surve lõdvikutes

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
524td
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 13.09.2003 06:40 41

surve lõdvikutes

Postitus Postitas 524td »

Mure 524td ja tikub liigsel tallamisel kuumaks minema, maanteesõidul 110-120km/h näitab temp 12.00 kuid kiiremini sõites liigub sinna punase poole ja radikasse minevates lõdvikutes on liiga kõva surve sees. Mahlad segamini ei ole
524td
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 13.09.2003 06:40 41

unustasin

Postitus Postitas 524td »

524td 1991 a ja kus **** kohas asub termostaat
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

kas linna sõiduga kuumaks ei lähe? kas tosooli tase on ka langenud? kas kuuma mootori puhul puhub salongi sooja õhku? üks variant on et plokikaanetihend läbi.
524td
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 13.09.2003 06:40 41

Postitus Postitas 524td »

kõik asjad toimivad täielikult ja vedeliku tase on normis. aga ikkagi, kus asub termostaat, kas kuskil veepumba kaane all?
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Mul oli sarnane probleem, seda küll oma eelmise autoga, milleks e30 320. Kõik toimis, kuid jahutussüsteemis väike surve. ja mootor kippus vahete-vahel üle kuumenema. Kõik algas sellest, et sai vahetatud tosool, ning selle vahetamisest jäi mootorisse õhk sisse, mis aga ei tahtnud välja tulla. Hiljem selgus et mulle jäi silmapaistmatuks õhuventiil lõdvikuid ühendava korpuse (kus termostaatki???) küljes. Ühesõnaga tekkis jah natuke kobedama vajutamise järel jahutussüsteemi surve, kuna õhk ju ei jahuta ja jahutuava keha kuumenemisel aur paisutab lõdvikuid..
Vaata, ehk leiad eneselgi selle ventiili (korgi, kruvi) üles, mille kaudu liigne õhk välja lasta, tee seda töötava kuuma mootoriga ja aja auto nina vähe sabaotsast kõrgemale. Seda muidugi, kui asi on selles millest rääkisin ja iseasi on veel see, et kust krt see õhk sisse pääses? Aga tasub proovimist, tihtipeale on pisiasjast peavalu ürearu.;) Ja mul ju oli bens, mitte diisel.
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

juhul kui ei leia termokat või ventiili, anna teada meili teel, vaatame siis koos. :)
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Jah, ohutada kindlasti aga mida teeb paisupaagi kork, kui selle klapp on kinni siis rohk kasvab systeemis. Uue korgi soetamine ei tee kah paha!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

nats loll küsimus aga kas mingi surve
peab/võib olla jahutus süsteemis?
Nimelt kui ma radika korgi maha keeran siis sisiseb sealt päris hea hulk õhku välja ja vedeliku nivoo tõuseb mitu kriipsu.

nii ma juba mitu korda teinud. vaatan tase on alla normi (seal kus on "kalt")
teen korgi lahti ja tase tõuseb üle selle?
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Tegelikult teatud rohk peab olema ja seda regullib paisupaagi korgis olev klapp. Ka sul peaks nii olema.
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Jah nii see on. Rõhk tekib sisse see täiesti loomulik. soojenedes vedelik paisub. Sõbralgi kuumenemise mureks oli korgis, ei lasknud liigset õhku välja. Ja korgiga veel nii. Ära huipu jõudu kasuta korgi kinnikeeramisel, nii tundmise järgi, kerge käe liigutusega.
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Endal ka diisel aga vanem 87 a. termostaat peaks neil olema selle kaane all kuhu suubuvad radika alumised torud.
Endal oli ka mure, et järsku hakkas tallamisel punasesse peksma ja no kohe termostaati lammutama...
Sada imet sai proovitud aga tolku ei midagi, ikka kisub kuumaks..... Andur korras, termostaat korras, mahlad polnud koos, õhku ka sees polnd- mine lolliks!
Suure vihaga virutasin täissõidu pealt jälle kuumaks kippuva masina armatuurlauale rusikaga hea obaduse ja, ennäe imet, temps kukkus normi- kellade juhtmetes oli halb ühendus.....
524td
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 13.09.2003 06:40 41

Postitus Postitas 524td »

lõpuks ometi keegi suvatses ka sellele vastata thanks:)
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kunagi oli mul 324d millel oli paigaldatud 325i radikas (diisli oma on suurem) kui tallasid maanteel põhja, siis nii umbes 3 mintsa pärast hakkas temp tõusma ja näit jäi lõpuks umbes kella 2 peale. jätsid tallamise pooleli, kukkus temp tagasi. pärast radika vahetust viga kadus.
524td
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 13.09.2003 06:40 41

Postitus Postitas 524td »

sain asjast jagu. kiskusin termostaadi maha, panin potti ja keetma, avanes täpselt 88 kraadi juures- tegin korpuste vahele uued tihendid ja panin tagasi- sealtpoolt oli kõik ok- mis tuli lõpuks välja **** PAISUPAAGI kork oli tuksis- ei lasnud soojenemise tulemusel tekkinu liigseid gaase süsteemist välja. sihukese väikse asja pärast niipalju k...i
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Mul endal sama viga. Arvamusi on mitmeid,aga võimalik ,et ploki kaanes on mõra. Nii on paljud bmw omanikud arvanud!
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Tundub, et andsin sulle õigeid soovitusi!!
Vasta