Tere
Imelik lugu
Auto on 520i, M20 mootor. Läks teine keema siin ühel heal päeval. Lõi puruks lõdviku mis ühendab termostaadi koprust veepumbaga. Nii.
Täna siis vahetasin lõdviku ära, panin vee sisse. Kuna juba mingit aega immitses õli jahutusvedelikku, oli kogu mootor peale lõdviku lõhkemist õliseguse veega koos. Lasin leotusainega ja veega puhtaks asja. Noh alguses muidugi käima ei läinud, küünlajuhtmed lõid üle. Kuivatasin ära, sain käima. Lasin korralikult soojaks käia, kontrollisin kas läheb keema või ei. Ei läinud, kõik ok. Panin seisma, seisis 15min ja enam isegi ei luba ükski silinder. Säde on olemas. Pole jõudnud rohkem tegeleda ka, eks lähiajal võtan ette.
Aga küsimus. Kas on reaalne et kaas kees kõveraks ja tõmbas silindrid vett täis ? Või on ehk kellelgi mõni muu idee ?
Abi vaja M20B20 mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 29.02.2004 19:00 15
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 29.02.2004 19:00 15
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 29.02.2004 19:00 15
No sain käima. Küünlad olid s**ased. Keema ei lähe, aga suits on täiega tagant väljas. Niiet õhtal.
Kusjuures 5 küünalt olid Euquemid ja üks Cdelano v CCCP niiet ma imestan kuidas ta mul pool aastat käinud on üldse. Esimest korda võtsin küünlad maha praegu...
Aga miks on tühikäik 1700 pöörde kandis ? Sooja mootoriga ka.
See jama oli juba enne ka mul. Nüüd kui tööle panin oli alguses üldse 2100. Nüüdseks langes siis 1700 peale aga alla selle ei saa. Ja see reguleerimiskruvi on ka täitsa maha keeratud, isegi ei puuduta vaakumjunni...
Kusjuures 5 küünalt olid Euquemid ja üks Cdelano v CCCP niiet ma imestan kuidas ta mul pool aastat käinud on üldse. Esimest korda võtsin küünlad maha praegu...
Aga miks on tühikäik 1700 pöörde kandis ? Sooja mootoriga ka.
See jama oli juba enne ka mul. Nüüd kui tööle panin oli alguses üldse 2100. Nüüdseks langes siis 1700 peale aga alla selle ei saa. Ja see reguleerimiskruvi on ka täitsa maha keeratud, isegi ei puuduta vaakumjunni...