Sooviks arvamusi suverehvide valikul
Sooviks arvamusi suverehvide valikul
Aeg hakata autole suveks uusi jalavarje vaatama aga olen veidi raske valiku ees - milliseid?
Mõõduks siis 235/45 R17 ja allikaks äkki see Reifendirect.com.
Eesmärk oleks saada autole vaiksed märja ja vihmaga hästitoimivad jalavarjud.
Aga ... paluks nüüd foorumirahva arvamust järgmistest markidest:
Falken
Kumho
Maxxis
Maragoni
Pneumant
Fulda
Hankook
Lisasin küsitluse ka, vastajad võiks põhjendada, miks just selline valik.
Ülejäänud seal Reifendirect.com all on kas teada tuntud firmad või absoluutselt mingi sürri nimega tootjad. Välja toodud markide kohta aga ei oska ma midagi tarka arvata, et mis need endast kujutavad. Kuulnud nagu olen ... ja see on ka kõik.
Mõõduks siis 235/45 R17 ja allikaks äkki see Reifendirect.com.
Eesmärk oleks saada autole vaiksed märja ja vihmaga hästitoimivad jalavarjud.
Aga ... paluks nüüd foorumirahva arvamust järgmistest markidest:
Falken
Kumho
Maxxis
Maragoni
Pneumant
Fulda
Hankook
Lisasin küsitluse ka, vastajad võiks põhjendada, miks just selline valik.
Ülejäänud seal Reifendirect.com all on kas teada tuntud firmad või absoluutselt mingi sürri nimega tootjad. Välja toodud markide kohta aga ei oska ma midagi tarka arvata, et mis need endast kujutavad. Kuulnud nagu olen ... ja see on ka kõik.
Viimati muutis Indrek_M, 04.03.2008 21:49 53, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
Fulda Carat Exelero XL
Maxxis MA V1
Olen ka valiku ees kumba võtta.
Ootaks ka arvamust, kuidas need rehvid meie tingimustes toimivad.
Siit vaadates http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/index.html
tunduvad Fulda omad päris head ja ega Maxxis omadel viga pole.
Maxxis MA V1
Olen ka valiku ees kumba võtta.
Ootaks ka arvamust, kuidas need rehvid meie tingimustes toimivad.
Siit vaadates http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/index.html
tunduvad Fulda omad päris head ja ega Maxxis omadel viga pole.
Minu rohelisel on 2 aastat olnud all 225/45/17 Maxxis MA-Z1 ja nende pidamine on ikka väga eeskujulik, nii märjal kui kuival. EBK Cup sari nendega sõidetud ja ainult head sõnad. Suure miinusena märgin aga müra, mida see kuusekujuline muster suudab salongi tekitada. Kuigi mustrit on mul seal veel vähemalt kolme aasta jagu, mõtlen siiski müra tõttu need välja vahetada... Hobirallikale aga paneks vabalt sellised alla, kui mõõt klapiks.
Minu jaoks jagunevad Reifendirect'i all rehvid kolme rühma - odavad säästurehvid, pooltundmatud ja kvaliteetrehvid.Rain530 kirjutas:Miks mitte Nokian veel siia listi lisada, reifendirektis antud firma rehvidel väga soodsad hinnad ja ka väga palju kiidusõnu saanud rehv.
Eesmärk oli rohkem saada arvamusi pooltundmatutest rehvidest ... Nokian, Dunlop, Goodyear, Pirelli, Michelin, Continental, Bridgestone ... need on ikka klass kõrgemad rehvid nii hinnalt kui tõenäoliselt ka kvaliteedilt.
Säästurehvide proovimiseks ma veel vaimselt valmis ei ole



Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Omalt poolt julgen isegi Falkenit soovitada. Olid autol all üleeelmine suvi ja sai isegi Rapla kardirajal need rehvid proovile pandud. Pidamine oli piisav minu auto kohta, kuid siiski ainsa miinusena tooksin välja lõpu kiire ja ootamatu kulumise, mis minul kulmineerus 110km/h maanteel rehvi katki minemisega. Teisisõnu see rehv hakkas lõpus äärtest meeletult kuluma, kuni lihtsalt katki läks.Indrek_M kirjutas:Viimased kaks postitajat pole vist küsimusest aru saanud...
Minu poolt teema ammendatud - Falken FK 452 tellitud. Alla saan rehvid siis jagan muljeid.
Pirelliga seda probleemi ei olnud.
Jätkuks...Suhteliselt rumal küsimus - vaikus oleneb ikka konkreetselt mudelist ja mustrist. Võrrelda saab siiski mingit konkreetset rehvi mitte tootjat.
Mida tihedam ja rohkemate pikisoontega muster, seda vaiksem. Kalasabamustrid on lärmakamad.
Lärmakaks teevad rehvi põiki ja diagonaallõiked ning kummisegu. Samas diagonaallõiked suruvavad mustri vahelt vett välja ja annavad talle märjaga parema pidamise.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Mingist rehvitestist lugesin:chulo kirjutas:Jätkuks...Suhteliselt rumal küsimus - vaikus oleneb ikka konkreetselt mudelist ja mustrist. Võrrelda saab siiski mingit konkreetset rehvi mitte tootjat.
Mida tihedam ja rohkemate pikisoontega muster, seda vaiksem. Kalasabamustrid on lärmakamad.
Lärmakaks teevad rehvi põiki ja diagonaallõiked ning kummisegu. Samas diagonaallõiked suruvavad mustri vahelt vett välja ja annavad talle märjaga parema pidamise.
Müra põhjustaja on ratta veeremisel rehvimustrisse pressitud õhk. Üldiselt, mida suuremad kanalid, seda lärmakam rehv.
Indrek
Endale hankisin eelmine suvi Fulda exelero rehvid sama mõõduga, ainult ette panin vähe kitsamad ehk siis 225/45 kaitserandiga variandi. Suhteliselt vaikne ja mis põhiline ei otsi meeletult teed. Töötab väga hästi ka madalamatel temperatuuridel ja isegi lumel enne talvekate vahetust sai autoga liigeldud edukalt.
Jutt jumala õige. Kunagi ammu-ammu sai tööga seoses ühel rehvikoolitusel käidud, kus sarnane lause öeldi.Mingist rehvitestist lugesin:
Müra põhjustaja on ratta veeremisel rehvimustrisse pressitud õhk. Üldiselt, mida suuremad kanalid, seda lärmakam rehv.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
OT: tähenärijadiislijoodik kirjutas:Väitesse tuleks suhtuda kriitiliselt, sest sellisel juhul oleks tõene ka järgmine väide: tee ebatasused loksutavad autot, kuna nende kohal on õhk. Ehk eelmine väide oleks õigem, kui ta kõlaks nii: rehvimüra tekib rehvi mustri ja teepinna koosmõjust. Kui ainult õhk asjasse puutuks, siis müriseks märgatavalt ka ülestõstetud, õhus pöörlev rehv.

Veeremise all ongi ju peetud silmas rehvi kokkupuudet mingi pinnaga. Loogiliselt võttes teepinnaga. Kui pinda ei ole, siis veeremise asemel ratas pöörleb

Ja kuna müra tekitab mustrisse pressitud õhk, siis kokkupuutepinnata õhku mustrisse ei pressi.
Edaspidi - jäägem teemasse.
See väide oleks siiski veel õigem kui ta kõlaks nii: rehvimüra tekib rehvi mustri, teepinna ja õhu koosmõjustdiislijoodik kirjutas:Ehk eelmine väide oleks õigem, kui ta kõlaks nii: rehvimüra tekib rehvi mustri ja teepinna koosmõjust.

Nagu vilistamine ... on vile, on õhk ja on puhuja.
Noh muidugi on veel ka müra (vibratsioon), mis tekib lihtsalt ebatasasest teekattest aga selle edasi kandumine oleneb rohkem vedrustusest, auto heliisolatsioonist, rehvirõhust, rehvi profiilist. Aga see ei puutu antud kontekstis väga asjasse kui võrrelda samal teekattel sama profiiliga aga erinevaid rehve.
Indrek
Nokian NRY is the magic word. Minu 255mm lai NRY rull on väga vaikne ja pidamist jääb vihmaga ülegi. Kulumine on selline keskmine.
Ei saa hääletada ka, kuna kõik normaalsed nimed on puudu. Makaroni
Ei saa hääletada ka, kuna kõik normaalsed nimed on puudu. Makaroni

Viimati muutis Kustas, 29.02.2008 16:40 42, muudetud 1 kord kokku.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
ahh???diislijoodik kirjutas:E46-l 330-l on tehase poolt soovitatud 225/45R17 ja üle mõistuse halb juhitavus.

mul on nii suvel kui talvel 225/45R17 ja väga hea on... ei kisu ega uju erinevalt sõbra 245/35R18
e36 olid 215/65R16 ja ka need ujusid kuidagi ja kiskusid, lükkaks su väite täiega ümber!

On the 8th day, God created boost.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tire_companies
http://www.euroshina.com.ua/en/brands/
hiina kumme vist ei soovitaks eriti
fulda vist on hea, kui see test usaldusväärne on:
link
http://www.euroshina.com.ua/en/brands/
hiina kumme vist ei soovitaks eriti
fulda vist on hea, kui see test usaldusväärne on:
link
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
On halb juhitavus. Firmaks Continental, mitte tundmatud. Siiski 225/45 rehv istub täpselt 8" Style 44 peal ja kitsama panek jääks rõvedaks nn "saksa tjuuninguks". Peab vist olukorraga leppima, sest minu meelest on sobivaimad veljed e46 alldiislijoodik kirjutas:E46-l 330-l on tehase poolt soovitatud 225/45R17 ja üle mõistuse halb juhitavus. Normaalne oleks 205/50R17 (sellised on talvekad plekkvelgedel ja püsib hästi teel). Uued suvekad 225/45R17 asemele (valuvelgedele) tellisin nüüd 215/50R17. Kui sul teelpüsimise probleeme pole, siis unusta mu jutt ära.

Kel Falken 452 on kogemusi siis enamus muid enam ei vaata. Tegemist on põhimõtteliselt maailma parima hinna ja kvaliteedi suhtega rehvidega.
High-perfomence rehvid, üli hea pidavusega ja suhteliselt madal müratase. Olen kasutanud neid rehve mõlema auto all ja väga eri mõõtudega. Minu hinnang 5 palli süsteemis neile on 5+. Kiirusindeks Y(300km/h) peaks juba palju ütlema. Mitte miski ei pane mind mingeid good yeare vms tuntud ja üle makstud rehve ostma. Kui nüüd uskuda üht maailma suurimat rehvitesti saiti siis need samad falkenid panevad peaaegu kõigile pika puuga ära.
High-perfomence rehvid, üli hea pidavusega ja suhteliselt madal müratase. Olen kasutanud neid rehve mõlema auto all ja väga eri mõõtudega. Minu hinnang 5 palli süsteemis neile on 5+. Kiirusindeks Y(300km/h) peaks juba palju ütlema. Mitte miski ei pane mind mingeid good yeare vms tuntud ja üle makstud rehve ostma. Kui nüüd uskuda üht maailma suurimat rehvitesti saiti siis need samad falkenid panevad peaaegu kõigile pika puuga ära.
Seda saiti uurides ei ole Falken 452'le vastast. Igasugused Toyod ja muud kõvad kummikeemikud jäävad alla või samale tasemele.
http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/index.html
http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/index.html
Huvitav... mina pole sinna reganud ja näen kõike. Kui tahad hinnata siis pead regama.diislijoodik kirjutas:Viitad saidile, millelt regamata ei näe mitte essugi? Ilma hoiatamata väga paha komme. Avalikkuse jaoks on selliste argumentide väärtus 0-lähedane.
http://www.tyretest.com/
Võtad menüüst Summer car tyres ja uurid hinnanguid.