Tagakummid kuluvad!
Tagakummid kuluvad!
Küsimus!
Mis oleks kõige mõistlikum teha, kui koopaääred söövad suurematset aukudest läbi sõites kumme, olukord pole küll hull aga ikka väikesed kahjustused on näha! Kas tuleks taha uued vedrud panna või puksid vms?
Mis oleks kõige mõistlikum teha, kui koopaääred söövad suurematset aukudest läbi sõites kumme, olukord pole küll hull aga ikka väikesed kahjustused on näha! Kas tuleks taha uued vedrud panna või puksid vms?
Autoturul ja Lada juppe müüvas putkas müüakse ehk veel selliseid kummist pukse, mis vedru keeru vahele pannakse. See tõstab umbes 3-4 cm.taimz kirjutas:Kas oleks mõeldav vedrude alla paigutada kummirõngad, mis natuke kergitaks taguotsa 3 -4 cm?
Vedrude alla on ka pandud, mäletamistmööda transportöörilindist lõigati... aga eks ta üks kulibinlus ole.
Nende kummist poolkuude vedrukeerdude vahele panek lõpeb BMW-l harilikult vedru pooleksminekuga. Proovitud ja kirutud pärast. Läheb klotsist natuke edasi pooleks, sest sealt kohast hakkab murdma.
Sportvedrude panek on halb nõu. Küsija avataril on E28, sellel on tagaratta laius väga piiratud ja asi peab all istuma väga täpselt, minul nt kipub vastus käima ja 9-tollisel veljel saab olla ainult 225 kumm.
Tuleks kanali peal (auto ratastel) vaadata palju ruumi on amordi ja ratta vahel ning treida tagavelgedel sisepinnast kümmekond mm maha. Rattakoopa tagumine palju juurde ei anna, sest seal on kahekordne plekk ja asi väga kõva.
Tüüpiline probleem on tagant väljast vastukäimine, kui E28-le on pandud alla laiemat sorti E34 veljed. Nt pannes alla E34 BBS veljed 7x15 205/60 kummiga, hakkab aukudes tagant vastu käima. Vastu koopaserva. Lahendus on mahatreimine (mul on nt sedasi tehtud). Nagu näha, pole seal vaga väga palju, et probleem tuleks. Tagavedrud on mul uued.
Sportvedrude panek on halb nõu. Küsija avataril on E28, sellel on tagaratta laius väga piiratud ja asi peab all istuma väga täpselt, minul nt kipub vastus käima ja 9-tollisel veljel saab olla ainult 225 kumm.
Tuleks kanali peal (auto ratastel) vaadata palju ruumi on amordi ja ratta vahel ning treida tagavelgedel sisepinnast kümmekond mm maha. Rattakoopa tagumine palju juurde ei anna, sest seal on kahekordne plekk ja asi väga kõva.
Tüüpiline probleem on tagant väljast vastukäimine, kui E28-le on pandud alla laiemat sorti E34 veljed. Nt pannes alla E34 BBS veljed 7x15 205/60 kummiga, hakkab aukudes tagant vastu käima. Vastu koopaserva. Lahendus on mahatreimine (mul on nt sedasi tehtud). Nagu näha, pole seal vaga väga palju, et probleem tuleks. Tagavedrud on mul uued.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990