e34 orginaal võimendi
e34 orginaal võimendi
probleem siis selline et helisüsteemis väike rike. kui panen maki tööle siis heal juhul mõni aeg töötab ja siis enam kuulata ei saa. makk nagu mängib aga hästi vaikselt ja krabiseb kui kõvemaks keerata. vahetasin makki kah aga ikka sama lugu. niisiis kahtlustangi võimendit. tahaks võimu üldse vahelt ära võtta. võimul 2x12 pistik. kas saab mingi üleminekuga pistikud kokku panna(et kõlarid otse makist tuleks) või pean hakkama uusi juhtmeid vedama?
või on kusagil mujal kala sees?
või on kusagil mujal kala sees?
Mul kunagi oli ka selline viga et mingid kanalid kadusid ära ja hakkasid krabisema. Lammutasin siis võimendi välja ja mis selgus: Kuna keegi kunagi tagatiivale antenni ratsinud siis seda mööda tilkus vesi võimendi peale. Võimendil peal sihuke pistiku pesa kuhu on mingi tämbri moodul või midagi sisse pistetud ehk kinnine süvend kust vesi ära ei voola. no ja seal jalgade vahel siis loksuski selline sentimeetrine kiht vett. Valasin vee välja puhastasin Contact WH-ga ja ladusin kokku tagasi. Teibiga teipisin igaks elujuhtumiks veel kile peale et enam sealtkaudu vett ei saaks ja asi käib nüüd juba vähemalt aastapäevad tõrgetetta.
BMW E34 525i touring
nemps kirjutas:Mul kunagi oli ka selline viga et mingid kanalid kadusid ära ja hakkasid krabisema. Lammutasin siis võimendi välja ja mis selgus: Kuna keegi kunagi tagatiivale antenni ratsinud siis seda mööda tilkus vesi võimendi peale. Võimendil peal sihuke pistiku pesa kuhu on mingi tämbri moodul või midagi sisse pistetud ehk kinnine süvend kust vesi ära ei voola. no ja seal jalgade vahel siis loksuski selline sentimeetrine kiht vett. Valasin vee välja puhastasin Contact WH-ga ja ladusin kokku tagasi. Teibiga teipisin igaks elujuhtumiks veel kile peale et enam sealtkaudu vett ei saaks ja asi käib nüüd juba vähemalt aastapäevad tõrgetetta.
kas touringul asub võimendi samas kohas kus sedaanil?
juhtmed on korralikult kinnitatud. võtsin kah võimu maha aga minu silm küll seal mingit riket ei tuvastanud. tegelikult oleks siiski rohkem huvitatud võimu vahelt ära ühendamisest. kuidas oleks kõige lihtsam. vaatasin veel juhtmete värvusi mis tulevad kõlarist ja lähevad võimu aga seal küll mingit süsteemi ei olnud. kõik juhtmed läksid sisse sealt kust juhtus
äkki on kellelgi mingi skeem juhtmete kohta?

ma usun küll et osadel kõlaritel on ka sinul sagedusfiltrid vahel. Tegelikult kuna originaalkõlaritega nagunii mingit head "tümpsu" ei saa on lihtsam ilmselt võim korda teha. Iseenesest seal sees pole mitte midagi. Ehk siis ribafiltrid ja lõpukivid. Lõpukivid olid ka vist mingid tda2003 või tda2005 mis uuena poes maksavad vast mingi 25EEki. Mingisuguste crossoverite vaheletoppimine ja juhtmete ratsimine läheb ilmselt oluliselt kallimaks. Kuna kõlarid ise on suht kehvad siis tulemus ilmselt ei vasta ootustele.
BMW E34 525i touring
Re: e34 orginaal võimendi
Tegu küll vana teemaga aga endal ka sarnane probleem. Sedaan kerega auto ja peale pikemat seismist raadio enam korralikult ei mängi. Hästi vaikselt ja kõvemaks keerates ragiseb ja krabiseb igatmoodi.
Algul arvasin, et kõlarid kuidagi lühises vms ja uurimise käigus leidsin ka selle võimu üles. Kas on mõtet lasta seda korda teha või mis selle väärtus tänapäeval ka on ?
Algul arvasin, et kõlarid kuidagi lühises vms ja uurimise käigus leidsin ka selle võimu üles. Kas on mõtet lasta seda korda teha või mis selle väärtus tänapäeval ka on ?
TEL 57703395