Veljekapsli poldid

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Indrek_S
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 29.03.2005 18:47 53
Asukoht: Tallinn

Veljekapsli poldid

Postitus Postitas Indrek_S »

Tooks siis ka ühe oma probleemi esile. Nimelt asi selles, et velgedel on kapslid turvapoltidega küljes, kuid eelmiselt omanikult ma võtit kaasa ei saanud (ei osanud selle peale ostu ajal mõeldagi). Nüüd olekski vaja selline protseduur läbida: poldi pea maha puurida, polt velje seest välja puurida ning uus auk keermestada. Seega kas keegi teab, kuhu/kelle poole oleks mõttekas selle ettevõtmisega pöörduda?

PS! Hea oleks, kui saaks kuskilt uues turvapoldid turvavõtmega ka!!!

Või on kellelgi mingi parem mõte?
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kusjuures mul oleks omal sama mure, kust saaks kapslite turvapolte koos võtmega... :roll:
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Puuri poldile ca' 3mm auk sisse ja kasuta koonusnelikanti (selline vidin on paremates keermepuuri komplektides olemas). Kruvil pea maha puurimine ja poldi välja puurimine suhteliselt riskantne tegevus, eriti kodus. Muidugi tasub sõidukis kõik kohad enne hoolikalt läbi vaadata (tuhatoosid, tagumise istme alune, pagasiruum jms), kuna võtit üldiselt hoitakse siiski autos.
Kasutaja avatar
Indrek_S
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 29.03.2005 18:47 53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Asi selles, et nüüd autoostust juba möödas ca. ~1 aasta. Õnneks pole seni (3 korda üle õla sülitades) midagi ei rehvide ega velgedega juhtunud. Kuid parem praegu karta, kui hiljem kahetseda.

Ise eriti ei taha riskida selle puurimisega. Kuid äkki seletaksid natuke lähemalt, mis see koonusnelikant üldse on? Ei ole sellega veel kokku puutunud :oops:
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Näeb välja nagu keermepuur (saba hakkab keermepuuri oma taha), kuid on nelja tahuga, otsast peen ja tahapoole jämenev :lol:
Puurid enne ca'3 mm puuriga poldi keskossa ca 1cm sügavuse augu (auk peab olema nii sügav, et nelikant koputusel augu põhja ei puudu) ja koputad haamriga selle sama vidina sinna puuritud auku. Nelikant lõikab augu 4-kanti. Nüüd asetad sisse koputatud nelikandile saba taha ja keerad koos poldiga asja lahti! Nii lihtne see ongi! ;)
Lisaks veel, et idee järgi peaks sobima ka see variant, kui nipitad sinna auku miskit muud sisse, mis suudab ennast sinna jäigalt kinni kiiluda.
Kasutaja avatar
Indrek_S
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 29.03.2005 18:47 53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Hmm.....ei teadnud, et ka nii lihtsalt saab selle asja korda aetud. Selle meetodiga on väiksem võimalus midagi nässu ka keerata. Sellega saaksin ma ise ka hakkama :D :cool:
Suured tänud sulle selle hea idee eest!!!
Niipea kui olen vajalikud tööriistad kokku saanud, asun garaažis sellega mässama.

Sellega on siis teoreetiliselt põhiprobleem lahendatud, kuid teine püsib siiski veel õhus. Nimelt oleks vaja saada uusi turvapolte turvavõtmega. Kas neid nt. suvalisest veljepoest ei saaks küsida/hankida/lasta teha??? :?
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Vasta