Tooks siis ka ühe oma probleemi esile. Nimelt asi selles, et velgedel on kapslid turvapoltidega küljes, kuid eelmiselt omanikult ma võtit kaasa ei saanud (ei osanud selle peale ostu ajal mõeldagi). Nüüd olekski vaja selline protseduur läbida: poldi pea maha puurida, polt velje seest välja puurida ning uus auk keermestada. Seega kas keegi teab, kuhu/kelle poole oleks mõttekas selle ettevõtmisega pöörduda?
PS! Hea oleks, kui saaks kuskilt uues turvapoldid turvavõtmega ka!!!
Või on kellelgi mingi parem mõte?
Veljekapsli poldid
Veljekapsli poldid
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Puuri poldile ca' 3mm auk sisse ja kasuta koonusnelikanti (selline vidin on paremates keermepuuri komplektides olemas). Kruvil pea maha puurimine ja poldi välja puurimine suhteliselt riskantne tegevus, eriti kodus. Muidugi tasub sõidukis kõik kohad enne hoolikalt läbi vaadata (tuhatoosid, tagumise istme alune, pagasiruum jms), kuna võtit üldiselt hoitakse siiski autos.
Asi selles, et nüüd autoostust juba möödas ca. ~1 aasta. Õnneks pole seni (3 korda üle õla sülitades) midagi ei rehvide ega velgedega juhtunud. Kuid parem praegu karta, kui hiljem kahetseda.
Ise eriti ei taha riskida selle puurimisega. Kuid äkki seletaksid natuke lähemalt, mis see koonusnelikant üldse on? Ei ole sellega veel kokku puutunud
Ise eriti ei taha riskida selle puurimisega. Kuid äkki seletaksid natuke lähemalt, mis see koonusnelikant üldse on? Ei ole sellega veel kokku puutunud

BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Näeb välja nagu keermepuur (saba hakkab keermepuuri oma taha), kuid on nelja tahuga, otsast peen ja tahapoole jämenev
Puurid enne ca'3 mm puuriga poldi keskossa ca 1cm sügavuse augu (auk peab olema nii sügav, et nelikant koputusel augu põhja ei puudu) ja koputad haamriga selle sama vidina sinna puuritud auku. Nelikant lõikab augu 4-kanti. Nüüd asetad sisse koputatud nelikandile saba taha ja keerad koos poldiga asja lahti! Nii lihtne see ongi!
Lisaks veel, et idee järgi peaks sobima ka see variant, kui nipitad sinna auku miskit muud sisse, mis suudab ennast sinna jäigalt kinni kiiluda.

Puurid enne ca'3 mm puuriga poldi keskossa ca 1cm sügavuse augu (auk peab olema nii sügav, et nelikant koputusel augu põhja ei puudu) ja koputad haamriga selle sama vidina sinna puuritud auku. Nelikant lõikab augu 4-kanti. Nüüd asetad sisse koputatud nelikandile saba taha ja keerad koos poldiga asja lahti! Nii lihtne see ongi!

Lisaks veel, et idee järgi peaks sobima ka see variant, kui nipitad sinna auku miskit muud sisse, mis suudab ennast sinna jäigalt kinni kiiluda.
Hmm.....ei teadnud, et ka nii lihtsalt saab selle asja korda aetud. Selle meetodiga on väiksem võimalus midagi nässu ka keerata. Sellega saaksin ma ise ka hakkama
Suured tänud sulle selle hea idee eest!!!
Niipea kui olen vajalikud tööriistad kokku saanud, asun garaais sellega mässama.
Sellega on siis teoreetiliselt põhiprobleem lahendatud, kuid teine püsib siiski veel õhus. Nimelt oleks vaja saada uusi turvapolte turvavõtmega. Kas neid nt. suvalisest veljepoest ei saaks küsida/hankida/lasta teha???


Suured tänud sulle selle hea idee eest!!!
Niipea kui olen vajalikud tööriistad kokku saanud, asun garaais sellega mässama.
Sellega on siis teoreetiliselt põhiprobleem lahendatud, kuid teine püsib siiski veel õhus. Nimelt oleks vaja saada uusi turvapolte turvavõtmega. Kas neid nt. suvalisest veljepoest ei saaks küsida/hankida/lasta teha???

BMW 318i (83kw) 1993. aasta.