Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Probleemiks siis see et tagaistme kohalt on laepolster lahti tulnud ning vaatepilt suht kole ja küsimus et kuidas pääseb üldse laepolstri alla ning kuidas seda uuesti lae külge kinnitada?
Keera lae käepidemete kruvid lahti, tõmba ette jäävad piilarid ja uksetihendite ülemised ääred lahti ja siis tõmba ainult lage jõuga alla. Ta on äärtest nagadega kinni, nii et hakka kuskilt äärest jõuga lihtsalt tõmbama.
Tõmba üks äär lahti ära siis näed ja saad paremini aru. Plastmassnagad jäävad plekitükkide abil kere külge. Pead vaatama et need plekist kinnitused oleksid ilusti olemas ja omal kohal, siis läheb lihtsalt tagasi surudes.
Ei ole mingit möksi. Kuidas nüüd seletada. On auto plekkkatus, kuhu on sisse lõigatud risküliku kujuline auk. Sinna sisse on pistetud selline u kujule plekist nagadega jublakas. Laepolstri alus ise on plastikust ja tal on sellised püstised plastikkiilud väljas. Ehk siis see plastikkiil lükatakse selle u kujulise klambri vahele ja nii ta hoidma jääbki.
See plastikkiil võib tõmmateks küll katki minna, aga neid on seal piisavalt palju, nii et kui mõni isegi on katki, jääb lagi hoidma ikka.
Võid tõmmata b piilari lahti ja näed kuidas kinnitatud on (lagi sama tehnoloogia abil).
selgus et asi pole ikkagi plekkijublakas vaid et kangas on selle küljest lahti tulnud...et tagaakna juurest pääseb näppudega sinna vahele(kanga ja katuse)...et kui lihtsalt tõmmata kas midagi puruks ei lähe?
Proovi alguses mõne piilari kattega, need on samamoodi kinnitatud.
Oma kogemusest võin öelda, et A-piilar on kõige lihtsam, vaja ainult uksetihend enne eemale tõmmata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!