1. leht 1-st
428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 25.03.2010 20:00 24
Postitas coley
http://www.auto24.ee/used/627228
Oskab keegi tark rääkida lähemalt antud masinast ja üldse 7'er 4.0 diislitest.
Tean, et tüüpviga pidi olema õlipumba miskid poldid pidid ära kukkuma?
Mida peaks jälgima veel (Lisaks UMi 24p testile)

Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 25.03.2010 20:12 33
Postitas TiitR
Kas tegu pole sama autoga, mis autod.ee -s müüdi?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14185121
Edit: my bad...see ju shadowline, autod.ee-s aga kroompaketiga.
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 25.03.2010 20:13 22
Postitas Oleg P
Otsingut kasutades leiad 4.0d kohta päris palju infi, nt
siin .
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 25.03.2010 22:39 41
Postitas coley
@ TiitR: Jap erinevad autod - üks on oli must ja teine on sinine (näiteks)
@ Oleg P: Aitäh jah sedasama teemat ma lugesingi kust ma seda õlipumba poltide juttu võtsin, neid teemasid oli veel aga kõik need pärinesid aastast ~2007 kus sama masin maksis veel üle 200K.
lootsin veidi värskemat infot!

Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 26.03.2010 12:57 50
Postitas Alfonze
Suht huvitava minekuga on need V8 diislid ja 2 turbo hääl pole ka kurta:-) Kunagi kui 5,4 V12 omasin sai proovitud ja algus on vaat et teravamgi, sest see 560Nm on juba päris mõnus number. Samas arvestades auto vanust ja keerukust, siis ma valiks ikkagi V12 isendi, olgugi, et igapäevakulu küttele pisut suurem, on kohti mis lennata võivad kordades vähem.
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 26.03.2010 15:45 10
Postitas coley
kui nad teeks V12 diisli siis võtaks selle...
aga jah küttekulu vahe 5,4i V12 vs. 4,0d V8 on tegelikult pisut rohkem kui ainult "pisult".
Vahepeal käis mõte ka 3.0d R6 mootoriga isendit vaadata aga enamus neid on nii romud ning varustusaste on ka suhteliselt kesine, nimelt on mul teatud nimekiri ees mis PEAKS masinal olema.
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 26.03.2010 16:14 02
Postitas iisak
coleybwoy kirjutas:
aga jah küttekulu vahe 5,4i V12 vs. 4,0d V8 on tegelikult pisut rohkem kui ainult "pisult".
Üks asi on tehaseandmed teine asi on tegelikkus.
Mulle jääb täiesti arusaamatuks see paaniline hirm V12 kütusekulu ees.
Kas tõesti see paar liitrit kokkuhoidu kaalub kõik muu üles?
Diislile pihustit 6400.- või pumpa 19000.- või rihmaratast 7000.-eest osta on muidugi oluliselt lõbusam.
Kui keegi viitsiks selle kilomeetrihinnaks ümber konventeerida...
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 11.04.2010 21:20 10
Postitas sigaelmar
Kuna töötan ise autode remondialal siis julgen ka väita, et tasuta lõunaid pole olemas - see mida maksad diislil kütte eest vähem, maksad hiljem remondiga topelt kinni. Alustades kasvõi hoolete hinnast. Suured bensiinimootorid on enamasti pommikindlad, olenemata isegi automargist. Olen omanud 5,4 V12 BMWd ja võin õelda, et ei kujuta ette paremat võimsuse/töömahu ja ökonoomsuse suhtega autot.
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 11.04.2010 22:57 27
Postitas pancho villa
coleybwoy kirjutas:
Vahepeal käis mõte ka 3.0d R6 mootoriga isendit vaadata aga enamus neid on nii romud ning varustusaste on ka suhteliselt kesine, nimelt on mul teatud nimekiri ees mis PEAKS masinal olema.
ja vaat enamus kolmeseid tahmasid on romud, kuna ülalpidamiskulud on teinekord suht müstilised, varustusastme koha pealt vaidleks vastu, isiklikult ei ole plankusid eriti müügil näinud, enda omal tahaks vast pakettaknaid juurde ainult.
aga jah, peale kaheaastast 730d omamist, mis sai väga korralikuna ostetud ja peale selle ajaga ca 70-80 kilo allapanekut olen täiesti kindel, et oleks pidanud 740 ostma.
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 12.04.2010 09:07 02
Postitas TarmoV12
peale kolmeaastast V12-kogemust võin ka kinnitada, et tegemist on tõesti "pommikindla" mootoriga .. eelmisel autol tuli vaid kahe aasta jooksul ühte drosselklappi ja veepumpa vahetada, kõik muu on olnud tavapärane hooldus (õlid-filtrid-küünlad jms). praegusel olen natuke vähem kui aasta jooksul vahetanud vaid küünlad, õhutorud ja "mahlad" ..
pean endiselt mõistlikuimaks variandiks 4,4 V8-t, aga V12-s on see mingi eriline võlu, mida teistel pole
diislitega on liiga palju agasid .. aastased läbisõidud peavad ikka väga suured olema, et see ennast kuidagimoodi ära tasuks .. 4,0 vaevalt et üldse kunagi

..
.. ja 4,0d TEEB traktori häält võrreldes bensukaga .. tehke kapott lahti, siis on eriti hästi kuulda

Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 12.04.2010 09:11 02
Postitas Veljo_V
TarmoV12 kirjutas:
diislitega on liiga palju agasid .. aastased läbisõidud peavad ikka väga suured olema, et see ennast kuidagimoodi ära tasuks .. 4,0 vaevalt et üldse kunagi

..:
Usu mind et tasub ja kui sa ütled et 4,0 teeb traktori häält siis sa pole traktorit kuulnudgi!
Lihtsalt iga mehe enda asi eks need v12 ja v8 diisel on jah mõlemad tegelikult kulukad ja ärga hakkake kohe neid pumpi ja pihusteid kartma-jutust sai aru nagu neid lendaks päevast päeva, tegelikkuses aga ei ole nii!
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 13.04.2010 16:23 39
Postitas Toots
Tuttav sõidab 740 diisliga juba 2.5 aastat ja pole seal suurt midagi pidanud vahetama,peale korrapäraste hoolduste,mõne sillaosa ja rehvide. Endal ka hetkel V8 diisel (küll mitte bmw) ja ei põe küll nende remondi/hirmujuttude pärast.Remondirõõmude jaoks on mõned teised automargid,mida siinkohal välja tooma ei hakkaks,kes teab,see teab. Aga see vääne,mis v8 diislil on,on ikka midagi väga mõnusat

Ühesõnaga ei tasu karta V8 diisleid,tuleb lihtsalt enne ostu veenduda asjade korrasolus,nagu iga teisegi autoga!
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 13.05.2010 23:42 25
Postitas wunderbaum
kuskil eespool ka sama auto ära mainitud,et kõrvalistuja külg ära pahteldatud
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 18.05.2010 00:45 37
Postitas Tauri_K
wunderbaum kirjutas:kuskil eespool ka sama auto ära mainitud,et kõrvalistuja külg ära pahteldatud
And so? Kui töö on korralik siis y not? 75% Autodest on mingilmääral savi all.Ja ning kui pole siis lihtsalt mädanevad.Kui masin juba ikka 5-6a ja rohkem eestis veerenud siis mida sealt oodata on ?
Re: 428THM E38 740d '01 - Tartu
Postitatud: 18.05.2010 00:53 09
Postitas wunderbaum
ära nüüd riidle kule..ma lihtsalt mainisin,ja asi selles oligi,et ei olnud korralikult tehtud,ilmselt lainetas vm