine ost tiksus, õhulugeja volla puru, nahk armatuuri peal kokku tõmbanud(mõnestkohast kikkis, käikari hoovastik täitsa läbi, kõik 4 ust roostes, ainuke korralik asi oli nahkistmed, tagapeatoed ei töötanud millegi pärast :? see auto on korralikult läbu saanud :D et kes veel
vaatama tahab minna siis teate mis ees ootab :D auto väärtus minu silmis, max 35000eek
omanik muidugi ütles selle peale et, valuvelg oli mingi vana rondiga kohale tulnud ja tegelikult ei ole roostet nii palju. 35 000 ostaks minagi selle ära. Siis mul ei oleks kahju sinna alla raha panna :)

minupoolt aitab OT-st
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Tean, et nüüd tuleb läbu vist, aga kirjutan siia viimase postituse.

Kuke kiremise ja kanade kaagutamise ehe näide on leho viimane postitus, kus viitab kasutaja valuvelg kommentaarile. Justnimelt seda ma silmas pidasingi.

40 000 eest saaks selle auto tõesti prillikiviks, sest selle raha eest saab juba uut autot ehitama hakata.

Salongipuhuri pirtsutamist ma ei peaks selle auto puhul katastroofiks, samahästi võiks vaadata, et tagarehvid on suht kulunud vms. Mootori poole pealt kõik korda tehtud, nagu ma mainisin eelmises postis. Remondiarve tuli sinna 10 000-20 000 vahele, kui ma ei eksi.
Tagumiste peatugede mittetöötamine pole ka ilmselt selline viga, mille pärast peaks auto ostmata jätma. Tunnike elektriku juures on vast parem variant kui päev internetis või platside peal kolada ja otsida töötavate peatugedega M5-te. Muidugi mainimata, et jalaga segada neid M5-tesid siin Eestis pole, rääkimata väga korralikest.

See, et sa oma autosse nii palju oled investeerinud, on muidugi tore, sest ju sul siis korralikust korralikum auto, aga mina maksaks sel juhul 9000 kuus järelmaksu garanteeritud kvaliteediga auto eest, ja selle vana, mida peab remontima, annaks sissemaksuks või müüks sissemaksu raha saamiseks maha.

Ma ei tee sind ega sinu autot maha, lihtsalt ära löö ette hindasid, nagu sa oleksid sellesama auto juba ostnud ja selle korda teinud. Ja et selle autoga ei saa enne üleüldse sõitagi, kui pole autot pulkadeks kakkunud ja sinna 40 000 sisse matnud. Tegemist selle autoga on, kuid kõike ei pea korraga ära tegema. Samas ei määri ma seda autot kellelegi pähe, räägin lihtsalt seda, mida mina sellest autost tean, sest mina olen sellega sõitnud ja omanikuga tihti koos. Arvan, et see M5 tõmbab siiski pingis kõvasti rohkem kilovatte, kui mõni tavaline 525i või 535i ja sõidumõnu peaks selle raha eest olema küll ja küll. See oli minu viimane postitus siia. Kui huvi on, mine uuri ja proovi ;)
tds105
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 18.12.2007 08:48 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tds105 »

Mulle tundub,et mingit M5-e valikut nagu ei olegi.60kilo sellise pilli eest küll mingi raha ei ole.Kui saksast tahad midagi reaalselt ligi võtta pead 2xrohkem välja käima+transport.Ise bemmi fännid ja nüüd lastakse seda M-i nii alla ,et vähe pole :shock:
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

Naljamehed siin ikka koos.
Mehed-te räägite siin M5-st mis maksab 60000.- :?
Loota selle raha eest ideaalses korras autot on naiivne ja lapsik...
Minu 850 maksis 120000.- ja sisse on läinud sinna ca 150000.- Aga auto ei hakka veel niipea sõitma. Minu jutu point on,et sellist autot ei osteta igapäevaseks paarutamiseks. Nutta,et remondi peale võib minna ca 40000.- on mõttetu ja mittevajalik. Kui oleks praegu omal vaba raha ja aega üle-ma ei mõtleks viit minutit ka ja auto oleks juba Troosti hoovis ja laiali.
Samas mõningad asjad tekitavad ka kahtlusi. Ei sea kellegi(Ligur) pädevust kahtluse alla aga sellel mootoril 10-20000.- eest väga veenvat remonti ei tee. Võibolla plokikaane tihendi saab ära vahetada aga see on ka kõik. Minu silmis on tehtud mootoriremondile rõhumine pigem negatiivse varjundiga. Parem olgu juba kohviks aetud kui kellegi "abistav" käsi "uueks" teinud.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ligurit ma natuke tean ja tean ka seda, et viimasel ajal on sealt majast küsitud 300.- töö eest ka 1000 raha, seega 10-20 keegune töö võib ka olla 8000 väärt :D ja vist tasuks seal pigem ikka Lada mootoreid vihaseks ajada ja propelleriga mujale pöörduda.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

poole remondihinnas vb maksis kalpiregull , mis sellel mootoril väga igav tegevus pole.Mõnusalt powerit on küll ja edu ja jaksu müügiga.
Kasutaja avatar
nostrum
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 27.12.2005 22:38 37

Postitus Postitas nostrum »

ma olen auto omanik, see mida valuvelg kirjutas, see postitus on mingi pool aastat vana, auto pole sellisesi seisus nagu siis oli, tõepoolest, nipet näpet tahab tegemist ja seega pole ka hind väga suur, ja kus te seda 60-nd tuhandet nägite? auto hind on hetkel 75 tuhat, ja nagu eespool mainiti siin et bensupump läbi? ei olnud asi yldse selles, käisin patriku juures, ja selgus et jagaja kaan oli otsad andnud ja rooter samuti, samal päeval sai juba UM-ist uus toodud ja kokku pandud ja töötab ilusti, ja see et kinni poos vahepeal see oli ka arvatavasti tingitud sellest, sest enam pole kinni poond, siis tagaistmete peatoed ja soojendus... ma pole nendesse jõudnud lihtsalt süveneda, pole lihtsalt aega. Auto seisis pikemalt kuna oli tõesti mootori remondis, mootoriremont läks kokku kuskil 22 000 eeku, ja seal vahetati ära asjad mida vahetamist tahtsid, ja öeldi veel selle kohta et sellise aasta mootori kohta on väga ilus mootr seest. ja sis need amort ja käigukasti pandjad need pigem seisma jäänud raha taga hetkel, kuna on nii palju väljaminekuid et lihtsalt pole võimalik ja sellepärast olekski vaja auto ka maha müüa. Ütleme nii et uskuge parem maddafuckeri juttu kui nende teiste juttu kes on foorumist midagi lugend või autot kaugelt näinud.
see pole tõesti mingi 525 mida võib 30 tuhandega kätte saada.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

sorry aga kas tõesti oli Um-is kohe e34 m5 jagaja ja ja rootor võtta kohapeal! :?
Viimati muutis Veljo_V, 20.12.2007 20:09 43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Veljo_V kirjutas:sorry aga kas tõesti oli Um-is kohe e34 m5 bjaga ja ja rootor võtta kohapeal! :?
jagaja
12111725070 Cap 1(laoseis) 1381.89 F 1630.63
rootor
12111734110 Rotor 3(laoseis) 294.75 F 347.81

loodan et tootekoodidega ei eksinud :)

Tore teada et kõrgetel põõretel bensupumba tõttu tõrget polnud.
Kuid väljaminek oli probleemi lahendamiseks samaväärne.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Leho525tds kirjutas:
Veljo_V kirjutas:sorry aga kas tõesti oli Um-is kohe e34 m5 bjaga ja ja rootor võtta kohapeal! :?
jagaja
12111725070 Cap 1(laoseis) 1381.89 F 1630.63
rootor
12111734110 Rotor 3(laoseis) 294.75 F 347.81

loodan et tootekoodidega ei eksinud :)

Tore teada et kõrgetel põõretel bensupumba tõttu tõrget polnud.
Kuid väljaminek oli probleemi lahendamiseks samaväärne.
Ok minu viga :oops:
Kasutaja avatar
style-b
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21.12.2004 14:12 21

Postitus Postitas style-b »

hallo lasteaed.
Teema algataja küsis kas keegi teab autost midagi.
Tuleb välja et peale omaniku ja kastutaja maddafakeri ei tea keegi asjast midagi. Räägitakse seda mis keegi kuskil küla peal kuulnud on ja teine pool rahvast räägib seda mis ühe video tagajärjel arvab.

Tean eelmist omaniku ja praegune omanik on sõber. Tahate tegelikust olukorrast aimu saada tulge ja vaadake ise, mitte ärge kujutage asju ette omale.

Arvamust võiks ikka need avaldada nees kes TEAVAD tegelikult ka autost midagi. Mitte hakata arutama teemal kas UMis on tõesti Mi jupid kohe saadaval.

Palun väga, helistage omanikule. Leppige aeg kokku. Viige asi kontrolli kuhugi ja kes tahab kasvõi dünosse sinna samma Liguri juurde. Saate ka otse Liguri käest küsida kas regullis ainult klapid ära või tegi tõesti mootoriremondi (mina tean, et tegi, kuna töötab tuttav seal).

Autot teades ja omaniku tundes mina julgen soovitada selle raha eest seda autot küll.

EDIT: Minu pärast võiks selle teema kinni panna, teema algataja pole siit vist midagi tarka teada saanud. Kui tahab saab ju omanikule PS saata või helistada.
Viimati muutis style-b, 20.12.2007 21:33 31, muudetud 1 kord kokku.
| s6 c5 avant
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

style-b kirjutas:hallo lasteaed.
Teema algataja küsis kas keegi teab autost midagi.
Tuleb välja et peale omaniku ja kastutaja maddafakeri ei tea keegi asjast midagi. Räägitakse seda mis keegi kuskil küla peal kuulnud on ja teine pool rahvast räägib seda mis ühe video tagajärjel arvab.

Tean eelmist omaniku ja praegune omanik on sõber. Tahate tegelikust olukorrast aimu saada tulge ja vaadake ise, mitte ärge kujutage asju ette omale.

Arvamust võiks ikka need avaldada nees kes TEAVAD tegelikult ka autost midagi. Mitte hakata arutama teemal kas UMis on tõesti Mi jupid kohe saadaval.

Palun väga, helistage omanikule. Leppige aeg kokku. Viige asi kontrolli kuhugi ja kes tahab kasvõi dünosse sinna samma Liguri juurde. Saate ka otse Liguri käest küsida kas regullis ainult klapid ära või tegi tõesti mootoriremondi (mina tean, et tegi, kuna töötab tuttav seal).

Autot teades ja omaniku tundes mina julgen soovitada selle raha eest seda autot küll.
seega kõik vead mis teised siin välja rääkinud on , see on täielik pullikaka ? Siiamaani oli täitsa normaalne arutelu, millele ka auto omanik kaasa rääkis. Ainus kes lasteaia kohta tundub väärivat, oled sina :cool: .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
style-b
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21.12.2004 14:12 21

Postitus Postitas style-b »

Ei kulla Leho, pole midagi pullikakat.
Tõesti vead mida omanik kinnitas on olemas.
Pool jutust on tõesti pullikaka.
Ja ma ei viitsi vaidlema hakata OT-d tekitama. Lähen parem lasteaeda ära :)
| s6 c5 avant
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Ei tasu siis ise ka sama reha otsa astuda.
style-b kirjutas:Teema algataja küsis kas keegi teab autost midagi.
Räägitakse seda mis keegi kuskil küla peal kuulnud on.
style-b kirjutas:Tean eelmist omaniku ja praegune omanik on sõber.(mina tean, et tegi, kuna töötab tuttav seal).
Aga tõesti aitab.
Kõige pealt, kui teema algatajal on auto vastu huvi, vaadaku asi üle.
Ja kes teab midagi konkreetset auto kohta, siis palun.
Sellist juttu enam ei taha näha et "võib-olla tehti selle raha eest ühte või selle raha eest teist"
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Ka ise tean auto omanikku hästi ja tunnen ka eelmist omanikku.
Ära ju kõik mainitud,et auto vajab tegemist, aga on ka tehtud ju, nii, et pole ju väga mõtet mingit läbu siia tekitama hakata.
Eks kõikidel autodel on ikka vigasi ja teada ju, et M pole just kõige odavam ülal pidada.
Kõige ennem tuleks ikka auto ise üle vaadata ja veenduda kõiges :cool:
;) BMW 525i E34 93.a
Vasta