K: Probleem mootoriga BMW 525i 125kw

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

K: Probleem mootoriga BMW 525i 125kw

Postitus Postitas Kristo_P »

Nimelt sai tehtud mootori ülemisele poolele remont. Vahetatud nookurid ,klapid lihvitud ,ploki ja klapikambri kaane tihend ja veel mõned pisividinad. Pärast kokkupanemist üks pott enam ei tööta , auto edasi ei käi kütusekulu on meeletu. Sai ära mõõdetud kompressioonid kõigis on 8,5 :shock: 6 silinder ei tööta küünal on õline. Sai proovitud küünalde asukoha muutmist ,ei aidanud - säde on korralik. Oskab keegi nõu anda?? Küünlajuhtmed on uued samuti ka küünlad.
Lancer EVOLUTION 9
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Õli võib sinna sattuda klapisääretihendite kaudu, äkki said need lohakalt pandud. Kus töö tehti muidu, et siis tulevikus teaks mööda käia.
E 34 M50B25
53 840 111
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

miks siis alumine pool tegemata jäi vähemalt rõngad oleks pidanud uued panema kunagi sain omad vitsad kätte kui venna civicul sai samuti ülemine pool tehtud pärast ull toss oli taga ja ei miskit ei aidanud siis uuesti kaan maha ja uued rõngad said sisse ja pärast seda voilaa toss kadund benakulu normis surved normis ja kõik nii nagu peab. ja viga tuli juurde just sellest et said klapid lihvitud ennem ei tossand midagi kuigi võttis õli.
seega makstud sai kaks korda kaanetihendit ja sellist viga tulevikus ise enam ei tee et alt tegemata jätan
patrik
Huviline
Postitusi: 4590
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

rihma märgid paigas?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta