kuigi jah see teema võiks ostuabi all olla..
kütusekulu Tallinnas on keeruline alla 18l/100km saada, rohkem võib alati minna olenevalt jala raskusest. maanteel rahulikult kruisiga kulgedes saab veidi alla 10-ne hakkama, üldiselt ikka veidi üle 10-ne. hydro-amortide all mõtled milliseid ? tagumisi nivooamorte või EDC-amorte (elektriliselt seatav nn aktiivvedrustus) ? küljejoon peaks maaga paralleelne olema, tuksis nivood tõstavad end ülemisse asendisse. edc puhul peab nupule vajutades vedrustus jäigaks minema.
E38 sillad lagunevad, nagu igal teisel BMW-l, ühesõnaga ei midagi erilist. juppide hinnad on pisut kõrgemad, aga siiski samas suurusjärgus näiteks viiesega. samas sildadele "ringi peale tegemine" tähendab kindlasti viiekohalisi numbreid. tasub ka tähele panna, et edc- ja nivoo-amordid maksavad uuena 12k/tk.
käigukast peab vahetama sujuvalt ka täisgaasiga kiirendades, käiguvahetuse jõnksud-kolksud peaksid valvsaks tegema. kuigi ei maksa illusioone luua - kõik need autod on üle 200t km sõitnud ja kui kastis kunagi õli vahetatud ei ole, siis tõenäoliselt pikka pidu pole.. "kickdowni" tasub igal juhul proovida - mootor peab ühtlaselt pöördesse minema ja 6000rpm-ni välja jooksma. mootor peab käima palju ühtlasemalt kui R6 või V8. uuel/korras mootoril peaks "münt püsti jääma" ka täisgaasil

üldiselt autot ostes tuleks igal juhul teha UM-i 24p-test ja mootoridiagnostika.
750 on hea valik. kui vaatad mööda suurest kütusekulust ja jaksad teda hooldada. õnneks on E38 juba piisavalt levinud auto - kõike remonti ei pea enam esinduses tegema ja lammutustes on ka juba kola piisavalt saada
kulusid võid arvestada umbes nii: 100k-ga saab enam-vähem aparaadi.. kui sul on remondi jaoks 30-40k varutud, peaksid või sees olema (eeldusel, et mootori ja/või kastiremonti ei pea tegema

)