e34 2,0 l moto, 95kw, mis sellest arvata?
e34 2,0 l moto, 95kw, mis sellest arvata?
Küsiks siis selle moto + ja -? Võimalik oleks soetada soodsalt üks selline isend, kuid moto näitajad sellised. Huvitaks just sellise moto kestus, tema nõrgad ja tugevad küljed. Isend on aastast 89 ja soetaks tema just rahulikuks kulgemiseks.
eks ta veidi (kütuse) kulukas on oma kubatuuri kohta. Edasi ei taha liikuda, kuid linnas keskmine kulu 15 on ok, maanteel ehk saab 10 hakkama.
Räägitakse, et remont pidi 12 klapilisel odav olama
Räägitakse, et remont pidi 12 klapilisel odav olama
Viimati muutis Charly, 07.07.2005 12:06 39, muudetud 1 kord kokku.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Tohohh tillae!
Mul endal 325i ja kui just kolmandaga ei peenesta, võtab maanteel 8. Linnas veidi üle 10, aga kaugeltki mitte 15. See on tõesti palju, kui 2.0 15 peaks võtma.
Viimati muutis murjam, 07.07.2005 12:13 17, muudetud 1 kord kokku.
Impreza STI
Remont jah suhteliselt odav, edasi liigub nii nagu vajutada - mingi mürsk ei ole aga hätta ka ei jää. Võidu sõitmiseks ei kõlba.Charly kirjutas:eks ta veidi (kütuse) kulukas on oma kubatuuri kohta. Edasi ei taha liikuda, kuid linnas keskmine kulu 15 on ok, maanteel ehk saab 10 hakkama.
Räägitakse, et remont pidi 12 klapilisel odav olama
Bensiini kulu 15L võib saada talvel. Talvel ainult linnas mingeid 3km otsi sipsides, kus mootor ei jõudnud leigekski minna ... ka 17L sajale õgis

Mina kerge jalaga ei ole ja saan keskmiseks (75% linna ja 25% maanteed) mingi 11-12L sajale ... maanteesõidul muidugi ratas enamasti katusel ja auto asju täis.
Indrek
Mnjah, arvasin ka ise, et vist 110kw mootoris peitub iva, miks 95kw muidu 110kw'ga asendati?! Et tuleks siis vaadata kas 110kw või 141kw motoga e34'ja?
Omal kah kogemus e36 110kw motoga ja kui ei talla, hoiab ka raha kokku. Kui aga 95kw'ga maanteel alla 10 liitri kuidagi hakkama ei saa, paneb juba mõtlema.
Omal kah kogemus e36 110kw motoga ja kui ei talla, hoiab ka raha kokku. Kui aga 95kw'ga maanteel alla 10 liitri kuidagi hakkama ei saa, paneb juba mõtlema.
Saab ikka hakkama ... rahulikult liikudes ikka seier 6-8 vahel ... keskmine kulu 8-9L vahel maanteel. Oleneb muidugi maanteest ka ... Tallinn-Tartu mnt peal sa sellist ökonoomsust ei saavuta ... liiga närviline sipsimine.dantee kirjutas:Kui aga 95kw'ga maanteel alla 10 liitri kuidagi hakkama ei saa, paneb juba mõtlema.
Indrek
benakulu..
heh mul 1991 535 e34 ja mingi linnas saan 12 hakkama kui pingutada tiba...ja maanteel mingi nii 10l-100km vahest ka 9.5 

Krt.....nokitsemist vajab..
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: benakulu..
ostke 525tds omale ja saate kytusekulu normiks ning ka kiirenduses eriti alla ei jää
.

- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No nii hull see 520i kütusekulu ka nüüd pole.
Mina sain pidevalt tühjaks lastes 14L sajale, meibi teinekord pingutas ka 15L välja. Maanteekulu 140km/h + Statoili metsiku kondliga käru sabas oli 13L sajale, ilma käruta 10L sajale ei olnud probleem.
Ma usun, et kuluyle mõjusid negatiivselt veel 225/45 Zr17 papud & 150kg muusikat pagasiruumis.
Ehk siis agressiivse sõidustiili juures :
linnas - 14L
maanteel - 10L
Mina sain pidevalt tühjaks lastes 14L sajale, meibi teinekord pingutas ka 15L välja. Maanteekulu 140km/h + Statoili metsiku kondliga käru sabas oli 13L sajale, ilma käruta 10L sajale ei olnud probleem.
Ma usun, et kuluyle mõjusid negatiivselt veel 225/45 Zr17 papud & 150kg muusikat pagasiruumis.
Ehk siis agressiivse sõidustiili juures :
linnas - 14L
maanteel - 10L
W12