Nagin.
Nagin.
Umbes poole nädala jagu on autos eksisteerinud ja järjest valjemaks läinud mingi nagin. Tunduks nagu armatuurlauas paremal ja vasakul pool. Rohkem kõrvalistuja pool. Algas väga vaikselt ja arvasin, et midagi on ukse sahtlis mis teeb häält. Täna sai aga Viljandis käidud ja nagin on ikka päris vali. Auto on E34 ja suhteliselt vaikne olnud siiamaani ja see häirib tõsiselt. Koputasin ka vastu armatuurlauda aga ei avastanud midagi.
Paar nädalat tagasi sai tehtud väike tagant otsa sõit. Kapott ja stange liikusid umbes sendi võrra taha poole. Kõik tõmmati tagasi sirgeks. Äkki selle käigus põrutas midagi lahti?
On kellelgi olnud kogemusi? Kelle poole murega pöörduda?
Paar nädalat tagasi sai tehtud väike tagant otsa sõit. Kapott ja stange liikusid umbes sendi võrra taha poole. Kõik tõmmati tagasi sirgeks. Äkki selle käigus põrutas midagi lahti?
On kellelgi olnud kogemusi? Kelle poole murega pöörduda?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
vaata kapotialla.
Seal akna ääres on need plastikud, kust toimub õhusissevõtt.
Need peaks olema kinni mingite tüüblitega, aga äkki selle otsasõidu käigus sul need sealt katki läinud või lihtsalt ära kadunud siis need plastikud hakkavad tuulega päris head kolinat seal tegema.
See on üks võimalikest variantidest
Seal akna ääres on need plastikud, kust toimub õhusissevõtt.
Need peaks olema kinni mingite tüüblitega, aga äkki selle otsasõidu käigus sul need sealt katki läinud või lihtsalt ära kadunud siis need plastikud hakkavad tuulega päris head kolinat seal tegema.
See on üks võimalikest variantidest
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
No kui kapott ja stange ainult sent liikusid, siis vaevalt et kere pehme. See ei jõudnud ju kereni väljagi.Tom kirjutas:Panid laksu, tõmmati sirgeks ja nüüd on kere pehme. August läbi sõites liigub nina üles ja siis kere ja armatuuri kokkupuutepinnad hõõruvad üksteise vastu ja nagisevad.
See on kõige mustem tsenaarium aga väga tõenäoline, kahjuks.
Mõned pildid matsust.
http://img169.imageshack.us/my.php?imag ... 1786xn.jpg
http://img397.imageshack.us/my.php?imag ... 1917wc.jpg
http://img197.imageshack.us/my.php?imag ... 1926sj.jpg
Nagu näha on ei olnud tegemist just eriti märkimisväärse kokkupõrkega. Kapott liikus veidi tahapoole ja samuit ka stange. Muud nagu polnudki. See nigin-nagin hakkas ka nädal peale sirgeks tõmbamist. Arvan, et pole omavahel seotud.
http://img169.imageshack.us/my.php?imag ... 1786xn.jpg
http://img397.imageshack.us/my.php?imag ... 1917wc.jpg
http://img197.imageshack.us/my.php?imag ... 1926sj.jpg
Nagu näha on ei olnud tegemist just eriti märkimisväärse kokkupõrkega. Kapott liikus veidi tahapoole ja samuit ka stange. Muud nagu polnudki. See nigin-nagin hakkas ka nädal peale sirgeks tõmbamist. Arvan, et pole omavahel seotud.
Mida sul seal tõmmati? Kui kerevenitus pinki pandi siis nad võisid selle vaesekese pehmeks TÕMMATA.
Kandev kere hakkab põhimõtteliselt suht kohe peale suunatuld pihta, ja sealt jookseb plekk ilusti aknanurka välja. Ja kui ma ei eksi on stange selle küljes kinni (väga võimalik, et amortie peal, siis ei tohiks midagi eriti juhtuda).
Samas kas sul auto on pealtvaatest sirge, st. kas nina on otse ees? Pildi järgi sa panid selle laksu paremasse nurka...

Kandevkere on siis selline.
Kandev kere hakkab põhimõtteliselt suht kohe peale suunatuld pihta, ja sealt jookseb plekk ilusti aknanurka välja. Ja kui ma ei eksi on stange selle küljes kinni (väga võimalik, et amortie peal, siis ei tohiks midagi eriti juhtuda).
Samas kas sul auto on pealtvaatest sirge, st. kas nina on otse ees? Pildi järgi sa panid selle laksu paremasse nurka...

Kandevkere on siis selline.
Mats tuli suhteliselt otse see kandle osa, mis seal tilbendab ei püsinud juba enne õnnetust korralikult kinni. Hakkasime koos liikuma ristilt ja eimene pani järsult plokki. Nii ma talle siis otsa porutasin. Hoog oli üliväike - ei saa ju eriti hoogu nii kiirelt ülesse. 
Tõmmati kapotti hingedest ja stanget poltidest.
Imelik on veel see, et vahel nagu polekski seda naginat. Teine hetk on jälle nii valjult, et üle maki kuulda.
PS: Seda pilti ei näe.

Tõmmati kapotti hingedest ja stanget poltidest.
Imelik on veel see, et vahel nagu polekski seda naginat. Teine hetk on jälle nii valjult, et üle maki kuulda.
PS: Seda pilti ei näe.

E34 stange on amortidel, kuid nende energianeelamise võime on kuni 4km/h kokkupõrkeni (pos.14).Tom kirjutas:(väga võimalik, et amortie peal, siis ei tohiks midagi eriti juhtuda).
Edasi deformeeruvad spetsiaalsed karbikud, kuni 15km/h kokkupõrkeni (pos.13).
Sealt edasi deformeerub juba kandevkere.
RealOEM pilt
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
vaata mingisugust paksemat määret.
Tavott või nagu Eerik mainis kahurimääre(ma küll ei tea mis see on.)
Ise lasin mingisugust spray jama sinna vahele , aga see ei olnud mingi tavaline silikoon ega WD40 vaid mingi jamps mis välja tulles selliseks paksuks möginaks muutus.
Kahjuks ei saa vaadata mis see on kuna kasutasin äia oma.
Tavott või nagu Eerik mainis kahurimääre(ma küll ei tea mis see on.)
Ise lasin mingisugust spray jama sinna vahele , aga see ei olnud mingi tavaline silikoon ega WD40 vaid mingi jamps mis välja tulles selliseks paksuks möginaks muutus.
Kahjuks ei saa vaadata mis see on kuna kasutasin äia oma.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Mis selle asja nimi siis on? Ja kuhu ma seda täpselt määrin - kas sinna rullikutele või nendele raudadele kuhu need rullikud jooksevad?marks kirjutas:Tarmo, see mida sa kasutasid... julgen arvata, et tegemist valge määrdega.
See vee- ja kuumakindel (160 C ) mõeldud just hingede, laagrite, vedrude ja mehhanismide määrimiseks.
Tagab pikaajalise määrimise ja kaitse.
Terv.marks
VALGE MÄÄRE ongi tootjaks MOTIPdraggo kirjutas:Mis selle asja nimi siis on? Ja kuhu ma seda täpselt määrin - kas sinna rullikutele või nendele raudadele kuhu need rullikud jooksevad?marks kirjutas:Tarmo, see mida sa kasutasid... julgen arvata, et tegemist valge määrdega.
See vee- ja kuumakindel (160 C ) mõeldud just hingede, laagrite, vedrude ja mehhanismide määrimiseks.
Tagab pikaajalise määrimise ja kaitse.
Terv.marks
saadaval kõigis hästivarustatud...

Terv.marks

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
uksehinged võid kohe kindlasti üle käia sellega.
Aga mis pukse sa silmas pead?
Aga mis pukse sa silmas pead?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio