Mootoriga pidurdamine
Mootoriga pidurdamine
Lugesin siin ühte teemat ja tekkis küsimus, et kui autot mootoriga pidurdada, ehks siis jalg gaasilt ära võtta kas siis bensiini enam peale ei anta mootorile või? ja kui uuesti gaasi anda siis lüüakes uuesti pritsung tööle või?
Ja kui nii ongi kuidas siis see välja nagu arvutatakse, et käik on sees ja hoog veab mootorit, kas kuskil on käigukasti küljes mingi andur selle jaoks?
Ja kui nii ongi kuidas siis see välja nagu arvutatakse, et käik on sees ja hoog veab mootorit, kas kuskil on käigukasti küljes mingi andur selle jaoks?
http://www.statoil.ee/parem2.php?035262301334141249 bensiini kokkuhoiu mõttes.. 
aga palju see käiguga pidurdamine ülejäänud autot ruunab ? mootorit või siduriketast vms .. ? Mul endal on küll tunne käiguga pidurdades, et teen autole haiget..

aga palju see käiguga pidurdamine ülejäänud autot ruunab ? mootorit või siduriketast vms .. ? Mul endal on küll tunne käiguga pidurdades, et teen autole haiget..

I had a life once. Then I bought a BMW
suurel kiirusel püsib kurvis tunduvalt paremini.acid kirjutas:siis sidurit vast veidike jah.Aga mida te suvel käiguga pidurdate pole vist erilist mõtet või mis (kulutad sidurit aga hoiad piduriklotse või)ise olen täheldanud käiguga pidurdamise eelist ainult libedal teel,aga ega ma võibolle ei teagi paremaid nõkse mida suvel sedasi teha võib või saab:)

acid kirjutas:siis sidurit vast veidike jah.Aga mida te suvel käiguga pidurdate pole vist erilist mõtet või mis (kulutad sidurit aga hoiad piduriklotse või)ise olen täheldanud käiguga pidurdamise eelist ainult libedal teel,aga ega ma võibolle ei teagi paremaid nõkse mida suvel sedasi teha võib või saab:)
sidurit ta põhimõtteliselt ei ruuna
Auto ei tea, et sa just käiguga pidurdad. Ta teab a) et sa ei vajuta gaasi ja b) et pöörded on veel piisavalt kõrged ilma kütust peale andmata sõitmiseks (umbes alla 1500rpm peaks jälle hakkama kütust pihustama).
Ja käiguga pidurdamine ei tee autole midagi halba kui seda normaalselt kasutada (ebanormaalne on ala võidusõidu stiilis vahetada enne käike alla ja siis sidur lahti ning selle tagajärjel mootor punase piirimaile).
Ja käiguga pidurdamine ei tee autole midagi halba kui seda normaalselt kasutada (ebanormaalne on ala võidusõidu stiilis vahetada enne käike alla ja siis sidur lahti ning selle tagajärjel mootor punase piirimaile).
See et ennem kurvi vaja hoogu veidike maha tõmmata ja siis jälle sealt hea hooga välja sõita,no ma ei tea kunagi sai rallikrossi niimodi mõni aeg sõidetud,asfaldil või tänaval ei tea kuida asi käitub.rzz kirjutas:misasi see käiguga pidurdamine siis on ?acid kirjutas: Pigem siis juba selleks lülitada ennem kurvi madalam käik
ma võin nüüd rämedalt eksida, aga käiguga pidurdamise mõte minu mälu järgi see ongi, et sa pidurdad mootoriga.. st vahetad madalamale käigule ja lased sidurit aeglaselt üles.. ehk siis nagu "tõmbaks" aeglasemaks sind.. või siis lased lihtsalt gaasi lahti ja ei lahuta sidurit ära.acid kirjutas:See et ennem kurvi vaja hoogu veidike maha tõmmata ja siis jälle sealt hea hooga välja sõita,no ma ei tea kunagi sai rallikrossi niimodi mõni aeg sõidetud,asfaldil või tänaval ei tea kuida asi käitub.rzz kirjutas:misasi see käiguga pidurdamine siis on ?acid kirjutas: Pigem siis juba selleks lülitada ennem kurvi madalam käik
I had a life once. Then I bought a BMW
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma ütlen selle kohta nii, et vähemalt mõne korra on käiguga pidurdamine mul aidanud teisele asjale otsa libisemist vältida... Ei tasu muidugi arvata, et praktiseerin sellist sõidustiili, mis seda soodustab. Vahel lihtsalt on olnud vaja seda kasutada. Ja kui olete talvel nats silmi/kõrvu lahti hoidnud, siis suht palju soovitatakse kasutada just käiguga pidurdamist...
ei see on käiguga pidurdamise nimetagem kas või protsess mitte mõte või eesmärk.
Ah mis sest ikka arutada nagunii on igal ühel omad sõiduvõtted ja lõppude lõpuks oleneb ja ka autost ja teekattest kus ja millal oleks otstarbekas käiguga pidurdada ja kuidas seda teha.Isiklikult linnaliikluses eelistan ise pidurdada siiski piduriga.
Ah mis sest ikka arutada nagunii on igal ühel omad sõiduvõtted ja lõppude lõpuks oleneb ja ka autost ja teekattest kus ja millal oleks otstarbekas käiguga pidurdada ja kuidas seda teha.Isiklikult linnaliikluses eelistan ise pidurdada siiski piduriga.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Loomulikult parima tulemuse annab see mõlemad koos ikkagi, aga no ma miskipärast ei usu, et kui maanteel 90km/h tunnikiirusel on vaja hakata hoogu maha võtma, et esimene asi käib käik laksti välja ja kohe pidurit tallama, tavaliselt on ju kõigepealt ikka mootoriga pidurdamine, kellel kui palju, on erinev, aga mingil määral ikka 
