Vana viies seeria - sõita hea, pidada kulukas (E34)

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Vana viies seeria - sõita hea, pidada kulukas (E34)

Postitus Postitas Kalev »

http://www.autoleht.ee/node/1319

Võibolla keegi leiab iva.

Mulle meelids see lause: Kui on aga soovi endal näpud õliseks teha, siis on vana viiene hea valik, sest E34 lausa üllatab teinekord remontijasõbralikkusega. Enam remontija sõbralikumat autot ei teagi kohe;)
F11
Kasutaja avatar
Mürk
Klubiliige
Postitusi: 1070
Liitunud: 16.03.2008 17:08 13
Peamine sõiduk: T25
Asukoht: Rapla-Tallinn

Postitus Postitas Mürk »

Igati nõus!
Sõita on mugav ja edasiminek hea aga kui lagunema hakkab siis kraabi juuksed peast välja :D
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

Lisaks on valikus diislid – varasem 2,4 ja hilisemad 2,5liitrised jõuallikad. Enamiku jaoks taandub E34 puhul valik siiski kas 110 kW (150 hj) või 141 kW (192 hj) kaheliitrisele mootorile. Neid pakutakse ottomootoritest kaugelt enam ning praeguste diislikütuse hindade juures näevad vanal diislil mõtet vähesed.
Mina selliseid kaheliitriseid diisleid küll ei tea.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Seal lehekülhel liikudes oli huvitaval kohal e34- natuke imelik aga ok. Kuid millegipärast puudus seal jutt MB124 kohta ja ka teised Mb- ei tea miks neid pole?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Ma ei ütleks ,et kuluklas aga vbla olen harjunud hooldama ja tegema neid asju niitihti vms, vbla miskit vanemad mitsubishit ei peaks nii tihti remontima :P
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem :P
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mind jälle häiris lause, et V8 mootorid on janused. Kod. Pipar, loo autor, vist isegi kordas seda väidet rohkem kui korra.
Täiesti küündimatu väide. Pangu sinna kõrvale sama ajajärgu sama töömahuga mootoreid ja võrrelgu siis kulusid. M60 on üks ökonoomsemaid. Kui see janususe väide põhineb aga võrdlusel 1.2-liitrise mootoriga, ei sobi see autoajakirja.
Viimati muutis priitv8, 29.06.2008 17:07 49, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
jarmo
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 09.12.2006 20:29 13
Asukoht: Haapsalu/Puise

Postitus Postitas jarmo »

V8 pole nii janune midagi näiteks minu 3.0 V8 keskmine kütusekulu on 11 uskuge või mitte
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

darklight kirjutas:see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem :P
Ma väidan, et E28 on 4.62m pikk, E34 seevastu 4.72m pikk(sedaan 525i mõlemad). Teinekord kontrolli, kui midagi väidad :P

E39 on 4.78m ja E60 4.84m.

Ja M60ga sõidan ma pidevalt linnas, sealt ka keskmine kiirus 40km/h ja kulu 13.4 keskmisena. Pole öko, a päris rüüpaja kah mitte.
Viimati muutis veekaheksa, 29.06.2008 13:57 09, muudetud 1 kord kokku.
All good things come to those who wait.
KnX
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 03.10.2007 00:52 25

Postitus Postitas KnX »

Huvitav, miks M30 isegi mainimist ei väärinud?
kaspar
Huviline
Postitusi: 843
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaspar »

Kui päris aus olla siis m60 on isegi ebareaalselt öko. Minu 4.0 linnas vägagi hoogsa sõiduga on ca 15-16. Automaadiga oleks kulu ilmselt natuke suurem.

Eelmine A8 4.2q sarnase sõiduga oli üle 20l sajale rahulikult.
Kasutaja avatar
qpi
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 08.09.2006 17:50 50
Peamine sõiduk: Z4 35i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas qpi »

kaspar kirjutas:Kui päris aus olla siis m60 on isegi ebareaalselt öko. Minu 4.0 linnas vägagi hoogsa sõiduga on ca 15-16. Automaadiga oleks kulu ilmselt natuke suurem.

Eelmine A8 4.2q sarnase sõiduga oli üle 20l sajale rahulikult.
Ära unusta, et A8 on nelivedu.
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

veekaheksa kirjutas:
darklight kirjutas:see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem :P
Ma väidan, et E28 on 4.62m pikk, E34 seevastu 4.72m pikk(sedaan 525i mõlemad). Teinekord kontrolli, kui midagi väidad :P
kontrollisin, nähtavasti sinuga erinevatest allikatest lihtsalt. Ise üle pole mõõtnud :roll: mitmed allikad netis igaljuhul väidavad et e28 on 4801 mm ja e34 4719 mm, äkki seal on seda imelikkude stangedega usa varianti mõeldud siis või ei tea millest nii suur erinevus :roll:
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Vabalt võib olla erinevus just nendes stangedes.
Pilt
All good things come to those who wait.
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Ka mind on õnnistatud e34-ga, 2,5 TDS. igast otsast laguneb. Esisild on ikka täielik peavalu ja kõrgsurve pumbast ei räägigi, iga kahe kuu tagant saan pumba kallal nokitseda ja muud teemad sinna juurde, tagumised pidurid ka nadid nendel..ülevaatuselt saab läbi aga ei ole see, mis võiks olla. Teinekord võtab ikka pisara silma, odavam on kodus puhata kui autoga tööl käia ja raha teenida :D ma keevitan muidugi ca 1000 km nädalas läbi ka. tegemist on puhtalt asvaldi pilliga, seal on see masin laitmatu, väga hea juhitavusega ka suurel kiirusel ja mõnusalt vaikne. Aga kui juba kuskilt lagunema hakkab .. oi oi.. õnneks juppe saab ja ei ole väga kallid, samas vahetus intensiivsus on kõrge :P
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Mina vaidleks viimasele kodanikule vastu.

Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

a la 20a vana auto puhul, ei saa vist lihtsalt enam üldistusi teha, kas töökindel või mitte, sõltub juba iga isendi seisukorrast eraldi :P ma oleks võinud esimese 10k km-ga 50k raha ka panna kui kuskilt võtta oleks olnud :D
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Tarmo kirjutas:Mina vaidleks viimasele kodanikule vastu.

Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.
Krt Tarmo sul kül vedas minul pole ühelegi e34-le alla 10 k kuus läinud ja läbisõit on kuskil kõigil olnud umbes 3000-4000 kuus!
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

See oli see vana hea 524td ;) :D
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 905
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

Oma E34 M5 (mille esisilla jupid on samad mis tavalisel E34) vahetasin 2006 kevadel kõik õõtsad, stabika otsad, 2007 kevadel veel paralleelvarras, rooliotsad ja siiani kõik kenasti vastu pidanud, ei mingit kolinat vms :roll:
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

Ei saa ka nagu oma M5 yle kurta. K6ik, mis vahetatud, on vastu pidanud. Auto on muidugi viimase 3a jooksul ca 25k km aint s6itnud ka. :) Sinna sisse l2heb yks OMC ja Sauga EBK Cup ka.
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Vasta