K: juhtme vedamise kohta kysimus
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 14.04.2006 10:19 43
- Asukoht: Tallinn
K: juhtme vedamise kohta kysimus
On plaanis audio süsteemi täiendada väheke oma e36'l, praegu on puudu vaid supakas ja võim... kysimus siis selline, et kuidas vedada toite juhe võimendisse ja kas otse aku pealt ja kuidas teha seda E36'l ja kas oleks võimalik teha nii, et sisu ei lammutaks kuidagi ja puurida ei oleks ka vaja. PALUN NÄPUNÄITEID !!! Aitäh !
Aku pealt ikka. Mina endal vedasin kindalaeka alt. Kui sealt kõrvalistuja jalge alt matt üles võtta siis hakkab sealt paistma metallist ring. Minul tuli see peale paari haamri lööki lahti ja sealt vahelt vedasingi. Pärast panin silikooniga uuesti kokku. Kui sul nii lihtsalt ei lähe pead äkki puurima natuke aga juhe tuleb otse aku alt välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 14.04.2006 10:19 43
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 14.04.2006 10:19 43
- Asukoht: Tallinn
Matinaator101 kirjutas:kui kaua peaks normaalne aku vastu soundi kuulamisele supaga kui kuulata sõidu ajal ?
või siis teisel juhul kohapeal mittetöötava mootoriga kui akut generaator ei lae ?
sõidu ajal ei tohiks tühjaks saada, juhul kui auto ja muusika voolutarbimine ei ületa generaatori väljundvõimsust (~90-120A).
kohapeal sõltub 100% akust juba. kui tahad akut säästa osta kõrge kasuteguriga digivõim, kuna a/b klassi võimud on kasuteguriga ~60-70%
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Woofri võimendi on igal juhul mõistlik läbi kondensaatori paigaldada. Muidu hakkavad tuled ikkagi vilkuma tõenäoliselt. Ükskõik kus kohast sa selle voolu ka ei võtaks. Woofri jaoks samas ainuke õige koht voolu võtmiseks on aku pealt. Ja kindlasti mitte unustada panna vahele kaitset! Nii 10-20cm kaugusele akukontaktist. 320 ja suuremate mootorite puhul on aku pagassis ja siis on tõesti lihtne tegutseda. Kui aku ikkagist mootoriruumis, siis kasutaja wzyx mainis kõige parema koha ära juba mida kaudu vedada juhtmestik. Mõistlik on see siis sealt kindalaeka alt läbi tuleseina surada ning vedada plastikust polsterduse alt mööda külge pagassi. Eemaldada tuleb selle jaoks jalgade juures nurgas olev originaalkõlarit kaitsev plast, siis ukseaugu/aukude all olev liistuplast, tagaiste ning kupee puhul ka tagumine seinapolster. Peale nende asjade eemaldamist peaks olema võrdlemisi lihtne juhe ära vedada.
Vajadusel mingi kompensatsiooni eest võin selle töö sinu eest sulle ära teha
Akuks tasub autole minimaalselt leida miski suurema mahutavusega diiselauto aku. Parema oleks miski optima või muu sarnase tootja kuiv/geelaku.
Vastupidavuse kohta... Mul endal on autos 2200W peak võimsusega süsteem, RMS'i on kusagil 1000W kanti. Sõites aku tühjaks ei lähe, võiks mainida, et isegi laeb päris korralikult.
Akuks on autol hetkel mingi 75Ah diisliaku. Selle pealt kannatab volüüm kusagil poole peale keeratuna kuulata seisva autoga umbes 2-3h, peale seda auto läheb vaevu käima...
Vajadusel mingi kompensatsiooni eest võin selle töö sinu eest sulle ära teha

Akuks tasub autole minimaalselt leida miski suurema mahutavusega diiselauto aku. Parema oleks miski optima või muu sarnase tootja kuiv/geelaku.
Vastupidavuse kohta... Mul endal on autos 2200W peak võimsusega süsteem, RMS'i on kusagil 1000W kanti. Sõites aku tühjaks ei lähe, võiks mainida, et isegi laeb päris korralikult.
Akuks on autol hetkel mingi 75Ah diisliaku. Selle pealt kannatab volüüm kusagil poole peale keeratuna kuulata seisva autoga umbes 2-3h, peale seda auto läheb vaevu käima...
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 14.04.2006 10:19 43
- Asukoht: Tallinn