fm antenni lahendused
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
fm antenni lahendused
...Ma nüüd ei tea kui tehniline see teema oleks, aga kuidas on foorumlastel lahendatud raadio antenni levi. Ses mõttes,
et originaal, tagaklaasi sees olev antenn ei võta
eriti väljas pool linnasi signaali kuigi puhtalt. Ei taha nagu auku
pleki sisse teha. Kuidas oleks nn. kalasaba antenniga, kas seda
pannakse ainult esindustes.
Veel olen näinud et mõnel on tagaklaasi küljes selline nagu tavaline
antenni jupp, on see magnetiga või on auk klaasist läbi kuidagi tehtud.
Oleks tore kui keegi pakuks variante antenni installiks.
Kõik mõtted on teretulnud, välja aravatud auk plekis idee.
et originaal, tagaklaasi sees olev antenn ei võta
eriti väljas pool linnasi signaali kuigi puhtalt. Ei taha nagu auku
pleki sisse teha. Kuidas oleks nn. kalasaba antenniga, kas seda
pannakse ainult esindustes.
Veel olen näinud et mõnel on tagaklaasi küljes selline nagu tavaline
antenni jupp, on see magnetiga või on auk klaasist läbi kuidagi tehtud.
Oleks tore kui keegi pakuks variante antenni installiks.
Kõik mõtted on teretulnud, välja aravatud auk plekis idee.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Arvad -=patrik=- et selles on ainult asi. See oleks muidugi tore. On siis tõesti originaal võimendi nii võimas?patrik kirjutas:antenni võimendi toide puudu= s..t maki paigaldus
Kas on teada äkki selle juhtme värvus või on mingi joonis asja kohta kusagil sahtlis. Oleks väga tore, asuks kohe kontrollima.
Kui selline juhe olemas on, oleks see vist mõttekas ühendada auto maki el. antenni voolu otsa külge. Hmm. Segadus...või pidevasse toitesse nagu auto makk.

-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
enne kui ise makki sisse panete mõelge, mida teete. toitejuhtmed jooksevad kõigepealt taha istme alla ja sealt ette kaitsmeplokki. kui seal juhtmed sulavad siis pikalt ja palju. korda tegemine maksab umbes viis-kuus korda rohkem kui maki paigaldus kuskil firmas näiteks
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Ennem kui hakkad auke puurima, käi antenniga patriku juures. See originaal võtab väga hästi. Mul E34'ga on kuulde praktiliselt kogu Tallinn-Pärnu vaheline ala ja makk tavaline odav pioneeri kassettipann.
Eelmise omaniku poolt oli kah auk puuritud plekki ja välisantenn pandud
, kuid tegelikult oli vale maki install, mille pärast sisemine ei töötanud.
Eelmise omaniku poolt oli kah auk puuritud plekki ja välisantenn pandud

Tere
Mingitel andmetel loetakse enamlevinud sõiduautodel esimeset piilarit ka B piilariks. See loogika tuleneb nendest autodest, kus on A piilar esiklaasi keskel. Aga üldjuhul loetakse ikka autol reaalselt peal olevaid piilareid. Huvitav teema on ka muidugi näiteks Mazda RX8. Kas sellel autol on A ja C piilarid (st B on puudu) või loetakse ikka, et tal on ainult A ja B piilar?
Parandage kui eksin ;)
jJanno
Eest hakkad lugema "aknaposte" A > B > C. Järelikult C on tagaukse ja tagaklaasi vahel.Ailer kirjutas:Vabandust minu võhikluse pärast, aga Kus se c piilar on? :oops:
Mingitel andmetel loetakse enamlevinud sõiduautodel esimeset piilarit ka B piilariks. See loogika tuleneb nendest autodest, kus on A piilar esiklaasi keskel. Aga üldjuhul loetakse ikka autol reaalselt peal olevaid piilareid. Huvitav teema on ka muidugi näiteks Mazda RX8. Kas sellel autol on A ja C piilarid (st B on puudu) või loetakse ikka, et tal on ainult A ja B piilar?
Parandage kui eksin ;)
jJanno
exTouring
Pioneeridega, niipalju kui ma neid vanasti pidasin (enamasti odavama otsa asjad), on mul eranditult hea kogemus just tüüneri kohapealt. Olgu see heli nagu ta oli, aga raadiot võtsid nad väga hästi. Super kombinatsioon oli kunagise E30 coupe peal Boschi teleskoop el.antenn tagatiival koos Pioneeri CD-mängijaga. Tartu-Tallinn maanteel võis juba vaat et Mäos endist V6-t kuulama hakatahillarr kirjutas:kuulde praktiliselt kogu Tallinn-Pärnu vaheline ala ja makk tavaline odav pioneeri kassettipann.

Samasse auku pandud odav Clarion aga oli selgelt kapriissem.
Mida ma tahan öelda, et odav pioneeri kassetipann ei pruugi olla sugugi miinus selle koha pealt.
paistab et see antenni süsteem on mõlemal pool või??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=30
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=30
F01 :)
Seal on ju kirjas, et on ANTENNA-DIVERSITY, siis on karpe rohkem jah (antenne ka muidugi).Ailer kirjutas:paistab et see antenni süsteem on mõlemal pool või??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=30
Tavaline on see http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=30
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See lugu räägib ka diversity-antennist, mis on lisavarustus, mitte pole igale autole paigaldatud!Olts kirjutas:Vaadake SIIA ka, polegi see BMW antenn nii lihtne.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Paistab et paljudel bmw omanikel on autoraadio vastuvõtuga probleeme.
Toon siia ära siis maki pistiku skeemi ja juhtmete värvused, mis kuhu ja kuhu mis.
Kahjuks ei oska ma seda välja lugeda, et milline see antenni võimendi juhe on. (mõned read tühjad
)
Paluks -=patriku=- kommentaari asja kohta.

Toon siia ära siis maki pistiku skeemi ja juhtmete värvused, mis kuhu ja kuhu mis.
Kahjuks ei oska ma seda välja lugeda, et milline see antenni võimendi juhe on. (mõned read tühjad

Paluks -=patriku=- kommentaari asja kohta.

Viimati muutis erik, 30.01.2006 17:29 57, muudetud 1 kord kokku.
Olen veel kuulnud juhuseid, kus need metallribade kinnitused klaasi küljes on oksüdeerunud olnud. Ja parempoolne väike karp (Sperrkreis e. Trap Circuit) peab kindlasti massi andma, muidu pole vooluring täielik. See on tegelikult filter, mis ei lase raadiosagedusi auto massi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ma olen nüüd siin neid antenni teemasid jälginud ja üritanud oma probleemile lahendust saada, aga siiani pole see õnnestunud.
Probleem siis loomulikult sama- äärmiselt kehv levi.
Autoks e34 touring. Ostsin auto ilma raadiota seega pole mul seal leiduvatest pistikutest õrna aimugi, kuidagi suutsin uue raadio siiski ühendada, kuid raadio vastuvõtt äärmiselt kehv.
Ükspäev lammutasin auto istmete vahel oleva konsooli laiali ning leidsin sealt veel ühe antenni juhtme mis jookseb tagant ette aga ei ulata päris raadioni.
Nüüd on mul kaks antenni juhet.
Leidsin c-piilarist ka antenni võimu üles, kumba antenni ta võimendab?
Ning veel küsimus, kui ma ei suuda sealt raadio tagant seda antenni võimu juhet leida, kas siis poleks võimalik talle otse voolu vedada? nimelt on mul helivõimendi kohe antennivõimendi kõrval ja sealt oleks hõlbus toide võtta.
Probleem siis loomulikult sama- äärmiselt kehv levi.
Autoks e34 touring. Ostsin auto ilma raadiota seega pole mul seal leiduvatest pistikutest õrna aimugi, kuidagi suutsin uue raadio siiski ühendada, kuid raadio vastuvõtt äärmiselt kehv.
Ükspäev lammutasin auto istmete vahel oleva konsooli laiali ning leidsin sealt veel ühe antenni juhtme mis jookseb tagant ette aga ei ulata päris raadioni.
Nüüd on mul kaks antenni juhet.
Leidsin c-piilarist ka antenni võimu üles, kumba antenni ta võimendab?
Ning veel küsimus, kui ma ei suuda sealt raadio tagant seda antenni võimu juhet leida, kas siis poleks võimalik talle otse voolu vedada? nimelt on mul helivõimendi kohe antennivõimendi kõrval ja sealt oleks hõlbus toide võtta.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;