õlitasemest

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

õlitasemest

Postitus Postitas tiit001 »

tere, siis küs 52588a 125kw. armatuuris hakkas "oelstand" põlema, kuid külma mootariga vaatasin: õlitase oli vardal miinimumi ja maksimumi vahel. kas siis peaks kohe juurde valama või elektroonika valetab? õliks poolsünt castrol.
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

nu juurde võiks ikka valada aga ilmselt põhjustab sellel mootoril antud viga karteripõhjas olev andur.Asub ta juhipoolepeal ja paigaldatud karteri põhja külge ülalt alla seega saab teda vahetada ilma õli välja laskmata.

Omal kunagi keegi oli vahetanud ja oli tagasi pannud anduri rohke silikooniga ning ava kust õli välja andurist tuleb oli ummistunud.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

kui andur kalab, peaks kirjutama s.k. oelstand sensor/ oil level sensor ingl.k.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Tarvo kirjutas:kui andur kalab, peaks kirjutama s.k. oelstand sensor/ oil level sensor ingl.k.
Siis peab ta katki olema...
Kui lihtsalt valetab, ei jaga aju matsu ära(pole millega võrrelda ju)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

truumu kirjutas:Siis peab ta katki olema...
Kui lihtsalt valetab, ei jaga aju matsu ära(pole millega võrrelda ju)
Nii on. Tegelikult polegi seal mingit aju. CCM on ju täiesti dumb-device.
See kiri tähendab katkestust anduri ahelas. Millise nivoo pealt ta juba kontakti annab, on iseasi.
BTW endal olen ka täheldanud, et teade tuleb juba siis, kui õli on viimase kolmandiku peal kahe märgi vahest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Postitus Postitas tiit001 »

ok, kui autu seisab kallakul, nina allapoole, siis oelstandi ei näita
Vasta