radar
radar
kas Eestis on politseil ka radari püüdjad st. seadmed mis tuvastavad, et autojuhti on hoiatatud kiirusemõõtmisel, mitte et plaaniksin endale seda soetada vaid müügis üks auto, kus see on sisseehitatud ja ei tahaks sellega Eestisse tulla kui selline värgendus peal?
Paremad antiradarid on avastamis vastase kaitsega ja selliste avastamiseks on vaja spets tehnikat,sest need ei sega radarit ja lihtsalt kiirust mõõtes politsei seda aru ei saa.kuid spets avastamis seade on ka eestis olemas,kahjuks ei tea täpselt vist kaks tükki pidavat sellisi ainult olema ja need ka harva töös.siiamaani pole enda omaga probleeme selle-koha-pealt tekkinud.Mul on muideks üks cobra oma üle,küll aasta jagu vana mudel juba aga abiks seegi mingi 300 annaks ehk ära ise sai 3000 tookord muretsetud,aga ega ma neid vidinaid eriti reklaami,rahulikult on ikkagi parem sõita 

Re: radar
Ma arvan, et see asi tarvitab töötamiseks mingit laadi energiat ja on võimalik siis see ka välja lülitada energiaahela katkestusega, kui sa kardad sellega sõita ja sellisel juhul ei tohiks ta vist radarisegaja püüdjale nähtav olla ...arvan manojah kirjutas:kas Eestis on politseil ka radari püüdjad st. seadmed mis tuvastavad, et autojuhti on hoiatatud kiirusemõõtmisel, mitte et plaaniksin endale seda soetada vaid müügis üks auto, kus see on sisseehitatud ja ei tahaks sellega Eestisse tulla kui selline värgendus peal?

BMW touring
Kelle sugused siis,aga mis sul nendest lubadest kui lennukis istudRelk kirjutas:No offence, aga kahju et ka sinusugused load saavad.

Paljudes riikides ka kõigi riikide "etaloon" Ameerika on asi seadusega lubatud.selge ju kui politsei põõsas passib siis võiks ju midagigi enese kaitseks olla nimetagem seda siis võrdväärsuseks.vargal on kiired jalad autojuhil antiradar

Eesti on ju teadagi etalon euroopa liidu riik-vähemalt oma piirangute poolest,eriti autode tehnilise külje ja ka liikluseeskirjade(kaasa arvatud 0-promilli)
NB:Teema ei sobi eriti tehnilise alla,üldise alla istuks asi paremini.
Re: radar
seda küll, kuid kes see tarkmees on kes naljalt 535 98'a masina elektroonikale kallale läheb, arvan et suht kulukaks läheks see nali.Mägilane kirjutas: Ma arvan, et see asi tarvitab töötamiseks mingit laadi energiat ja on võimalik siis see ka välja lülitada energiaahela katkestusega, kui sa kardad sellega sõita ja sellisel juhul ei tohiks ta vist radarisegaja püüdjale nähtav olla ...arvan ma
Radariga toimetavad ju politseinikudstvn kirjutas:Tuttava Isa jäi radariga Tallinnas vahele ja sai 8000.- trahvi

See millest siin juttu alustati, on radaridetektor, ehk asi, mis juhile töötavast radarist märku annab. Radari segamisega ei ole sel ka mingit pistmist. Kuna detektoris on reeglina superheterodüünvastuvõtja, siis genereerib ta ka ise raadiolaineid ja seda see detektori detektor mõõdabki.
Olen kunagi ka ühte kõige odavamat Whistleri X ja K-Bandi detektorit omanud ja mina jäin investeeringuga küll väga rahule. Asja mõte on selles, et teada, millises põõsas need liikluskorraldajad istuvad. Ja linnakiirustel on autode vool tihe ja kiirus väike, sellest täitsa piisab, kui 500m varem juba tead, et ees mõõdetakse.
Praeguste Instant-On ja laserradaritega on aga nii, et kui detektor Sinu mõõtmisest märku annab, on vahemaa radarini juba nii väike, et teha ei jõua midagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ühel tuttaval oli päris mitu aastat tagasi mingi Cobra aparaat, see avastas (hakkas piiksuma) radari juba 3 km kauguselt ning mida lähemale jõudis seda kiiremaks piiksumine läks.priitv8 kirjutas: Olen kunagi ka ühte kõige odavamat Whistleri X ja K-Bandi detektorit omanud ja mina jäin investeeringuga küll väga rahule. Asja mõte on selles, et teada, millises põõsas need liikluskorraldajad istuvad. Ja linnakiirustel on autode vool tihe ja kiirus väike, sellest täitsa piisab, kui 500m varem juba tead, et ees mõõdetakse.
Praeguste Instant-On ja laserradaritega on aga nii, et kui detektor Sinu mõõtmisest märku annab, on vahemaa radarini juba nii väike, et teha ei jõua midagi.
Kas neid laserradareid tõesti ei ole suutelised ka uuemad aparaadid varem tuvastama (et piduripedaali tallata jõuaks)?
Ja nende radaridetektori detektoritega ei tohiks linnas (kui vähekenegi liiklust) väga suurt probleemi olla, sest nad ei saa tuvastada kust autost see signaal täpselt tuli, muidugi peab olema lihtne väljalülitamis võimalus.
Viimati muutis bmwguru, 28.07.2005 01:57 22, muudetud 1 kord kokku.
530d/E39/142kW/2000a
Instant-On radar ongi selline, et tema saatja lülitatakse sisse n.ö. viimasel minutil, tavaliselt kuskil mõnesaja m kauguselt, siis on mõõtetulemus veel täpne, Sina aga enam reageerida ei jõua. Kuni selle hetkeni see radar midagi ei kiirga ja detektor on loomulikult vait.bmwguru kirjutas:Kas neid laserradareid tõesti ei ole suutelised ka uuemad aparaadid varem tuvastama (et piduripedaali tallata jõuaks)?
Keda huvitab, siis minuteada on isegi TM.is olnud selle kohta artikkel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
sellisel juhul on veel alternatiiv radarisegaja, mis siis peaks rikkuma mõõtmistulemuse aga siis on vastu näppe saamine vist garanteeritud... nende kasutamine vist keelati isegi USAs.priitv8 kirjutas:
Instant-On radar ongi selline, et tema saatja lülitatakse sisse n.ö. viimasel minutil, tavaliselt kuskil mõnesaja m kauguselt, siis on mõõtetulemus veel täpne, Sina aga enam reageerida ei jõua. Kuni selle hetkeni see radar midagi ei kiirga ja detektor on loomulikult vait.
530d/E39/142kW/2000a
Jah keda huvitab siis võib lugeda veidike vanemat aga põhjalikku infot
http://www.pqletajad.ee/artiklid/kiirusm66t/index.html
http://www.pqletajad.ee/artiklid/kiirusm66t/index.html