1. leht 1-st
aku tühi
Postitatud: 15.02.2008 17:04 05
Postitas gun1
kas e38 2000a tohib omal käel aku maha võtta ja laadima panna. ma mõtlen et kas kompuutrite ja maki süsteemidega midagi juhtub. ootan abiselles küsimuses.
Postitatud: 15.02.2008 17:16 16
Postitas aise
ei juhtu midagi, kui võttad korralikult ära mitte ei särista.
Postitatud: 15.02.2008 20:19 15
Postitas joffe
Küsimus: kas tohib akut laadida auto peal klamma lahti ühendamata? Mingi postitus andis vist lubava joone sellel teemal.

Postitatud: 15.02.2008 20:22 42
Postitas virx1
Ise ma olen küll vahest sedasi laadinud ja midagi pole juhtunud.
Postitatud: 15.02.2008 20:31 58
Postitas joffe
Oligi nagu mõne mehe jaatust selle asja kinnituseks vaja! Asi selles, et olen ka ise praegusel ja ka eelmisel (E28-l), kus aku kapoti all, niimoodi laadinud ja tegelikult ei näe selles probleemi. Kui on kellelgi vastuväiteid, palun julgelt

sõna võtta ja kui vaja, liigutage kas või uude teemasse, sest asi on tegelikult eriti praegu külmemate ilmadega nendele, kes pidevalt lühemaid otsi teevad, suhteliselt aktuaalne!
Postitatud: 15.02.2008 20:52 23
Postitas dan666
oma e34 panin isegi krokodillidega teise auto peale ei juhtunud midagi aga ei soovitaks ikkagi kellelgi nii teha. parem jah aku maha või sleppi.

Postitatud: 15.02.2008 21:13 35
Postitas joffe
Ei saa nüüd aru, kas krokudega võtsid või andsid voolu. Andnud olen isegi paar korda, enne käivitamist muidugi teise akut tsipa laadides. Aga miks sleppi- kas pakud seda varianti juhuks, kui genekas läbi ja aku juba tühi? Endal oli vanaga juhus, kui harjad "läksid" ja sõitsin niikaua, kui bensupump veel lõi, siis pidin ikka köie kohale kutsuma. Vahepeal peeti veel "pagunite"poolt kinni, aga olid arusaajad mehed(sõitsin ju tuledeta).

Postitatud: 15.02.2008 21:46 54
Postitas Jaanus_P
Mul juhtus hiljuti selline lugu, et hommikul Rootsi laeval avastasin, et signa ei tule maha

. Keerasin võtmest lahti ja leidsin kohe vea üles... salongi valgustus jäi ööseks põlema. Ühelt Eesti VW transporterilt sai juhtmeid laenatud ja teiselt Eesti masinalt (Volvo) sai palutud natuke manööverdada, et saaks juhtmed talle külge panna. Panin kapoti all + juhtme õigesse kohta ja maanduse amordi kannu külge. Selle peale hakkas mul lõpuks signa üürgama ja Volvol tõmbas hetkeks hinge kinni (vist oli mingi 50 seeria Volvo). Andsin kohe starterit ja sain masina tööle. Peale seda tuli meelde, et oleks võinud paluda Volvo vahepeal välja lülitada, et suure energia kõikumisega midagi läbi ei põletaks. Minu masinal ei juhtunud sellest midagi (sülitan kolm korda üle vasaku õla

). Tänud siis neile inimestele kes olid nõus laevas aitma.
Postitatud: 15.02.2008 21:53 15
Postitas joffe
Minu arvamus on, et see "täkutamine" lihtsalt koormab akut liialt, sestap ka väike eellaadimine. Muud kahju ei tohiks tekkida.
aku tühi
Postitatud: 16.02.2008 12:56 37
Postitas gun1
olen kuulnud et pidi makile koodi peale lööma
Postitatud: 23.02.2008 21:32 15
Postitas turbotuul
e38 puhul on oluline et aku lahtiühendamisel või ühendamisel oleks võti süütelukust ära muidu on võimalus et võtmes olev immo võib läbi kärsata