E39 530d turbo mure

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

E39 530d turbo mure

Postitus Postitas ArgoV »

Täna lahkus siit ilmast minu auto turbo. UM-i teatel on võll pooleks.
Kas kellelgi on kogemust, saab sellist turbot parandada? Abiks oleks ka soovitused, kust vastupidisel juhul saaks vahetusturbot võimalikult soodsalt. UM-s letihind 21000.- eeku + töö...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

Mis mootor hetkel üldse teeb. Sõidab aga jõudu pole?

Peavalu on sellest igatahes küllga.
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

uuri soome foorumist, sealt kuuaega tagasi lugesin, keegi just vahetas kah 530 d 2001 aasta omal turbot , hinnad ja võimalused olid. www.bmwtuningclub.net ja vist ongelmat või tekniika alt.Kui ei leai võin lähipäevil vaadata kui aega saab.
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks :evil:
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Ivar kirjutas:Palju sul reaalne läbisõit on?
Ca 96000 km. Auto omal ajal uuena UM-st ostetud ja läbisõit kontrollitud.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Relk kirjutas:Mis mootor hetkel üldse teeb. Sõidab aga jõudu pole?
Jep. Ja tossab.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Turbote maailmas levib legend kodanik Kuul'ist, kes pidavat ka s*tast saia tegema.
Tema kontakt: Jaak 5033993
Peaks asuma kusagil Viimsis.
530d
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Raivo kirjutas:Turbote maailmas levib legend kodanik Kuul'ist, kes pidavat ka s*tast saia tegema.
Tema kontakt: Jaak 5033993
Peaks asuma kusagil Viimsis.
Tänud Raivo, selle kontaktiga juba tegeletakse :)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Ivar kirjutas:mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks :evil:
Turbo on võimalik ka kordi väiksema läbisõiduga ribadeks lasta, kui sellega (ja selle jahutamisega) sitasti ümber käia

PS ka automaatkasti on võimalik tunduvalt kiiremini kotti lasta, kui 7 aastaga.
Selle jama küüsis ei vaevle BMW, vaid KÕIK autotootjad....kui vähegi käredama pöördemomendiga auto on, hakkab ATM kast vatti saama
Viimati muutis Charly, 03.08.2005 10:07 25, muudetud 1 kord kokku.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Charly kirjutas:
Ivar kirjutas:mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks :evil:
Turbo on võimalik ka kordi väiksema läbisõiduga ribadeks lasta, kui sellega (ja selle jahutamisega) sitasti ümber käia
Eelmise omaniku eest muidugi pead panti ei pane, aga ise jätan alati sõidust tulles auto vast minutiks tööle veel...
Ja UM tunnistab ausalt, et selliseid asju juhtub kahjuks ka ise midagi valesti tegemata...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

No kas on mingeid põhjuseid kah leitud?
530d
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Raivo kirjutas:No kas on mingeid põhjuseid kah leitud?
Põhjuseid vast hetkel keegi ei otsigi ;)
Turbo on Kuuli käes, lubas esmaspäeval öelda, kas sellest saab veel elulooma või pole mõtet jamada.

Kui saab turbo korda, siis lasen UM-s muu igaks juhuks veelkord üle vaadata. Põhimõtteliselt võib ju ka näiteks õlituses viga olla...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Nii, auto taas sõidukorras :D

Kodanik Kuul tegi turbo korda ja andis ka 6-kuulise garantii oma töödele. Igatahes hetkel sõidab auto küll samuti nagu enne remonti...

Hindadest ka - turbo remont koos tshekiga ca 8300 EEK. Ei uurinud, kas ilma paberita oleks odavamalt saanud - niikuinii oli remont vaja firma kuludesse saada.
Lisaks veel UM-le ca 1800 EEK + 7 l Castroli täissünt õli.

Kokku seega ligi 11000 krooni...

Mingit muud viga UM auto juures ei tuvastanud. Jääb üle vaid loota, et turbo purunemine oli tingitud kas tehase praagist või auto eelmise omaniku hoolimatusest/teadmatusest...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Turboautole oleks põhjust kvaliteetõli ka valada.
21k raha eest saaks seda 100 liitrit, mis peaks 5 aastaks jätkuma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

priitv8 kirjutas:Turboautole oleks põhjust kvaliteetõli ka valada.
21k raha eest saaks seda 100 liitrit, mis peaks 5 aastaks jätkuma.
Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
Kas Castroli täissünt ei ole piisavalt hea? See, et ma õli eest mingit megasummat ei maksnud, ei tähenda veel, et ma sinna Addinoli sisse valaks... Kõik inimesed lihtsalt ei osta õli letihinnaga ;)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

priitv8 kirjutas:
ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Vastus PS-s
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

priitv8 kirjutas:
ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Nooh, jaeketist ostetud Castol RS 10W60-ga sõidan mina.
Jaekauplus, kust seda 800 kr/4l (oli viimati kui ma ostsin) saab ja riiulist kohe võtta on Melasi Auto :)
Arvan, et Argo sõidab samaga.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

eero kirjutas:Arvan, et Argo sõidab samaga.
Tuleb välja, et mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

eero kirjutas:
priitv8 kirjutas:
ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Nooh, jaeketist ostetud Castol RS 10W60-ga sõidan mina.
Jaekauplus, kust seda 800 kr/4l (oli viimati kui ma ostsin) saab ja riiulist kohe võtta on Melasi Auto :)
Arvan, et Argo sõidab samaga.
Eero, loomulikult on minu Castrol pärit Melasist, kuid paraku müüs Peeter mulle 5W-40 Magnateci... :(
Samas, tänu UM-le sõidavad kõik sealt ostetud diislid samuti odavama otsa täissündiga ja pole ka katki midagi... Lihtsalt oma "kallima" eest saab alati paremini hoolitseda, mida ma järgmisel korral ka teha kavatsen. Aitähh Priitv8 ja Eero asjalike nõuannete eest!
E83 X3 2,0dA 2010.a.
pec
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 19.07.2005 23:37 07
Asukoht: Tartu

OT

Postitus Postitas pec »

küsija suu pihta ei löödavat. kuna siin õlidest nüüd korra juttu tuli, siis mida need õli markeeringud tähendavad üldse: 5w40, 10w40, 10w60 jne? vahepeal oli mul arusaam, et 5w40 on tavaliselt täissünt ja 10w40 on poolsünt või midagi säärast :oops: , mis ilmselt on vale. kas mootori kapitaalremondi läbi teinud BMW316 läbisõiduga umbes 230000 km tasub parem panna poolsünti õli? mis markeeringuga oleks soovitatav?
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Re: OT

Postitus Postitas ArgoV »

pec kirjutas:küsija suu pihta ei löödavat. kuna siin õlidest nüüd korra juttu tuli, siis mida need õli markeeringud tähendavad üldse: 5w40, 10w40, 10w60 jne? vahepeal oli mul arusaam, et 5w40 on tavaliselt täissünt ja 10w40 on poolsünt või midagi säärast :oops: , mis ilmselt on vale. kas mootori kapitaalremondi läbi teinud BMW316 läbisõiduga umbes 230000 km tasub parem panna poolsünti õli? mis markeeringuga oleks soovitatav?
Kasuta otsingut ja leiad kindlasti samal teemal tehtud postitusi.
Kiirelt leidsin ühe sobiva, aga neid on kindlasti veel.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=%F5lid
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Vasta