klõbin
klõbin
selline probleem et kui anad gaasi siis mingi 4000-5000 põõrde juures lööb klõbina sisse, aga kui hoiad samadel põõretel kaob ära klõbin, milles võib olla probleem?
nõuanne
ma arvan et sa peaksid laskma nookurid ära vahetada. Endal oli -85 a- 520-l sama värk et hakkas sellist teravat häält tegema aga mul oli see kogu aeg mitte teat. pöörete juures. Remondis selgus et 3-4 nookurit olid nii kulunud et ei aidanud seal enam treimine ka. Pärast vahetust töötab väga vaikselt. Mingit klõbinat küll ei ole. Rain
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Parima naudingu saab omas garaazhis õhtul mõnusasti õllega nokitsedes, ja võib oma töö üle ka kindel ollabemarifan kirjutas:see klõbin mis läbi käis oli saalekas, aga peale selle on veel mingi klõbin, mis sarnaneb õmblusmasina omaga.
Seega kus saab klappe norm hinnaga regullida.

Aga eks muidu sõltub ike linnast kus asud! Näiteks Tartus ma teaks spetsialistid soovitada - Tallinnas mitte!
kui paned puu pulga vastu plokki ja kuulad siis peaks olema kuulda kust kohast se klõbin tuleb. Kui on altpoolt selline spetsiifiline klõbin siis arvatavasti saaled. Kas klõbin on tava koormusel või tekib ainult suurel töökoormusel? Kütuses vaevalt et viga on kui selline kütus on kasutusel
saab klepse, reklaami ja kõike muud : tellige julgelt
kui ei tagha indiaanlast mängida siis raiska raha diagnostiks ja muudeks uuringuteks. pakkusin lihtsalt kõige lihtsama variandi välja. Ühesõnaga kui ei kõlba kodumaised variandid siis küsige abi asjatunjalt ja las tema kasutab oma viise uuringutks.
saab klepse, reklaami ja kõike muud : tellige julgelt
heip,
ei hakkaks eraldi teemat selle asja jaoks tegema ning kurdan oma mure siia samma ära.
Nimelt E34, 1990, M50 mootoriga ning samugi klõbinateema. Nimelt kohati on kohati mitte. Klõbin käib kaasas mootori pööretega (st mida kõrgemad pöörded seda tihedamini klõbiseb) samas kohati kaob klõbin täiesti ära. (näit. auto seisab, mootor klõbiseb siis kaob ära klõbin ning siis tuleb vaikselt tagasi .. nagu keegi oleks vahepeal klõbinal heli maha keeranud ja sis vaikselt juurde kruvima hakanud).
Oskab keegi selle kohta midagi öelda ? Eelkõige huvitaks see, mis hinnaga seda pulli korda saaks kui mingid tükid kulunud on. Ise ei ole ei oskusi ega ka vahendeid, et plokikaant maha võtta ja mingeid nukke või asju vaadata.
terv,
rzz
ei hakkaks eraldi teemat selle asja jaoks tegema ning kurdan oma mure siia samma ära.
Nimelt E34, 1990, M50 mootoriga ning samugi klõbinateema. Nimelt kohati on kohati mitte. Klõbin käib kaasas mootori pööretega (st mida kõrgemad pöörded seda tihedamini klõbiseb) samas kohati kaob klõbin täiesti ära. (näit. auto seisab, mootor klõbiseb siis kaob ära klõbin ning siis tuleb vaikselt tagasi .. nagu keegi oleks vahepeal klõbinal heli maha keeranud ja sis vaikselt juurde kruvima hakanud).
Oskab keegi selle kohta midagi öelda ? Eelkõige huvitaks see, mis hinnaga seda pulli korda saaks kui mingid tükid kulunud on. Ise ei ole ei oskusi ega ka vahendeid, et plokikaant maha võtta ja mingeid nukke või asju vaadata.
terv,
rzz
I had a life once. Then I bought a BMW
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Ta võib probleemi oluliselt leevendada ja edaspidi väga heade pesemis ja libestusomadustega õli kasutades asi leebub,kuid ei kao, sest tõukurid siiski saastunud ja sealt see saaste siiski ilma välise abita ei eraldu. Võimalik, et ka mingi kulumus mängib rolli, sest on isikuid, kes neid korralikult läbi pesid ja lahti kiskusid aga ainult osad hüdrotüukurid jäid seepeale vait.