1. leht 1-st
K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 24.01.2010 02:09 04
Postitas daqqer
Hakkan ostma BMW E60 530D.
* Kas oleks võimalik saada iDrive-st mingit infot auto kohta ? Hooldusi või... veateateid või midagi ?
* Või mis oleks paar tähtsamat asja mida just E60 või just 3.0D puhul eriti tähelepanelikult vaatama peaks ?
Tänud ette vastajatele
Ken
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 24.01.2010 11:09 12
Postitas mastergut
mina isiklikult jälgiks seda kui palju auto maksab ja palju ta remont vajab ,et hinna ja kvaliteedisuhe oleks paigas
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 24.01.2010 14:42 27
Postitas Roger
Idrive näitab sulle hooldused ja lihtsamate asjade veateated, valgustid, mootori probleemid.
Raiska 1000 millegagi ja mine UM-i, saad kõige advekaatsema vastuse mis ja kuidas.
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 24.01.2010 14:43 52
Postitas säku
täpselt, liiga soodsast hinnast ei tasu joobuda. kindlasti proovisõidul igasuguseid kolinaid tähele panna ja proovida igas asendis käiguasti (atm). Roolilati kohta tuleks pärida samuti.
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 25.01.2010 10:21 23
Postitas Alfonze
Idrivest hoolduste vaatamine on mõttetu tegevus (ehk siis ilma arvete, hooldusraamatu vms. olemasoluta ei saa sealt midagi tegelikkuses teada), see rohkem juhile meeldetuletuseks, resettimine vajadusel võtab 10 sekundit ja on mugavalt salongist ühte nuppu kasutades tehtav:-P Ehk siis kui täpselt teadmata, mis ja millal tehtud, siis võta igaks juhuks täislaks mahlade filtrite vahetus kohe plaani (esimese hooga mootoriõli koos filtriga ja siis juba vaikselt pidurivedelik, roolivõimuõli ja jahutusvedelik millaski, 150k+ km võiks ka automaatkasti õli vahetada, hoiatan, tegu kuluka ettevõtmisega, kuna filter põhja sisse integreeritud ja maksab ise sinna 3000+ juba, samuti mõistlik iga 60-80k km tagant diffriõli vahetada, see läheb ka ikka väga ropuks seal). Mina isiklikult elu lihtsustamiseks vaataksin masina ilma dynamic driveta, amordid stabikad, roolivõimusüsteem jne. on oluliselt lihtsamad, eriti pisut vanema ja odavama auto puhul. Lisaks on sportvedrustus piisavalt stabiilne, et DD pole kuidagipidi vajalik lisa, olen proovinud ja ei meeldi see, et auto jäikus pole koguaeg ühesugune, vaid aeg ajalt muudab sise ja välisküljel olevat jäikust kurvis sõites.
Kolinate kohapealt niipalju, et üldiselt on sillad suhteliselt hästi kestvad ja vidinad pole meeletult kallid (lemförderi tükid ilusti normaalse hinnaga saada), roolilatt on sildades ainus tegelik kulukas asi, lase see kontrollida ja on sillapoolepealt pilt ees. Kindlasti ka mootorile täielik diagnost. Lisad saad ise salongist läbi katsetada, hetkel head külmad ilmad, kõikvõimalikud soojendused jne. proovitavad. Miinuseks see, et ei saa konditsioneeri proovida, kuna alla +15 kraadi see IMO ei rakendu.
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 25.01.2010 12:27 04
Postitas Kuff
Umi testi kohta nii palju, et sai ka ostetud 530d 2001a ja 500km peale 24p testi lendas turbo ribadeks...

Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 25.01.2010 14:40 04
Postitas kimmo
Kuff kirjutas:Umi testi kohta nii palju, et sai ka ostetud 530d 2001a ja 500km peale 24p testi lendas turbo ribadeks...

Kurb, kuid 24p test ei sisalda endas kahjuks mootoridiagnosti...
Selle oleks võinud enne testi tellimist välja uurida, millistele probleemidele sa vastused saad - tegemist pigem üldseisukorra kontrolliga.
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 25.01.2010 14:58 40
Postitas Alfonze
See 24p test on jah nagu ta on, saab odavamalt ka teada teemad ja just olulisemad asjad. Lisaks ei näitaks ka mootoridiagnost reeglina turbo kohta midagi erilist, kui on viimasel piiril, siis on risk, muud midagi.
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 25.01.2010 18:09 34
Postitas TiitR
Huvitav küll. Diagnost näitab minu teada ära, kui suurt rõhku turbo veel lüüa suudab?

Kui aga jutt on "pilbasteks" turboga, siis näiteks võlli purunemist õli puudumise tulemusena diagnost tõesti ei näita!

Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 25.01.2010 18:43 51
Postitas Kuff
no võll käib seinast seina katkisel turbol

koos treila ja õli+filtrite vahetusega läks see nali ligi 15k maksma

Br turbost oli taastatud turbiin 8200
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 26.01.2010 09:53 45
Postitas daqqer
Okei, tänud asjalike vastuste eest.
Kui ma aasta, ls, ja muud infot saan siis ma postitan need siia.
Ken
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 31.01.2010 13:55 05
Postitas leits
Turbot saab ju eduliselt kontrollida diagnostikaga. Patrick on mulle turbo testi tgatahes teinud minu autole ning oli okay. Sellega peaks mingi eelaimduse turbost ju saama ? (tegu küll siis E39ga, kuid arvan, et see E60lgi võimalik)
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 01.02.2010 09:18 33
Postitas Alfonze
Turbo hetkeseisu saab kindlasti hinnata, aga mida iganes võib juhtuda peale kontrolli ja siis lendab. Eks keerukamate mootorite puhul peaks selle riskiga arvestama ja ega viimase raha eest ju autot osta, nagunii peab esialgne hooldus ja removaru olema olemas (E60 puhul profülaktilised hoolded ja teemad kuskil 10-15k eeku, lisaks võib vaja minna suht kohe piduritesse ja veermikku pisut raha).
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 02.02.2010 23:32 24
Postitas leits
Alfonze kirjutas:Turbo hetkeseisu saab kindlasti hinnata, aga mida iganes võib juhtuda peale kontrolli ja siis lendab. Eks keerukamate mootorite puhul peaks selle riskiga arvestama ja ega viimase raha eest ju autot osta, nagunii peab esialgne hooldus ja removaru olema olemas (E60 puhul profülaktilised hoolded ja teemad kuskil 10-15k eeku, lisaks võib vaja minna suht kohe piduritesse ja veermikku pisut raha).
Seda kindlasti, kuid mingi ülevaate sa saad tast. Kui ta ala seda testi ei läbi, siis võid üldjuhul julgelt järgmise juurde kõndida
A noh neil tasuks seda km jälgida, 200k km pealt uuematel ju vaja toda kübemefiltrit vaja vahetada, mis ei ole UMs just väga odav

Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 03.02.2010 16:18 31
Postitas Tsetseen
Rääkides kübemefiltrist, kas sellel on ka nö. puhastudperiood, et ala auto tossab nagu korsten mõned tunnid? Eile juhtus nii, täna enam polnud.

Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 04.02.2010 10:44 08
Postitas Raivo
No vahepeal seda põletatakse tühjaks jah. Et lühikesed otsad ja külmalt sõitmine mõjuvad kindlasti halvasti sellele. Mootor peab soe olema ja maanteel või pikemalt pöördeid hoides toimub see protsess. Siis võib ajuti ka küttekulu suureneda.
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 07.02.2010 12:35 17
Postitas Tsetseen
Kui palju maksab õhulugeja 3.0d e60nel? Otsisin realoem.com'ist koodi, aga ei suutnud välja otsida.. vin kood: WBANC71090B150825
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 07.02.2010 12:42 45
Postitas Henri.
Tsetseen, otsisin ise just M57N motole (küll 330d-le) õhulugejat poolteist nädalat tagasi:
BMWfans link sinu autole
detail nr 1 siis.
UM-s 2tk Tln-s kohal, 1tk Pärnus - artikkel: 13627788744 Õhukulumõõtja 5776.7.-
www.h2.ee pakub 4638.54.-
Niipalju veel vihjeks, et Boschi maaletoojalt (
Bakt) peaksid UM hinnast praktiliselt poole hinnaga selle kätte saama kui varuosakoodiga kohale lähed. (Eelmine nädal sai küll viimane kohapealolev ära võetud).
Re: K: BMW E60 530D mida jälgida ostmisel ?
Postitatud: 07.02.2010 14:34 30
Postitas Tsetseen
Tnx hea ülevaate eest!