Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kui palju on m6istlik blokikaant maha lihvida ja hooratast kergendada, et jõudu juurde saada ja et mootor pärast ilusti veel töötaks? mootor on e28 2,8
Tänan!
sõbral sama küsimus tekkis (auto 528 85a),kuna plokikaane tihendi/saalede vahetus käsil,siis tekkis siuke asi ka päevakorda.üks 535 89a. võetakse ka varsti laiali,mis selle lihvimisest arvate??
Lihvimisel üle 0,5 mm hakkab tekkima valve shrouding (põlemiskambri sein ei lange silindriseinaga enam kokku (kamber läheb õhemaks freesides ülevalt kitsamaks) mistõttu minuarust kannatab voolavus.
Kunagi lasin enda M20B25'l u 0.5mm maha lihvida ning hooratta kergemaks (Kavoris).
Hakkasin kasutama 98't ning mingeid anomaaliaid ei täheldanud.
Aga kergemini hakkas auto edasi küll liikuma
Tookord jäigi kõrva, et 0.5mm on selline paras optimaalne ja ei pea kartma, et midagi väga kuluma hakkab või rikki läheb.
az3 kirjutas:Kui palju on m6istlik blokikaant maha lihvida ja hooratast kergendada, et jõudu juurde saada ja et mootor pärast ilusti veel töötaks? mootor on e28 2,8
Tänan!
Hoorattast jah jõudu juurde ei tule, vaid mootor läeb lihtsalt kergemini pöördesse IMO
...kerge kasu on vaid suurte pöörete juures(ringraja näiteks) foori tagant startides teeb asja kehvemaks, kuna inertsi pole, mis kohalt viskaks.
Kasu/kahju peaks siiski väga väike olema
Tegelikult kasu on veel selles, et kerge hoorattaga on väntvõllil väiksem väänav koormus taga, kui on tõsine ringraja vms. masin, siis kestab väntvõll kauem. Tänavaautole üsna mõttetu küll, madalatel pööretel on mootori inerts väiksem, tühikäik ebaühtlasem ja peab rohkem gaasi vajutama kohalt liikumisel, sellepärast ka suurem kütusekulu. Kiirendus on kindlasti äkilisem, käiguvahetusel pöörded kukuvad rohkem.